ایده های نو, راهنمای خرید کادو و هدیه, مناسبت ها

چی هدیه بدهیم؟ | 5 نکته مهم در انتخاب هدیه

چی هدیه بدهیم؟

همیشه نزدیک به زمان مناسبت‌ها و جشن‌ها بزرگ‌ترین چالش، انتخاب هدیه مناسب برای عزیزان و دوستان است. نفس هدیه دادن بسیار زیباست اما بهتر است هدیه‌ای را انتخاب کنید که طرف مقابل را دو چندان خوشحال کند و از احساسات قلبی شما نسبت به خودش مطلع شود.

انتخاب هدیه مناسب را باید بر اساس احساس طرف مقابل و سلیقه او انتخاب کنید زیرا در پایان این اوست که باید از هدیه شما استفاده کند و لذت ببرد. شناخت افراد و روحیات آن‌ها کلید اصلی در انتخاب هدیه مناسب است. در ادامه این مطلب سعی کرده‌ایم راهنمای جامعی از هدایایی که می‌توان به افراد مختلف اهدا کرد، را برایتان فراهم کنیم.

سرفصل‌های زیر اطلاعات لازم برای انتخاب هدیه مناسب را در اختیارتان قرار می‌دهد.

  • شناخت روحیات طرف مقابل
  • در نظر گرفتن سن طرف مقابل
  • نوع مناسب و میزان اهمیت آن
  • از کلیشه‌ها دوری کنید
  • زمان خرید هدیه مناسب

1-شناخت روحیات طرف مقابل

انتخاب هدیه مناسب زمانی اتفاق میافتد که شما از روحیات طرف مقابل هدیه گیرنده شناخت کافی داشته باشید. افراد مختلف تمایلات و روحیات متفاوتی دارند که با شناخت آن‌ها می‌توانید بهترین هدیه را برایشان تهیه کنید.

برای مثال ممکن است خانمی که قصد تهیه هدیه را برایش دارید به هنر و صنایع‌دستی علاقه داشته باشد. برای چنین فردی انواع تابلوهای هنری، مجسمه‌های دست‌ساز، ظروف دکوری و کاربردی، انواع مختلف صنایع‌دستی و حتی کیف و کوله‌پشتی با طرح‌های اصیل ایرانی را می‌توانید در سایت کادو کارت خریداری کنید. میزان علاقه افراد را می‌توان به صورت زیر دسته‌بندی کرد و بر اساس آن اقدام به انتخاب هدیه مناسب پرداخت.

مد و فشن، ورزش، هنر و صنایع‌دستی، جواهرات، گل و گیاه، مطالعه، لوازم منزل، مذهبی، موزیک، ابزار، بازی، حیوانات، قهوه و اسموک یا حتی بر اساس شغل افراد تمایلاتی است که می‌توان هدیه مناسب را بر اساس آن خریداری کرد. علاوه بر آن با استفاده از خدمات سایت کادو کارت می‌توانید بر اساس تمام دسته‌بندی‌های فوق برای خانم‌ها و آقایان هدیه مناسب را انتخاب کنید.

چی هدیه بدهیم؟

چی هدیه بدهیم؟

2-در نظر گرفتن سن طرف مقابل

یکی از موارد مهمی که باید در انتخاب هدیه مناسب مدنظر قرار داد، انتخاب هدیه بر اساس سن طرف مقابل است. برای مثال شما نباید هدیه‌ای کودکانه را برای فردی میان‌سال انتخاب کنید.

این کار ممکن است در بعضی موارد شوخی جالبی باشد اما احتمال بروز سوءتفاهم را افزایش می‌دهد. علاوه بر آن بهتر است هدیه‌ای را متناسب با سن کاربرد آن انتخاب کنید. در این زمینه انتخاب‌های فراوانی از اسباب‌بازی‌های مناسب سنین مختلف، لباس و وسایل کاربردی آن برای کودکان در سایت کادو کارت موجود است. همچنین هدایای شروع مدرسه، جشن تولد، نوزادان و سیمونی را می‌توانید به صورت دسته‌بندی شده با انتخاب‌های فراوان در این سایت پیدا کنید.

3-نوع مناسب و میزان اهمیت آن

در انتخاب هدیه مناسب دیگر مورد مهمی که باید آن را در نظر داشته باشید نوع مناسبتی است که برای آن هدیه تهیه می‌کنید. هیچ‌گاه هدیه‌ای که برای افراد درجه اول خانواده خریداری می‌کنید، با دوستان یا بستگان درجه دوم یکسان نخواهد بود.

برای زوج‌های جوان و نامزدها این موضوع اهمیت حیاتی دارد. منظور میزان هزینه‌ای که برای خرید صرف می‌کنید، نیست گرچه برای برخی افراد این میزان نیز اهمیت ویژه‌ای دارد، بنابراین باید شناخت دقیق از روحیات طرف مقابل داشته باشید.

برای این منظور نیز ما در سایت کادو کارت پیشنهادهای جالبی بر اساس مناسبتی که در پیش دارید، فراهم کرده‌ایم. انواع مناسبت‌هایی که باید برای آن‌ها هدیه مناسبی خریداری کنید عبارت‌اند از : سالگرد ازدواج، هدیه تولد، روز پدر و مرد، روز زن و مادر، روز عشق، عید نوروز، شب یلدا، کریسمس، فارغ‌التحصیلی، پایان خدمت برای آقایان، روز دختر و تبریک برای سمت یا شغل جدید.

برای مثال در انتخاب هدیه سالگرد ازدواج می‌توانید هدایای مانند: کیف، ساعت مچی، جواهرات و … را به عنوان انتخاب هدیه مناسب برای خانم ها و آقایان خریداری کنید.

چی هدیه بدهیم؟

چی هدیه بدهیم؟

در انتخاب هدیه مناسب برای عزیزان خود باید نوع مناسبت و میزان اهمیت آن را در کنار میزان صمیمت و نزدیکی شما به طرف مقابل را باید در نظر بگیرید.

4-از کلیشه‌ها دوری کنید

در انتخاب هدیه مناسب برای عزیزان خود سعی کنید کلیشه‌ها را در نظر نگیرید. برای مثال همه در روز ولنتاین اقدام به خرید گل ، شکلات و عروسک می‌کنند؛ این هدیه‌ای مناسب برای دوستان است اما افراد نزدیک و کسانی که به آن‌ها علاقه قلبی دارید از شما توقعی بیش از این دارند.

این امر وابسته به میزان هدیه نیست بلکه میزان علاقه و شناخت شما نسبت به طرف مقابل را نشان می‌دهد. برای مثال به عنوان هدیه روز ولنتاین می‌توانید برای کسانی که علاقه به موسیقی دارند انواع جعبه‌های موزیکال با طرح‌های مختلف، رادیوضبط‌های کلاسیک را از سایت کادو کارت خریداری کنید.

چی هدیه بدهیم؟

چی هدیه بدهیم؟

5-زمان خرید هدیه مناسب

برای بسیاری از افراد انتخاب هدیه مناسب به دلیل مشغله‌های فراوان وقت‌گیر و حتی غیرممکن می‌شود. از همین رو اولین هدیه‌ای را که دسترسی به آن دارند، خریداری می‌کنند که لزوماً بهترین نیست. برای انتخاب هدیه مناسب باید زمان صحیح و وقت کافی برای آن اختصاص دهید.

همچنین همیشه خریدن کادو و هدیه ماه‌ها زودتر از سررسید مناسبت کار عاقلانه‌ای نیست. زیرا برخی هدایا زمان خاصی دارند یا حتی ممکن است فرد مورد نظر از ابراز علاقه‌ای که به کالای خاصی داشته پشیمان یا خودش آن را خریداری کند.

برای افرادی که زمان کافی برای انتخاب هدیه مناسب ندارند، پیشنهاد ویژه‌ای داریم. می‌توانید با استفاده از خدمات آنلاین سایت کادو کارت تنها در چند دقیقه سفارش خود را ثبت و آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. حتی برای خرید گل و کیک نیز نیازی به صرف وقت در خیابان‌ها نخواهید داشت و به صورت آنلاین نیز می‌توانید آن‌ها را از سایت کادو کارت تهیه کنید.

انتخاب هدیه مناسب نیازمند شناخت کافی از روحیات و احساس طرف مقابل دارد. خرید هدیه شاید کار ساده‌ای در ابتدا به نظر رسد اما هدیه‌ای که نشان علاقه و احترام شما نسبت به طرف مقابل باشد باید ویژگی‌های خاصی را به همراه داشته باشد. خدمات آنلاین سایت کادو کارت امکان انتخاب هدیه مناسب با توجه به علاقه‌مندی‌های طرف مقابل را در اختیارتان قرار می‌دهد. طبقه‌بندی و دسته‌بندی بر اساس مناسبتی که در پیش دارید، نیز از دیگر ویژگی‌های برتر سایت کادو کارت است.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.