هدیه برای آقایان, هدیه برای خانم ها

ماندگار ترین هدیه سازمانی | راهنمای کامل

ست سازمانی یلدا

ماندگار ترین هدیه سازمانی

هدیه سازمانی یا هدیه تبلیغاتی یکی از پرکاربردترین هدایایی می باشد که در طول سال خرید و فروش می شود، آخر سال و هنگام تحویل سال جدید، هنگام برگزاری نمایشگاه و سمینارها ، قدردانی از همکاران تجاری و خیلی موارد دیگر خرید هدایای تبلیغاتی نقش کلیدی پیدا می کنند .

این هدایا یکی از ابزار مارکتینگ شرکت ها و کسب و کارها می باشد . شما به کمک هدیه خود می توانید ایجاد حس مثبتی در گیرنده خود ایجاد کنید و سپس دیدگاه خود را در مورد کسب و کارتان در وی ایجاد نمائید. همان کاری که برندهای معتبر سالانه با صرف رقم های نجومی انجام می دهند و بر روی  دیدگاه و ذائقه مخاطبان خود تاثیر می گذارند.

ولی خصوصیات یک هدیه سازمانی خوب چیست؟

۱. اول از همه اینکه کاربردی باشد، اگر مخاطب و  گیرنده شما از قشر فرهنگی می باشد، طبیعتا شما نیز باید هدیه خود را متناسب با آن خریداری نمایید مثلا تابلو فرش به هیچ عنوان هدیه عقلانی نیست و بهتر است بیشتر به سمت ملزومات اداری و فرهنگی بروید.

۲. تا جائیکه می توانید هدیه شما باید معرف کسب و کارتان باشد ، خیلی ها به این نکته دقت نمی کنند که هدیه گیرنده  باید هنگام استفاده از کادوی تبلیغاتی شما دقیقا به یادتان بیفتد. نه اینکه بخواهد به خودش فشار بیاورد که این کادو از طرف چه کسی به او داده شده است .

۳. سعی کنید همیشه در انتخاب هدیه تان خلاقیت داشته باشید، ایجاد خلاقیت به معنای هزینه تراشی نیست، عده ای معتقدند برای هدیه تبلیغاتی نیاز به صرف هزینه زیادی می باشد، ولی شما با صرف وقت و کمی جستجو می توانید ایده های جالبی برای کادوی تبلیغاتی خود به دست بیاورید که در نگاه اول گیرنده را شگفته زده کند.

۴. بسته بندی مناسب ، هیچ چیز بدتر و و حشتناک تر از این نیست که شما یک هدیه با ارزش ریالی یا معنوی بالا را داخل یک بسته بندی نامناسب قراردهید، در این موارد صرفه جویی نکنید، چه برای همسرتان می خواهید کادو بخرید و چه برای همکاری یا مدیرتان.

به نظر ما رعایت ۴ نکته کاربردی بودن، معرف کسب و کار بودن، خلاقیت و  بسته بندی به شما در انتخاب یک هدیه سازمانی مناسب کمک خواهد نمود. البته موارد دیگری هم مثل بودجه ، جنسیت  و حتی متعلقات همراه کادو نیز تاثیر گذار خواهد بود .

مراحل خرید هدیه سازمانی

برای خرید یک هدیه تبلیغاتی می بایست مراحل زیر را طی کنید :

۱- تعیین بودجه اختصاص یافته به این بخش

۲- تصمیم گیری در مورد کالای مورد نظرتان با توجه به رعایت ۴ اصل بالا

۳- انتخاب بسته بندی مناسب

۴- تصمیم در مورد نوع ارسال برای گیرندگان

در مورد ۴ ، شما باید تصمیم بگیرید که به چه صورت می خواهید هدیه تبلیغاتی خود به  دست گیرندگان آن برسد، در همایش یا نمایشگاه خود می خواهید این هدایا را بدهید یا می خواهید برای هر کدام از افراد  پست کنید و ساز و کار درست آن را بچینید، اگر در نمایشگاه یا مراسمی می خواهید بدهید ، اطمینان حاصل کنید که به تعداد تمام مدعوین هدیه دارید و  یک نفر را مسئول مستقیم این قضیه نمائید ، که به افراد بسته هدیه شان را بدهد که بی نظمی نیز ایجاد نگردد.

پیشنهاد در مورد ماندگار ترین هدیه سازمانی:

در این بخش سعی می کنیم به صورت تیتروار هدایای سازمانی مناسبی که می توانید بخرید را به شما پیشنهاد دهیم و همین طور مرجع خرید آنها را نیز به شما معرفی نمائیم. سعی می کنیم با توجه به استقبال مخاطبان در این سالها و داشتن آمار مناسب از فروش هدایای سازمانی به ترتیب میزان فروش به شما پیشنهاد دهیم . از کالاهایی که بیشترین فروش را برای هدیه سازمانی داشته اند.

۱- پر فروش ترین هدیه سازمانی کتاب های نفیس می باشد، رنج قیمتی بین ۵۰ تا ۷۰۰ هزارتومان با توجه به اقلامی که داخل آن وجود دارد و همین طور جنس مواد به کار رفته

۲- کالای پر فروش بعدی برای هدیه سازمانی و اداری، خودکار و خودنویس می باشد. هر کارمند یا مدیری برای نوشتن، نیاز به قلم دارد ، و هیچ چیز او را خوشحال تر از قلمی جدید نخواهد کرد.

۳- سومین کالای پرفروش لیست هدیه های سازمانی کیف و محصولات چرمی می باشد .

ماندگار ترین هدیه سازمانی | راهنمای کامل

۴- کالای پر فروش بعدی برای هدیه سازمانی و هدیه تبلیغاتی ، کالاهای مینا کاری و برنج کاری و سنتی می باشد که برای هدیه های سازمانی بیشتر نقش دکوری دارد.

۵- یکی دیگر از کالاهای پر فروش هدیه سازمانی و تبلیغاتی ، تابلو فرش و تابلو نقره می باشد.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.