راهنمای خرید کادو و هدیه

هدیه تولد برای دختر ۱۵ ساله چی بخریم؟ | 25 کادو خاص و متفاوت

کادوی تولد دختر ۱۵ ساله بخریم؟

هدیه برای دختر ۱۵ ساله چی بگیریم؟

خریدن هدیه برای دختر 15 ساله به دقت و سلیقه ی خاصی نیاز دارد چون 15 سالگی سن حساسی محسوب میشه و افراد به توجه زیادی احتیاج دارن همه ی این عوامل باعث میشه که انتخاب هدیه برای این رده سنی به کار مشکلی تبدیل بشه و این سوال برای شما پیش بیاد که بهترین هدیه برای دختر 15 ساله چی میتونه باشه؟

در ابتدا باید به این موضوع توجه داشته باشید که هدیه ای که میخواهید برای یک دختر 15 ساله تهیه کنید متناسب با نیازها و تیپ شخصیتی آن باشد تا برایش قابل استفاده و جذاب باشد و متوجه شود که در خرید هدیه به سلیقه آن اهمیت داده اید. مثلا باید دقت کنید دختر نوجوان شما به فناوری علاقمند است یا ورزشکار است یا اینکه عاشد مد و فشن است یا اینکه از گوش دادن به موسیقی لذت می برد، اهل آرایش کردن و استفاده از زیورآلات است یا اینکه کتاب خوندن را دوست دارد. در ادامه به بررسی بهترین پیشنهاد های مختلف هدایای دخترانه می پردازیم تا شاید به شما در حل این سردرگمی کمکی کرده باشیم.

لیست خرید کادو برای دختر 15 ساله :

برای همین لیست تصویری آماده کرده ایم که می توانید پیش خود نگه دارید و هر زمان که نیاز داشتید کادو یا هدیه بخرید یک نگاهی بهش بندازید. بریم سراغ راهنمای “کادوی تولد برای دختر ۱۵ ساله چی بخریم؟”

1- لباس خواب یا لباس توخونه ای:

در انتخاب لباس دست شما بسیار باز است چون که این امکان را دارین که بر اساس تنوع و کاربر بالای لباس ها یکی را به دلخواه انتخاب کنید مثلا می توانید برایش تی شرت بخرید یا لباس رسمی یا ست لباس اسپرت و ورزشی یا انواع مانتو از رسمی گرفته تا مانتو های هنری، همچنین می توانید در کنار همه ی ست لباسی که تهیه کرید دامن و یا شلوار مناسب آن ها را بخرید. به شما پیشنهاد میشود که اگر تصمیم گرفنید که برای دختر نوجوانتان مانتو را به عنوان هدیه انتخاب کردید با تهیه ی یک سال ست با رنگ مانتو هدیه ی خود را کامل تر و جذاب تر کنید. ولی به این نکته توجه کنید که نه می توانید لباس بچگانه تهیه کنید و نه زنانه و به همین دلیل ممکن است انتخاب هایتان محدود تر شوند اما سعی کنید در لباسی که می خواهید بخرید از رنگ های شاد و تم رنگ های صورتی و بنفش استفاده شده باشد چون دختر ها از کودکی تا بزرگسالی عاشق این رنگ ها هستند.

مشاهده تخفیف محصولات و خرید لباس های راحتی

۲- کفش ورزشی :

دخترها در سنین مختلف به خصوص 15 سالگی علاقه ی زیادی به کفش های مختلف مانند کفش های دخترانه، اسپرت، صندل و…. دارند که همین دلیل باعث می شود خرید کفش یک انتخاب عالی برای هدیه باشد فقط این نکته رو در نظر بگیرید که اگر از سایز دقیق پا اطلاع دارید به خرید کفش به عنوان هدیه اقدام کنید. همچنین این موضوع را در نظر بگیرید که دختر نوجوانتون دارای چه تیپ شخصیتی است ورزشکار است یا تیپ دخترانه ای دارد.

کفش هدیه ای برای دختر 15 ساله

3- عینک افتابی :

عینک آفتابی هم جزو وسایلی است که می تواند برای یک دختر 15 ساله جذاب باشد ولی برای خرید آن باید با سلیقه و فرم صورت فرد اشنایی کامل داشته باشید تا عینک افتابی به درستی روی صورت آن بنشیند و جذابیت خاصی به چهره اش بدهد. همچنین میزان محافظت از چشم در برابر آفتاب فاکتور مهمی است که باید به آن توجه کنید. ولی با کمی دقت و اینکه سلیقه نوجوانتان را بشناسید می توانید به سوال هدیه برای دختر نوجوان چی بخرم؟ پاسخ مناسبی دهید.

پیشنهاد می کنیم محصولات پر تخفیف عینک را ببینید🙂

4-ساعت مچی :

ساعت مچی یک انتخاب هوشمند برای هدیه دادن است چون که همیشه و در همه حال کاربردی است علاوه بر این دارای تنوع قیمت و مدل های مختلفی از عقربه ای گرفته تا هوشمند است که بسته به میزان بودجه ای که در نظر دارید می توانید مدل مورد نظر خود را خریداری کنید.

کادوی تولد دختر ۱۵ ساله بخریم؟/ خرید ساعت

۵- کیف و کوله :

کالای دیگری که به عنوان هدیه مناسب برای دختر 15 ساله می توان در نظر گرفت، کیف و کوله است که دارای تنوع بالایی می باشد. از کیف فانتزی و کوچک تا کیف مناسب لپ تاپ که دارای جنس های مختلفی مانند: چرم طبیعی، پارچه ، چرم مصنوعی و… هستند که بنابر میزان بودجه و نوع نیاز میتوانید یکی از انواع آن را بخرید. سعی کنید کیفی که میخواهید بخرید جادار و کاربردی باشد و زیپ ها یا سگگ های آن دارای کیفیت خوبی باشد. به این نکته نیز توجه داشته باشید معمولا دختران نوجوان از کیف هایی که دارای بند بلندی باشد خوششان می آید.

کیف و کوله هدیه برای دختر 15 ساله

۶- لوازم آرایشی برقی :

حساسیت دختران در سنین نوجوانی به زیبایی پوست و مو بیشتر از سابق می شود و اینجاست که لوازم بهداشتی آرایشی برقی مانند سشوار، اتوی مو، بافت مو، بابیلیس، فیس براش و… به کارشان می آید و میتوانند به گزینه ای بسیار مناسب برای هدیه تبدیل شوند که تا سال های زیادی برایشان کاربرد خواهد داشت. زمان خرید لوازم آرایشی و بهداشتی برقی به اصالت و داشتن گارانتی توجه ویژه ای داشته باشید.

لوازم آرایشی برقی هدیه برای دختر 15 ساله

خرید لوازم آرایشی برقی

۷- کلاه :

برای کوهنوردی و ورزش و پیک نیک و مسافرت خیلی گزینه مناسب و جذابی می باشد.


پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
خرید هدیه برای دختر 10 ساله

8-لوازم کوهنوردی و پیک نیک :

کلاه و فلاسک کوهنوردی یک انتخاب خاص و هوشمندانه برای دختران نوجوانی که به ورزش کوهنوردی و پیاده روی علاقه دارند است و باعث می شود آن ها به ورزش تشویق شوند که میتونید انواع فلاسک را در فروشگاه کادوکارت بررسی کنید و در صورت دلخواه یکی را خریداری کنید.

از فلاسک های موجود در سایت دیدن کنید! 🙂

9-لباس مجلسی :

متناسب با ین سن و سال و نیازهای طبیعی دخترانه به دیده شدن ، لباس مجلسی که مورد. سلیقه و نظر نوجوانتان باشد ،پیشنهاد خوب است.

10- لباس شنا ( کادوی تولد برای دختر ۱۵ ساله چی بخریم ؟ ) :

مثل سایر موراد ورزشی که در بالا به آن اشاره کردیم

11- آلات موسیقی:

نواختن موسیقی یکی از جذاب ترین کارهایی است که یک دختر نوجوان می تواند به انجام آن بپردازد و باعث فعال شدن ذهن و تقویت هوش خواهد شد آلات موسیقی دارای انواع مختلفی مثل: گیتار، ویولن، پیانو و… است که می توانید با در نظر گرفتن علاقه و بودجه به خرید کادو برای دخترتان بپردازید.

آلات موسیقی هدیه برای دختر 15 ساله

12- عروسک:


آموزش ساخت عروسک روسی

این مقاله رو از دست ندید !

آموزش ساخت عروسک روسی تیلدا


عروسک و دختر که پیوند نا گسستنی دارند و هیچ رقمه نمیشه بینشون فاصله انداخت و عروسک ها بهترین هدیه برای دختر 15 ساله هستند که در هر سنی از کودکی تا بزرگسالی می تواند جذاب ترین گزینه باشند و دارای تنوع زیادی مثل عروسک خرسی، عروسک پلیشی، عروسک روسی ، تیلدا و…. است که ما در فروشگاهمون ازشون فت و فراوون داریم و پیشنهاد می کنیم برای دکوری هم که شده یکی با طرح دلخواهتون بخرید.

خرید عروسک دخترانه

۱3-دوربین عکاسی

دختران عاشق عکس هستند و چه کادوئی بهتر از یک دوربین عکاسی که او را به علاقه اش برساند. دوربین عکاسی می تواند برای کادو روز دختر و کادو تولد دختر 15 ساله نیز استفاده شود.

هدیه ای برای عشق عکاسی

۱4- لپ تاپ :

یکی از کادوهای استقلال بخش به دختران نوجوان همین لب تاپ می باشد ، که کمک می کند دختر نوجوانتان استقلالش را بیشتر احساس کند  ، موسیقی گوش کند ، فیلم ببیند ،و کارهاشو انجام بده.

۱5- پخش کننده موسیقی:

دیگه دوران mp3 پلیر ها و این جور دستگاه ها گذشته ولی به جاش باند های موسیقی که به صورت بلوتوثی و بدون سیم هستند. برای دختران که با دوستانشان دور هم جمع می شوند خیلی جذاب و وسوسه انگیز هست. مخصوصا مدل های فانتزی که بسیار هم زیاد هستند و باقیمت های متفاوت و جذاب.

۱6- هدفون :

با این همه تنوع جذاب هدفون موجود در بازار ، کیست که بدش بیاد یک هدفون داشته باشه ، هدفون های اصلی که خلی قیمت بالایی دارند ولی هدفون های چینی با کیفیت نیز گزینه مناسبی برای خرید و کادو دادن می باشد.

از هدفون های کادو کارت حتماااا دیدن کنید!! 🙂

۱7- لاک و لوازم آرایش :

و می رسیم به جذاب ترین و متنوع ترین وسایل دخترانه یعنی لوازم آرایش که کمتر دختر نوجوانی پیدا میشه که عاشق این وسایل رنگارنگ نباشه البته بهتره که به این وسایل به چشم تفریح نگاه کرد و نه لازمه ی زندگی اما خرید لوازم آرایش می تواند انتخابی جذاب برای خرید هدیه دخترانه باشد. توجه به این نکته خیلی مهم است که لوازم آرایشی که میخرید اصل باشد و دارای تاریخ انقضا باشد.

لوازم آرایشی هدیه برای دختر 15 ساله

۱8- اسپیکر بدون سیم :

لوازم صوتی مانند پخش کننده موسیقی، اسپیکر های مختلف و هدفون می توانند هدیه ای کاربردی و اقتصادی به عنوان هدیه تولد برای دختر 15 ساله باشد که به شادابی بیشتر آن ها کمک زیادی می کند زیرا نوجوانی دوره ای است که افراد بیشتر از گذشته گوشه گیر خواهند شد و امکان افسردگیشان افزایش پیدا می کند پس اگر اهمیت زیادی برای نوجوان خوا قایل هستین سعی کنید به خرید یک باند یا اسپیکر بلوتوثی یا یک هدفون یا هندزفری با کیفیت بالا فکر کنید.

اسپیکر هدیه برای دختر 15 ساله
خرید اسپیکر های شیائومی از کادو کارت

19- وسایل تزئینی اتاق خواب:

خرید وسایل تزیینی مانند قاب، تابلو، چراغ خواب، کوسن های رنگی و… یک انتخاب ماندگار و دوست داشتنی برای هدیه دادن به دختران نوجوان است که با آن ها می توانند اتاق خوابشان را تزیین کنند و هر زمان که به آن ها نگاه کردنند به یاد شما بیفتند .

وسایل اتاق خواب هدیه برای دختر 15 ساله

 

۲0-قاب و اکسسوری موبایل :

اگر اطمینان دارید که دختر نوجوان شما داری موبایل هوشمند هستند یک پیشنهاد اقتصادی و پرکاربرد خرید قاب و اکسسوری های مخصوص موبایل است که برای محافظت گوشی از آن ها استفاده می شود و دارای اشکال جذابی هستند که می تواند زیبایی گوشی هوشمند را با آن ها دو چندان کرد.

قاب های خاص کادو کارتو دیدی ؟؟؟ :O

۲1-کیف :

این دیگر فکر نمی کنم نیازی به توضیح داشته باشد.این گزینه ای هست که برای کادو برای خانم ها بسیار خوب می باشد.

خرید کیف های مخصوص بانوان نوجوان با تخفیف!!

22-اسپینر ( کادوی تولد برای دختر ۱۵ ساله چی بخریم؟ ):

یک اسباب بازی به اصطلاح آرامش بخش که کافیست با دو انگشت خود بگیرید. و بچرخانید تا به آرامشی وصف ناشدنی برسید. !! این شعار اسپینر هاست .مدل های متنوع بسیار زیادی هم به بازار آمده است .که هر نوع سلیقه ای را پوشش خواهد داد.

23تا 25 – زیورآلات ( دستبند، گوشواره، گردنبند ) :

دیگر احتیاج به توضیح نیست که دخترها مخصوصا دختر های نوجوان علاقه زیادی به زیورات مانند دستبند، انگشتر گوشواره و… دارد و با خرید این وسایل می توانید آن ها را بسیار خوشحال کنید البته لازم نیست زیورالاتی که می خرید حتما از جنس طلا و یا جواهرات گران قیمت باشند فروشگاه کادوکارت پیشنهاد های جذاب و به صرفه ای مانند دستبند های نقره و چرم و… برای شما خواهد داشت. یطورکلی برای دختران نوجوان نمی توان طلای سنگین گرفت ولی دستبند.هایی که با ظرافت در آنها طلا به کار فته است می تواند جذابیت خودش را داشته باشد.

کادوی تولد دختر ۱۵ ساله بخریم؟ / زیور آلات زیبا

 

فروشگاه اینترنتی کادوکارت : بزرگترین مارکت پلیس فروش کادو و هدیه

این موارد که در بالا به آن ها اشاره شد جز بهترین هدیه ها برای دختر 15 ساله هستند که شامل تنوع بسیار بالایی بوده و میتوان با توجه به نیاز و میزان بودجه مدنظر آن ها را تهیه کنید. در کنار این هدایا بهتر است که از باکس گل یا رزهای جاودان که طرفداران زیادی دارد و یا بادکنک های هلیومی استفاده کنید تا جذابیت هدایای شما را دو چندان کند همچنین اگر قصد گرفتن تولد برای دختر نوجوانتان دارد می توانید کیک تولد های فانتزی و خوشمزه را از فروشگاه اینترنتی کادوکارت تهیه کنید.

در آخر باید به این نکته اشاره کرد که نحوه بسته بندی و تزیین هدایا و همچنین زمان مناسب و به موقع تحویل هدیه میتوانند از مهم ترین نکاتی باشند که به اندازه خود هدیه اهمیت دارند.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 3.5 / 5. تعداد نظرات: 11

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “هدیه تولد برای دختر ۱۵ ساله چی بخریم؟ | 25 کادو خاص و متفاوت

  1. حسین گفت:

    یه یکی دوتا کتاب هم معرفی کنید بد نمیشه…

  2. ارام گفت:

    لطفا قیمت ها رو کم تر کنید تا دیگران رقبت کنن چیزی خریداری کنن در کل بد نبود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.