راهنمای خرید کادو و هدیه

چگونه هدیه را داخل بادکنک بگذاریم ؟

بادکنک سوپرایز مدل STLB121

حتما این سوال هم برای شما پس از دیدن بادکنک هایی که توش کلی خرت و پرت هست پیش اومده که چه جوری این ها رو ریختند تو بادکنک ها ؟اول بادکنک رو باد کردند و بعد کادو و هدایا را داخلش ریختند یا با هم دیگه بادشون کردند.چگونه هدیه را داخل بادکنک بگذاریم

حال ما میخواهیم جواب این سوال را به شما بدهیم که چگونه هدیه را داخل بادکنک بگذاریم ؟ خرید کیک را فراموش نکنید ،که مراسم جشن بدون کیک اصلا هیچ رنگ و بویی ندارد.

خیلی سال پیش که بچه بودیم هم بطری هایی که توش یک کشتی بادبانی بود این سوالو برای ما پیش می اورد که به چه صورت این کشتی داخل بطری رفته که با مرور زمان و دسترسی به اینترنت  راهشو فهمیدیم.الان هم خوشبختانه شما هر سوالی که داشته باشید در کسری از ثانیه می توانید جوابشو به دست بیارید فقط کافیه که همت کنید و چند کلمه در گوگل تایپ کنید . به  همین سادگی

حالا ما میخواهیم به شما که مطمئنا علاقه مند خرید کادو و هدیه هستید و به سایت ما سر زدید ، جواب این سوالو بدیم و البته به شما پیشنهاد هم بدیم که به جای تزئین و خرید بادکنک معمولی بیایید کمی تنوع و خلاقیت به خرج بدید .

یک روش که فروشندگان بادکنک و تزئیناتی ها استفاده می کنند استفاده از یک سری ابزار هست که به کمک آنها به راحتی این عملیات می توانید هدیه ای را داخل بادکنک بگزارید.  که ابزار های لازم شامل یک تلمبه برقی ؛ محفظه نگهدارنده بادکن می باشد .که براتون در حدود ۲۵۰ هزارتومان آب می خورد که طبیعی است برای شما که سالی نهایتا چند بار نیاز به خرید کادو و هدیه دارید به صرف نیست چنین هزینه ای کنید .

پس سراغ گزینه دوم می رویم که استفاده از روش های خانگی  و دستی می باشد ، که برای شما هیچ هزینه ای نخواهد داشت فقط باید کمی صبر داشته باشید و ممکن است حتی در سری های اول چند بادکنک نیز تلفات بدهید که بازم به صرفه تر از خرید دستگاه و تجهیزات می باشد.

برای این کار ابتدا باید چند تا بادکنک که سایز بزرگی دارند و البته جنس خوبی هم داشته باشند که نترکه باید بخرید ،  که حدودا قیمتی بین ۱۰۰۰ تومن تا ۵۰۰۰ تومان خواهد داشت ، البته قیمت های بالای برای سایز های خیلی بزرگ هست

که باید ببینید اولا چه کادوهایی میخواهید داخلش بگزارید تا بتوانید تصمیم درستی برای سایز بادکنک بگیرید.

مرحله دوم قرار دادن هدیه داخل بادکنک ، کمک گرفتن از یک نفر از دوستانتان می باشد ، چون این عملیات باید دو نفره انجام بگیرد.از دوستتان بخواهید که دوسر بادکنک را بگیرد و باز کند و یکی از دستانش را که خشک هم می بایست باشد تا انتها بادکنک ببرد و با دست دیگرش دهانه بادکنک را باز نگه دارد.

و به آرامی کادو و هدیه هایی را که می خواهید داخل بادکنک قرار بدهید و وقتی که کارتان تمام شد ، حالا شما با دو دست دهانه بادکنک را بگیرید تا دوستتان دستش را دربیاورد .

و حالا بادکنک را باد کنید و تعجب همگان را بر بینگیزید  و مطمئن باشید خاصیت کادویی که داخل بادکنک باشد چندین برابر کادوی معمولی خواهد بود.

نکات مهم و کلیدی (چگونه هدیه را داخل بادکنک بگذاریم ؟ ):

اشیا تیز و برنده را به هیچ وجه داخل بادکنک قرار ندهید چون مطمئنا باعث پاره شدن بادکنک خواهد شد.

این پروسه قرار دادن اشیا داخل بادکنک پروسه حوصله بری هست ،پس اگر کم حوصله اید اصلا سراغش نروید.

 

و در انتها از بادکنک های خود برای ما عکس بفرستید تا در همین پست بگزاریم.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد نظرات: 1

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.