راهنمای خرید کادو و هدیه

فندک زیپوی اورجینال را چگونه از تقلبی تشخیص بدیم؟

فندک زیپوی اورجینال را چگونه از تقلبی تشخیص بدیم؟

فندک زیپوی اورجینال را چگونه از تقلبی تشخیص بدیم؟

اگر اهل دود و دم باشید مطمینا احتیاج به فندک  خواهید داشت  و باز هم حتما اسم فندک زیپو به گوشتون خورده است .وقتی اسم فندک میاد ناخودآگاه برند زیپو باهاش عجین شده است . و بااینکه شکل و شمایل اون همیشه و از ۶۰ سال پیش تا حالا ثابت بوده ولی جذابیت خودشو از از دست نداده ,مثل شلوار جین , بوت های کاترپیلار ,ساندویچ مک دونالد و…که نمادی از آمریکا بوده , هستند و خواهند بود.( فندک زیپوی اورجینال  ) فندک زیپوی اورجینال را چگونه از تقلبی تشخیص بدیم؟

فندک زیپو گزینه خوبی برای هدیه روز مرد ، هدیه تولد ، هدیه سالگرد ازدواج ، هدیه کریسمس و در مواردی هدیه روز پدر می باشد و همین طور اگر برای مدیری بخواهید هدیه تبلیغاتی نیز بخرید توصیه می گردد.

ولی متاسفانه مثل هر جنس پرطرفدار دیگری که به علت استقبال زیاد تقلبی آن هم در چین تولید می شود , فند ک های زیپو هم از این مشکل در امان نمانده اند وجنس های بی کیفیت مشابه اورجینال آن تولید شده است که در این نوشته چند روش را به شما می آموزیم تا لااقل  جنس های تقلبی زیپو را به قیمت اورجینال خرید نکنید

مرحله اول : قیمت
فندک های فیک دارای قیمت بسیار ارزان تری نسبت به جنس های اورجینال هستند به یاد داشته باشید حداقل قیمت آن ها از حدود ۹۰ هزارتومان شروع می شوند , درحالیکه قیمت  تقلبی آن ها حداکثر به این قیمت می رسند , ولی اگر فروشنده ای تصمیم بگیرد که فندک های تقلبی اش را به قیمت گران تر بفروشد وارد مرحله بعدی می شویم.

مرحله دوم :حکاکی زیر فندک
 اگر خرید اینترنتی می کنید هیچ وقت تنها به عکس های محصولات اکتفا نکنید.چون در این حالت شما نه می توانید فندک را در دستتان بگیرید و وزن آن را احساس کنید یا از همه مهتر صدای جذاب “کلینک ” رو موقع بازکردن آن بشنوید
پس اگر اینترنتی خرید می کنید حتما عکس زیر آن را ببینید و یا از فروشگاه بخواهید که عکس زیرش را برایتان بفرستد.
در این حالت شما می توانید متوجه شوید که فندکتان تقلبی است یا اورجینال.فندک زیپوی اورجینال را چگونه از تقلبی تشخیص بدیم؟

[irp posts=”10856″ name=”چگونه یک عینک ری بن(Ray ban) اصل بخریم؟؟؟”]

در زیر فندک می بایست مشخصات زیر درج گریدده باشد:

نام زیپو
سال تولید
و کلمه BRADFORD  که به صورت حک شده در زیرش موجود است.

کلیه مشخصات فوق از سال ۱۹۳۰ به بعد که سال تولید فندک زیپو است در زیر کلیه محصولات این کارخانه درج گردیده است.
نکته خیلی مهم که تشخیص آن نیز کمی دشوار است حرف R هست که بسیار ریز و داخل دایره ای بسیار کوچک بالای کلمه زیپو درج شده است.
ممکن است در نمونه های تقلبی هم شما این حکاکی را درزیر آن ها ببینید ولی هیچ وقت به کیفیت  اورجینالشان درنمی آیند.

 مرحله سوم :صدای کلینک
جنس های تقلبی دارای قیمت بسیار پایین تری هستند و برای همین از مواد با کیفیت نازل تری ساخته می شوند و بنابر این کیفیت لولای درب آن ها نیز به طبع کیفیت فندک های اورجینال را نخواهد داشت , پس اگر از حکاکی و کیفیت فندک متوجه اورجینال یا تقلبی بودن آن نشدید به صدای بازشدن آن گوش دهید و باید نوای زیبای کلینک را بشنوید , بدون هیچ گیری , در صورتی که  جنس های تقلبی  به راحتی باز نمی شوند.

مرحله چهارم : نقطه جوش
جهت اتصال درب متحرک فندک های اورجینال از نقطه جوش هایی استفاده شده است که به راحتی قابل دیدن است در حالیکه در جنس های اورجینال این روش جهت اتصال درب استفاده نمی شود.

مرحله پنجم : ضخامت روکش فندک
فندک های اورجینال زیپو دارای ضخامت بیشتری نسبت به  تقلبی ها هستند ,همچنین در فندک های اورجینال ضخامت درب و بدنه یکسان است در حالیکه در  تقلبیشان ضخامت درب و بدنه متفاوت است.

[irp posts=”35136″ name=”تشخیص ساعت اصل از فیک یا تقلبی”]

مرحله ششم : سنگ چخماق

سنگ چخماق فندک های تقلبی دارای ضخامت و کیفیت پایین تری نسبت به فندک های اورجینال هستند.

مرحله هفتم : پنبه زیر فندک

پنبه زیر فندککه محل ریختن بنزین در فندک های غیر اورجینال است دارای تراکم پنبه های فندک اورجینال نیستند.و همچنین نوار روی پنبه ها در فندک های غیر اورجینال بسیار نازک تر از نوار فندک های اورجینال هستند.

در نهایت برای خرید فندک های زیپو دنبال قیمت پایین نباشید و کیفیت فندک را مد نظر قراردهید و اگر از فروشگاه اینترنتی خرید می کنید حتما فروشگاهی باشد که گارانتی عودت و تعویض داشته باشد و البته نظرات سایر مشتریان را در کامنت های زیر محصولات مد نظر قراردهید.فندک زیپوی اورجینال را چگونه از تقلبی تشخیص بدیم؟
 

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهی در مورد “فندک زیپوی اورجینال را چگونه از تقلبی تشخیص بدیم؟

  1. فائزه مقیمی گفت:

    برای سالگرد تولد همسرم فندک مناسبه؟

  2. Ritab گفت:

    عزیزم بنظرم فندک نخری بهتره

  3. وحید نقوی گفت:

    فندک زیپوی اصل از چه قیمتی شروع میشه؟

  4. اردلان ثمینی گفت:

    شما حکاکی دلخواه روی فندک‌ هم انجام میدین؟

  5. Mohsenbavari گفت:

    جالب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.