راهنمای خرید کادو و هدیه

هدیه مورد علاقه خانم ها

پازل 1000 قطعه طرح دختری با گوشواره مروارید کد014

هدیه مورد علاقه خانم ها

واقعا سوال سخت و فلسفی هست که هدیه مورد علاقه بانوان چیست ، از گرفتن چه کادو و هدیه ای خوشحال می شوند و برای کدام کادو وانمود به خوشحال شدن می کنند ، هدیه برای خانم ها ، با وجود اینکه به نظر می آید تنوع بسیار زیادی دارد امر دشواری هست ،اگر بخواهید عطر بخرید باید بدانید چه عطری بخرید و چه عطری نخرید ،همین طور پوشاک و البسه یا زیور آلات یا اقلام دکوری یا هر کادوی دیگر ،باید و نباید هایی وجود دارد که رعایت آن برای افراد تازه کار کمی دوشوار است.ما در این نوشته هدیه مورد علاقه خانم ها را مورد نظر سنجی قرار داده ایم.شما هم اگر نظر و ایده ای دارید حتما با ما در میان بگذارید.

مناسبت هایی که برای خانمها می توان کادو و هدیه گرفت را می توان به دسته های زیر تقسیم بندی نمود

کادو روز مادر

کادو روز زن

کادو ولنتاین

کادو سالگرد ازدواج

کادو عروس

کادو کریسمس

ما در شبکه های اجتماعیمان و به خصوص اینستاگرام یک سری نظرسنجی انجام دادیم در مورد کالاها و هدیه هایی که بیشتر خانمها را خوشحال می کند و موارد مطرح شده در نظرسنجی اقلام زیر بودند.

  1. عطر و اودکلن
  2. کیف و کفش
  3. جواهرآلات
  4. کتاب
  5. لوازم آرایشی و بهداشتی
  6. لوازم برقی آرایشی
  7. لوازم ورزشی
  8. گوشی موبایل و تبلت
  9. لوازم دکوری
  10. وجه نقد

از میان شرکت کنندگان در نظر سنجی  ، سن شرکت گنندگان بین ۱۷ تا ۵۰ سال می باشد که ۳۵ درصد بین ۱۷ تا ۲۵ سال و ۴۵ درصد بین ۲۵ تا ۴۰ سال و ۲۰ درصد مابقی بالا تر از ۴۰ سال می باشند .

همچنین از میان شرکت کنندگان ۶۰ درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی مجرد و ۴۰ درصد باقی مانده متاهل بودند.

انتخاب وجه نقد بیشتر توسط بانوان مجرد و همچنین در سنین بین ۱۷ تا ۲۵ سال انتخاب شده بود که انتخاب معنا داری می باشد و شاید تا حدودی به نداشتن درآمد البته در سنین پایین و یا داشتن حق انتخاب شخصی در سنین بالاتر می باشد. انتخاب افراد مجرد به ترتیب زیر می باشد :

  1. گوشی موبایل و تبلت
  2. وجه نقد
  3. لوازم برقی آرایشی
  4. عطر و اودکلن
  5. جواهرآلات
  6. کتاب

جایگاه کتاب در رده ۶ معنا و تعبیر های مختلفی می توان از آن نمود که به نوعی نشانه کم بودن ارزش و اعتبار مطالعه می باشد ، البته این نظر سنجی در اینستاگرام و تلگرام انجام شده است ، مطمئنا در تویئتر یا لینکدین نتیجه متفاوتی می گرفتیم . البته در کادوهای محبوب افراد بالای ۴۰ سال کتاب جایگاه بهتری پیدا می کند و تا رتبه ۴ صعود می کند که نشانه کم شدن ارزش مادیات با بالارفتن سن می باشد.

هدیه مورد علاقه خانم ها

هدیه مورد علاقه خانم ها

انتخاب افراد متاهل نیز به صورت زیر می باشد  که در این سری ، بر خلاف افراد مجرد کتاب تا رده ۶ نیز ظاهر نشده است که بازهم نشانه  آمار پایین مطالعه در کشورمان می باشد و تاحدودی نگران کننده نیز می باشد.

  1. جواهرآلات
  2. گوشی موبایل
  3. عطر و اودکلن
  4. وجه نقد
  5. لوازم آرایشی برقی
  6. لوازم دکوری

همچنین در صورتی که بخواهیم به طور کلی و در تمام سنین  و تمام شرایط مجرد و متاهل “هدیه مورد علاقه خانم ها ” نیز بررسی نمائیم به نتایج زیر می رسیم  که سه هدیه “جواهر الات ” ، “گوشی و تبلت ” و در نهایت ” وجه نقد ” بیشترین محبوبیت را در میان افرادی دارد که رای گیری از آنها انجام گردیده است .این آمار و نتایج بسیار قابل پیش بینی می نماید ،وقتی تقریبا بیشتر یا تمام وقت افراد به مشغولیت در گوشی موبایل و تبلت می گذرد ،چرا نباید گوشی و تبلت کادوی محبوبی باشد و همین طور جواهرات و زیور آلات قابل پیش بینی هست که جز کادوهای محبوب بانوان باشند.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.