ایده های نو, مناسبت ها, هدیه برای آقایان

لیست کادوهای مردانه ارزان | 7 هدیه اقتصادی برای مردان

هدیه ارزان مردها

چه کادوها و هدایایی برای مردان مناسب است و چه کادوهایی مناسب نیست ؟اگر بخواهید برای همسر یا نامزدتان هدیه بگیرید آیا همان هدایایی را انتخاب می کنید که برای پدرتان ؟ اگر بخواهید برای همکارتان کادو بخرید چه طور ؟سراغ چه کالاهایی می روید ؟ اصلا چه بودجه ای را در نظر می گیرید ؟ بودجه هدیه عاشقانه برای همسر تا یک هدیه روتین و اداری برای همکار . هرکدام شرایط و قواعد و مقررات خاص خودشان را دارد .که اگر درست رعایت نگردد باعث دلخوری می شود .مثلا فرض کنید برای همکارتان یک گوشی موبایل بخرید ، خب اولا که خوش به حالش میشه بعد هر فکری ممکنه بکنه ، البته طبیعیه که شما همچنین کاری رو نمی کنید. ولی این کادوها کدام هستند ، هدیه تولد برای آقایان ، کادو سالگرد ازدواج مردانه ، کادو روز مرد ، کادو روز پدر ، کادو

هدیه ارزان مردها

ما در این نوشته می خواهیم یک لیست شامل کادوهای مردانه ارزان به شما بدهیم تا بتوانید برای مناسبت های فوری و همین جوری سریع به کادوی  مورد نظر برسید ،چون معمولا افراد ایده های خوبی دارند ولی وقتی نوبت خودشان می شود فکرشان به جایی نمی رسد.

این صفحه را ذخییره کنید و هر جا که لازمتان شد ، یک نگاهی به آن بیندازید و بعد به جیبتان نگاه بیندازید و تصمیم بگیرید که چه چیزی بخرید و چه چیزی نخرید .این تصمیم گیری نهایتا ۱ دقیقه وقت شما را خواهد گرفت.

بریم سراغ لیست کادوهای مردانه ارزان به ترتیب قیمت و بهای کالاها

پس اول از همه از ارزان ترین ها شروع می کنیم و بهترین و مناسب ترین کادو برای آقایان که طبعیتا در تمام رده های سنی و تیپ و شغل قابل کاربرد می باشد ، پیراهن مردانه ، کلاسیک یا اسپرت بودن آن بستگی به این دارد که فرد کادو گیرنده بیشتر نیاز دارد کدام یکی را بپوشد ، کارمند است یا شغل آزاد ، جوان است یا میانسال ، شروع رنج قیمتی از ۳۰ هزار تومن در بساط دستفروش ها هست تا چند صد هزار تومان در بوتیک ها

پیشنهاد بعدی برای خرید هدیه مردانه ارزان  ،کمربند می باشد ،کمربند یکی از هدایایی هست که هر مردی برای حفظ تنبانش بهآن نیاز مبرم دارد ، بازهم سن و سال نمی شناسد ، شروع قیمتهایش از ۱۵ هزارتومان تا چند صد هزار تومان می شود ، ولی یک کمربند معمولی و مناسب را با قیمت ۶۰ تا ۷۰ هزارتومان می تونید تهیه کنید

پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
با ۵۰ تومن چه کادوهایی میشه خرید؟

جایگاه سوم پیشنهادها به خودکار و خودنویس می رسد ، که برای مردان مخصوصا افرادی که به نوشتن علاقه مند هستند گزینه جذابی می باشد ، در صورتی که دنبال مارک ها و برند های معتبر نباشید با قیمت حدود ۵۰ هزارتومان می توانید یک هدیه آبرومند بگیرید.

جایگاه بعدی می رسدبه انواع کلاه ، اگر بزرگسال هست طرفتان ، کلاه برت و کلاه کپ پیشنهاد می شود و اگر جوان و نوجوان است کلاه های بیسبالی و کلاه های اسپرت پیشنهاد می شود ، این کلاه ها را نیز با قیمت حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان می توانید تهیه نمائید.

کراوات نیز از هدایای پر مصرف و با قیمت مناسب می باشد ، که شما هم می توانید از برندهای معتبر و هم غیر معتبر تهیه کنید ؛ ولی درصورتی که سراغ قیمت ارزان می روید ، می بایست قید کیفیت را بزنید ولی بازهم کار شما را که همان خوشحال کردن کادوگیرنده می باشد راه می اندازد.

در رتبه ششم کالاهای ارزان مردانه ، کیف پول قرار می گیرد که هر چند مدل های ارزان قیمت هم دارد ولی ما به هیچ وجه پیشنهاد نمی دهیمش ، اگر هم می خواهید  کیف پول هدیه دهید سراغ برند های متفرقه و با قیمت ارزان نروید ، چون مطمئن باشید این کیف ها مدت کوتاهی برای شما کار خواهند کرد.شک نکنید. برای یک کیف نسبتا خوب نیز از ۷۰ تا ۱۰۰ هزارتومان می بایست هزینه نمائید.

رتبه هفتم به انگشتر مردانه اختصاص پیدا می کند ، اگر طرف کادوگیرنده شما سنتی یا مذهبی است می توانید به سراغ انگشترهای عقیق دار بروید و در صورتی هم که فشن و اهل و مد و تیپ زدن هست ، سراغ انگشتر های اسپرت بروید. برای انگشتر مناسب نیز بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزارتومان می بایست هزینه نمائید.

خرید از سایت کادو کارت
خرید کادو مردانه ارزان
پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
هدیه مناسب برای علاقه مندان گل و گیاه

خیلی کادوهای دیگر نیز به این لیست می توان اضافه نمود که ما در حال حاضر انتخاب گزینه های بیشتر را بر عهده شما می گذاریم ، شما هم مطمئنا تجربیات خوب دارید که می توانید این لیست را کاملتر و بهینه تر کنیم . حالا اگر بخواهیم یک جمع بندی سریع و کلی نمائیم  به نتایج زیر می رسیم

۱- پیراهن مردانه

۲-کمربند مردانه

۳- خودکار و خودنویس

۴-انواع کلاه

۵-کراوات

۶-کیف پول

۷- انگشتر مردانه

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 1 / 5. تعداد نظرات: 1

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهی در مورد “لیست کادوهای مردانه ارزان | 7 هدیه اقتصادی برای مردان

  1. Hosein گفت:

    لباس زیر رو یادتون رفته.!
    هم ارزونه هم واقعاً کاربردیه😜

    1. bakhshi گفت:

      آخ آره آره :))))))) واقعا یکی از بهترین کادو هاست

  2. بهناز گفت:

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  3. بهناز گفت:

    سلام…ایده ی دیگه ای به جز انگشتر عقیق واسه آدمای مذهبی دارین؟

    1. kadocard گفت:

      با سلام فقط انگشتر نیست دوست عزیز ، لطفا لینک زیر را بررسی نمائید ، نزدیک به 200 کالای مختلف پیشنهاد داده شده است
      https://kadocard.ir/interests/religiuos-interest/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.