راهنمای خرید کادو و هدیه

فقط زنانی که دنبال جذابیت فیزیکی هستند بخوانند!!!!

روش های جذاب شدن برای خانم ها

فقط زنانی که دنبال جذابیت فیزیکی هستند بخوانند!!!!

آیا شما هم جز آن دسته از زنانی هستید که خیلی وقت صرف خود میکنید و دوست دارید در مهمانی ها و میان دوستانتان جذاب به نظر برسید ؟؟راهکارهایی که در زیر ارائه می کنیم نتیجه تحقیق بر روی زنان جذاب و همچنین مردان می باشد که چه زنانی ار نظر آنها دارای جذابیت می باشد؟خیلی از این راهکارها در همه جای دنیا جوابگو هست ولی اگر می بینید کمی برای شما سخت است می توانید مطابق ابزارها ومحیط خود تغییراتی را در آنها بدهید. روش های جذاب شدن برای خانم ها

فصل اول : تناسب خود را حفظ کنید

  • ورزش کنید:در هر شرایطی ورزش کنید , ورزش کردن علاوه بر اینکه باعث تناسب اندام شده و جربی های زائد بدن شما را نیز آب خواهد کردو درنتیجه لباس های بهتری خواهید پوشید .می توانید ایروبیک کار کنید ,ورزش های هوازی کار کنید , یا پیاده روی کنید یا صبح ها در پارک نزدیک خانه تان بدوید.ولی هیچ وقت نظم را در ورزش کردن فراموش نکنید.نهاینکه ۱ روز در هفته بروید ورزش کنید و بعد دیگه وقت نکنید تا ۲ هفته دیگه
  • سالم تغذیه کنید :در کنار ورزش شما می بایست تغذیه خود را نیز کنترل کنید , از خوردن غذاهای چرب و فست فودی به شدت بپرهیزید , میوه وسبزیجات را هر گز فراموش نکنید.
    آب زیاد بنوشید .خوردن حداقل ۷ ۸ لیوان اب در طول روز هم باعث شادابی پوست و حفظ سلامتی شما می شود و هم باعث دفع میکروبهااز بدنتان می شود.
  • بهداشت شخصیتان را رعایت کنید:علاوه بر تاثیرات فراوان رعایت بهداشت شخصی تاثیر آن بر زیبایی و جذابیت نیز انکار ناپذیر است.دندان هایتان را مرتب مسواک بزنید و سفیذ نگهشان دارید ,علاوه برسلامتی نقش سفیدی و مرتب بودن دندانها در اعتمادبه نفس انکار ناپذیر است .وقتی شما با کسی صحبت می کنید ناخود آگاه نگاهش به دندانها و ی شما جلب خواهد شد.
    صورتتان را مرتب بشویید و با صابونهای متناسب با پوستتان سعی کنید طراوت و شادابی پوستتان را حفظ کنید.
    تمیز و مرتب نگه داشتن موها نیز از اصول اولیه بهداشت شخصیست که به حذابیت شما کمک خواهد کرد, جنس موهای خود را بشناسید ,شامپوی مرتبط با آن را بگیرید و و از جذابیت موهای خود استفاده کنید.
  • به اندازه کافی استراحت کنید:حداقل ۸ ساعت خواب در روز جز نیازهای اساسی بدن می باشد .خواب و استراحت کافی در طول روز باعث افزایش انرژی , ترمیم و بازسازی بدن ,به خصوص درهنگام ورزش ,داشتن احساس و روحیه بهتر در زندگی ,کاهش استرس ,شادبودن ,فکر وتصمیم گیری راحت تر و……می شود.پس استراحت کافی را فراموش نکنید.
  • برنزه شوید : تحقیقات نشان داده است که افزاد برنزه جذاب تر از افرادسفید به نظر می رسند هر چند برنزه با دستگاه احتمال ابتلا به سرطان پوست را افزایش می دهد , ولی برنزه از طریق افتاب باعث تامین ویتامین D بدن شما نیز خواهد شد.یک بدن برنزه باعث نمایش بهتر ماهیچه های و عضلات بدن شماخواهدشد.

فصل دوم : رعایت ظاهر

  • رنگ قرمز بپوشید :تحقیقات نشان داده است مردان به طور غریزی و ذاتی به رنک قرمز تمایل دارند , پس اگر دنبال ایجاد جذابیت در نوع پوشش خود هستید استفاده از رنگ قرمز را فراموش نکنید.لباسهای متناسب با فیزیکتان بپوشید : سعی کنید لباسهایی بپوشید که اندام شما رابه خوبی نمایش دهند ,منظور جذابیت جنسی نیست ,اینکه لباسی متناسب با اندام شما باشد , نه زیاد تنگ و نه زیاد گشادباشد.
  • آرایش کنید :بازتحقیقات نشان داده است مردان به سمت زنهایی که دارای آرایش متناسب هستند جذب می شوند.ارایش باعث می شود عیب های شما پوشانده شود و حسن های شما بیشتر دیده شوند ,مثلا چشم های درشت ,پوست صاف و نرم ,بینی کوچکی بینی ,و….. بیشتر جلوه پیدا خواهند کرد.تمرکز خود را بر روی چشمانتان بگذارید , با سایه ,خط چشم و….جذابیت صورت خود را افزایش دهید.
    تا جایی که می توانید سعی کنید طبیعی ارایش کنید , هیچ مردی زنی که شبیه عروسک شده باشد را ترجیح نخواهد داد.
  • بوی خوب دهید : استفاده از ادکلن و عطر الزامیست , به نظر من تاثیربوی خوب حتی از چهره نیز در درجه اول بیشتر است
  • موهای خود را بلند کنید : تحقیقات صورت گرفته بر روی مردان و همچنین زنان نشان داده است که بیشتر افراد زنان با موهای بلند را جذاب تر ازنان با موهای کوتاه می دانند. روش های جذاب شدن برای خانم ها
    .

فصل سوم: داشتن برخورد درست

  • اعتماد به نفس داشته باشید .بخش مهمی از رفتارها و عکس العمل های شما در مقابل دیگران نشات گرفته از دیدگاه شما نسبت به خودتان است.پس در صورتی که شما دیدگاه مثب و سالمی نسبت به خودتان

              داشته باشید می تواند رفتارهای بهتری از خودتان نشان دهید و درنتیجه جذاب تر به نظر برسید.روی رفتار خود وقت بگذارید و خود را بشناسید ,.البته غرور با اعتماد به نفس مقوله ای کاملا متفاوت است پس سعی  کنید به اعتماد به نفس را با تکیبر و غرور اشتباه نگیرید.

  • شاد باشید :تحقیقات بسیاری صورت گرفته که نشان می دهد افرادشاد جذاب تر به نظر می رسند نسبت به افراد غمگین و درون گرا.تمرین کنید کمتر دلخور شوید ,بیشتر ببخشید , همین ۲ عامل باعث شادی شما خواهد شد.درقبال کاری که می کنید کمتر توقع داشته باشید , مثبت فکر کنید , به دیگران کمک کنید , وقت خودتان را باادمهای شاد و مثبت بگذرانید تاروحیه شادتان تقویت شود. روش های جذاب شدن برای خانم ها
  • مهربان باشید :مهربانی نا خوداگاه باعث ایجاد حس خوب و جذب افراد مختلف به سمت شما خواهد شد.
  • احساساتتان را بیان کنید :اگر شما از چیزی یا شخصی خوشتان نیایدان را نشان دهید و نگران نباشید که دیگران در مورد شما چه فکر میکنند.
    • شوخ طبع باشید : شوخ طبعی با لودگی و دلقک بازی البته تفاوت دارد ولی اینکه شما را ادم عبوس و خشکی نشناسند باعث جذابیت شماخواهد شد.
    • تهیه و ترجمه شده توسط فروشگاه اینترنتی کادو کارت : بزرگترین مارکت پلیس خرید کادو  و هدیه

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهی در مورد “فقط زنانی که دنبال جذابیت فیزیکی هستند بخوانند!!!!

  1. Yalda safaei گفت:

    Khoob bood

  2. Poneh samati گفت:

    Varzesh khyli roye zaher va ravan tasi dare vaghean

  3. سیما اسعدی گفت:

    درباره ی راه های جذابیت خانم ها بیشتر مطلب بزارید

  4. زهره فضلی گفت:

    بنظر من بیشتر جذابیت یه خانوم توی رفتار و متانتش خلاصه میشه

  5. سمیرا طالقانی گفت:

    ولی خانم فضلی ظاهر یه خانمم خیلی مهمه این که چقدر به خودش اهمیت میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.