راهنمای خرید کادو و هدیه

چهار اصل خوش پوشی برای بانوان

اصل خوش پوشی برای بانوان

اصل خوش پوشی برای بانوان

 

دراین قسمت با یک مبحث آموزشی خیلی مهم روبرو هستیم , انتخاب و ست کردن پوشاک برای بانوان

زمانی که وقت رفتن به مهمانی فرا می رسد مهم ترین کار بانوان انتخاب لباس و به اصطلاح ست مناسب برای پوشاک است .برای خوش پوش شدن نیاز به کار سخت و پیچیده ای ندارید , فقط کافیست به ۴ بخش اصلی زیر توجه کنید تا به سادگی لباس هایتان با هم ست شود.

  • مهم ترین بخش  همان لباس مجلسی است که می بایت درست انتخاب شود . و متناسب با اندام و رنگ پوست خود پوشاک درست را انتخاب کنید , اگر پوست روشن دارید از لباس های خیلی روشن و سفید بپرهیزید که کلا نامرئی نشوید و اگر پوست تیره دارید نیز از پوشیدن لباس های تیره , شاید به نظرتان اصول خیلی بدیهی بیایند ,ولی حتما خودتون در مهمانی ها مشاهده کرده اید افرادی که ظاهر عجیبی و نا هماهنگی دارند.اگر واضح تر دیده می شوید !!!یعنی کمی چاق هستید از پوشیدن لباس های تنگ و اگر لاغر هستید از پوشیدن لباس های گشاد بپرهیزید.سعی کنید رنگ سال را بدانید و متناسب آن انتخاب کنید.

  • دستبند(دستبند و جواهرات):  انتخاب نوع زیور آلاتی که استفاده می کنید جدای بحث طلا و برلیان بودن یا نقره و بدلی بودنشان باید به طور واقع گرایانه ای نشان دهنده سلیقه و طبقه اجتماعی و شخصیت شما باشد , اگر ختنم جوانی هستید از استفاده از جواهرات سنگین بپرهیزید و سعی کنید سادگی را رعایت کنید ,جواهرات طلایی مدت زیادیست از مد افتاده است و دیگر زیاد استفاده نمی شود .
  • کیف همراه : در مهمانی های رسمی و مجلسی , کیف همراه بانوان نقی مهمی در حفظ توازن و خوش پوشی بانوان دارد , انتخاب کیف هایی از چرم مناسب و طرح دار انتخاب کنید , زیاد روی رنگ ان حساسیت به خرج ندهید ولی انتخاب چرم مرغوب بسیار با اهمیت می باشد.

  • کفش :انتخاب کفش بخش آخرو مهمترین بخش انتخاب لباس مجلسی می باشد , بررسی تیپ افراد از کفش آنها شروع می شود , برای مهمانی های رسمی و مجلسی اگر قصد دارید کف پاشنه بلند بپوشید حتما پاشنه های باریک و نوک تیز را انتخاب کنید.
  • چهار اصل خوش پوشی برای بانوان

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.