راهنمای خرید کادو و هدیه, هدیه برای آقایان, هدیه برای خانم ها

همه چیز در مورد پیکسل | همراه با معرفی انواع آن

پیکسل چوبی ویچر

همه چیز در مورد پیکسل

همه چیز در مورد پیکسل

همه چیز در مورد پیکسل

امروزه پیکسل‌ها به بخش جدایی ناپذیری از خرده وسایل و زیورآلات روزانه بسیاری از خانم‌ها و آقایان خصوصاً نوجوانان  تبدیل شده است. پیکسل‌ها دنیای وسیعی را شامل می‌شوند و طرح‌ها و انواع مختلفی دارند. از پیکسل‌ها می‌توان بر روی لباس‌ها، کیف و دیگر لوازم شخصی استفاده کرد. با توجه به طرح‌های چاپی که پیکسل‌ها دارند، انتخاب‌های فراوانی پیش روی شما برای خرید آن وجود دارد. با توجه به قیمت و طرح‌های زیبایی که از پیکسل‌ها در بازار موجود است، تبدیل به هدیه‌ای ارزنده برای دوستان و عزیزان شده است. در این متن سعی کرده‌ایم اطلاعات لازم برای شناخت و انتخاب پیکسل‌ها را در اختیارتان قرار دهیم.

در ادامه سرفصل‌های زیر را مطالعه خواهید کرد: 

  • پیکسل چیست ؟
  • پیکسل‌های دخترانه
  • پیکسل‌های پسرانه
  • پیکسل‌های خاص
  • پیکسل‌های مناسب کیف
  • پیکسل مناسب پیراهن
  • خرید پیکسل از کادو کارت

پیکسل چیست ؟

واژه پیکسل در لغت‌نامه گرافیکی و طراحی به کوچک‌ترین جزء تصویر گفته می‌شود. اما با ورود دکمه‌های تبلیغاتی یا بج­های سینه چاپی به ایران در میان مردم به نام پیکسل شهرت یافتند. اما بج­های سینه با پیکسل‌ها تفاوت‌های بارزی دارند. بج سینه عموماً دارای طرح‌ها، آرم، برند و شکل‌های متنوعی است. حال آنکه پیکسل‌ها را عموماً در شکل‌های دایره‌ای و با طرح‌های متنوع از قبیل آیکون‌ها، شعر، جملات زیبا، طرح‌های حیوانات و … به بازار عرضه می‌کنند. البته امروزه پیکسل‌های با شکل‌های مستطیل و مربع نیز در بازار موجود است اما هنوز رایج‌ترین نوع پیکسل شکل‌های دایره‌ای آن است.

پیکسل‌ها با فضای کوچکی که در اختیار طراح قرار می‌دهند، بیانگر احساسات، ویژگی‌ها و علاقه‌مندی‌های شخصی است که از آن‌ها استفاده می‌کنند. بج­های سینه و پیکسل‌ها هر دو به یک منظور طراحی شده‌اند و از نظر کاربرد مشابه هستند. اما برخلاف بج­های سینه، پیکسل‌ها را می‌توان روی لباس، کیف، کفش‌های پارچه‌ای و هر وسیله‌ای که بتوان آن را بر رویش سنجاق کرد، کاربرد دارند. پیکسل‌ها را در انواع مختلفی مانند پیکسل‌های چوبی و فلزی می‌سازند که هر کدام از آن‌ها دارای تنوع و ویژگی‌های بسیاری هستند. همچنین پیکسل به عنوان کادو یک هدیه کوچک و زیبا تلقی می شود. می توانید همه چیز در مورد پیکسل را در این مقاله بخوانید.

پیکسل‌های دخترانه

پیکسل‌های دخترانه طرح‌هایی از علاقه‌مندی‌های مختص دخترخانم‌ها به دنیای اطراف را بیان می‌کنند. این طرح‌ها می‌توانند بیانگر احساسات، ویژگی‌های فردی یا علاقه به حیوانات، کتاب، موسیقی و …. باشند. بنابراین برای انتخاب کادو از میان طرح‌های مختلف پیکسل بهتر است که اطلاعات دقیقی از شخصیت و علاقه طرف مقابل داشته باشید. همچنین کیفیت پیکسلی که خریداری می‌کنید نیز باید مدنظر قرار دهید.

پیکسل‌های پسرانه

سایت کادو کارت پیشنهادهای شگفت‌انگیزی از پیکسل‌های پسرانه با طرح‌های بسیار با کیفیت  چوبی را برای خرید ارائه می‌دهد. قیمت مناسب این پیکسل‌ها در کنار طرح‌های هیجان‌انگیزی که دارند، آن‌ها را بیش از پیش محبوب می‌کند. برای خرید پیکسل‌های پسرانه می‌توانید از آیکون‌های محبوب شخصیت‌های کارتونی، سوپر هیروها، فیلم‌ها و …. انتخاب‌های متنوع و هیجان‌انگیزی داشته باشید. پیکسل‌های ریک اند مورتی، نماد آتوباتها، استار وارز، دارث ویدر، هری پاتر، آیرون من، بایوشاک و …. تنها نمونه‌ای کوچک از طرح‌های استثنایی موجود در سایت کادو کارت است.


پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
خرید هدیه برای عاشقان بازی

پیکسل‌های خاص

طرح‌های خاص پیکسل‌ها طرفداران خاص خود را دارد که ممکن است به سادگی نتوانند آن را در میان نمونه‌های آماده در بازار تهیه کنند. برای این دسته از عزیزان نیز سایت کادو کارت پیشنهادهای برجسته‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد. از جمله طرح‌های خاص پیکسل‌های چوبی موجود در سایت کادو کارت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نماد مونوگرام تالکین، درخت گوندور، در خانه بیلبو، نماد تایتان، طرح نوشته winter is coming، I AM SHER LOCKED ، نشان اوزوماکی، نشان شارینگان و …

خبر خوب برای دوستداران فیلم‌ها و سریال‌های علمی تخیلی و افسانه‌ای، امکان یافتن پیکسل‌های مربوط به نمادهای آن‌ها در سایت کادو کارت است.

پیکسل‌های مناسب کیف

تقریباً از تمام پیکسل‌های موجود در بازار می‌توان برای تزئین کیف استفاده کرد. نکته مهم اینکه پیکسلی که خریداری می‌کنید باید از کیفیت مناسب برای این منظور برخوردار باشد. این امر در میزان ماندگاری بیشتر آن مؤثر است. این استحکام عموماً مربوط به سنجاق و اتصالات مربوط به نصب آن بر روی کیف، همچنین به میزان اتصال بین سنجاق و بدنه پیکسل‌ها وابسته است.

پیکسل مناسب پیراهن

برای خرید پیکسل مناسب پیراهن باید به سایز پیکسل توجه کنید. از پیکسل‌های بزرگ. عموماً بر روی کیف استفاده می‌شود و پیکسل‌های کوچک‌تر نیز مناسب. لباس و پیراهن هستند. انتخاب طرح روی پیکسل کاملاً شخصی است. و بسته به سلیقه فرد انتخاب می‌شود. پیکسل‌های کوچک. چوبی تصویری مانند دکمه را به بیننده القا می‌کنند. از این. رو برای انتخاب پیکسل مناسب پیراهن می‌توانید از انواع چوبی آن استفاده کنید.

خرید پیکسل از کادو کارت

طرح‌های هیجان‌انگیز و خاصی که سایت کادو کارت برای مشتریان و کاربران خود تدارک دیده  است. همراه با قیمت پیکسل های خوب ، بسیاری از افراد را مجذوب خود کرده است.. این پیکسل‌ها با طرح‌های دایره‌ای و حتی فیگور صورت شخصیت‌ها از جنس چوب. هستند و طرح‌های مختلف بر روی آن حک شده است. دقت و ظرافت این پیکسل‌ها که با هنر. و تکنیک سوخته کاری تولید شده، نمایی خاص را شبیه به دکمه ایجاد کرده است. کمتر طرحی. مشابه این پیکسل‌ها در بازار یافت می‌شود که می‌تواند هدیه و کادویی خاص و شیک برای. عزیزانتان باشد. علاقه‌مندان به دنیای سوپر هیروها و کمیک بوک انتخاب‌های. متنوعی برای خرید پیکسل از سایت کادو کارت خواهند داشت.

پیکسل‌ها امروزه تبدیل به آیکونی برای ابراز علاقه‌مندی‌ها و توانایی‌های فردی بر روی لباس‌ها و وسایل افراد شده است. نوجوانان و جوانان علاقه خاصی به شخصیت‌های قهرمان و ضد قهرمان دنیای کارتون‌ها و فیلم‌ها دارند که آن را از طریق پیکسل‌های نماد این دنیای بی‌انتهای تخیل ابراز می‌کنند. سایت کادو کارت نمونه‌های خاص و با کیفیت بالای پیکسل‌های چوبی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. چنانچه برای عزیزان خود تمایل به خرید پیکسل به عنوان کادو دارید، حتماً از نمونه‌های هیجان‌انگیز و استثنایی سایت کادو کارت دیدن کرده و به آسانی آن‌ها را درب منزل تحویل بگیرید.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 1 / 5. تعداد نظرات: 1

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.