راهنمای خرید کادو و هدیه

هفتمین نمایشگاه اینوتکس و کادوکارت | همراه معرفی اینوتکس

هفتمین نمایشگاه اینوتکس

 نمایشگاه اینوتکس یک رویداد منحصر درحوزه فناوری و نوآوری در منطقه بوده که هر ساله با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری برگزار می گردد.

اینوتکس چیست؟

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری با نام INOTEX تاکنون ۶ دوره در کشور ایران برگزار شده است. این نمایشگاه بستری برای عرضه نوآوری و فناوری است برخلاف نمایشگاههای مشابهی که صرفا عرضه و تبادل کالا را هدفگذاری کرده اند، هدف این نمایشگاه تبادل دانش فنی و تکنولوژی و مشارکت میان شرکتها و سرمایه گذاری روی طرح ها و استارتاپ هاست. نمایشگاه INOTEX تلاش می کند مشتریان محصولات فناورانه را به تولیدکنندگان آنها متصل کند، فناوری­های روز را به صنایع متوسط و بزرگ معرفی کند، سرمایه گذاران را با فرصت­های سرمایه گذاری در طرح های فناورانه یا استارتاپ ها آشنا کند، مخاطبین تخصصی و افراد تحصیل کرده را به بازدید از نمایشگاه دعوت کند و تجمع گسترده ای از نقش آفرینان اکوسیستم نوآوری و فناوری را گردهم آورد.

اولین دوره نمایشگاه با نام «نمایشگاه فناوری های پیشرفته روسیه» در ۱ تا ۳ اسفندماه ۱۳۹۰ و با حضور ۵۲ شرکت روس در سالن حجاب برگزار شد. دومین دوره نیز با همین عنوان از تاریخ ۷ تا ۹ اسفندماه ۱۳۹۱ با حضور ۷۲ شرکت روسی، اوکراینی و بلاروسی در همان مکان برگزار شد.

با توجه به گسترش استقبال از این نمایشگاه و درخواست سایر کشورها برای عرضه فناوری های خود به شرکتهای ایرانی، نمایشگاه از دور سوم به یک نمایشگاه بین­المللی تبدیل شد و نام «نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری» (International Innovation and Technology Exhibition: INOTEX) را برای خود برگزید. همچنین با توجه به نیازمندی­های نمایشگاه برای برگزاری هرچه حرفه ای تر آن، مکان برگزاری نمایشگاه نیز به محل دائمی نمایشگاه­های بین المللی تهران منتقل شد.

در طی ادوار سوم و چهارم نمایشگاه، ۶۲۹ شرکت فناور از ۲۴ کشور مختلف در نمایشگاه حضور یافته اند که دستاورد آن انعقاد ۱۲۹ مورد تفاهم نامه و قرارداد بوده است.

هفتمین نمایشگاه اینوتکس

هفتمین نمایشگاه اینوتکس

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.