خرید هدیه برای خانه, هدیه برای آقایان, هدیه برای خانم ها

راهنمای خرید کادوی پاگشا ، پاتختی

راهنمای خرید کادوی پاگشا

راهنمای خرید کادوی پاگشا ، پاتختی

امروز میخواهیم به یک مسئله خیلی مهم بپردازیم که از زمانی که ما بچه بودیم یعنی دهه ۶۰ همیشه باهاش درگیر بودیم و الانم همچنان خانواده ها باهاش درگیر هستند , یکی سری کادوها هستند که نه جنسیت داره , نه سن و سال و نه میزان علاقه ,کادو برای یک مناسبت هستند، مثل چی؟ راهنمای خرید کادوی پاگشا

خرید کادو پاگشا

کادوی پاگشا ی داماد

هدیه برای پاگشا عروس

تزیین  کادوی پاگشا

اداب مراسم پاگشا

پاگشای عروس و داماد

کادو پاتختی , کادو عروس و کادو داماد , کادو خرید خونه نو ، و مشابه  اینها

بعضی وقت ها یادم میاد و دیدم که دراین جور موارد قانون بقای  کادو مطرح می شود و خانواده کادو گیرنده پس از جستجو در کمد ها  و گنجه ها  کادویی که شخص دیگری برایش آورده و دوست نداشته بر میداره و با خودش می بره  که به قول معروف فقط از سرش باز کنه !!!

که به این شرایط می گویند قانون بقای کادو که یعنی کادو از خانه ای به خانه دیگر منتقل خواهد شد , و یکی از روش خای تشخیص نیز جعبه تقریبا فرسوده کادوست.فعلا با این مورد کاری نداریم و میخواهیم پیشنهادهای جذابی به شما برای خرید هدیه پاتختی و پاگشا و……بدهیم.

 

قانون دوم تعریف می کند که میزان علاقه و نزدیک شما به کادوگیرنده رابطه عکس با بودجه خرید کادو وهدیه دارد ,یعنی هر چه شما نزدیک تر به فرد کادوگیرند باشید و فاصله تان کمتر باشد ,رقم بودجه بیشتر می شود و بر عکس هر چقدر فاصله تان بیشتر باشد ،بودجه خرید کادو کمتر خواهد شد.

معمولا کادو هایی که برای اینجور موارد خریده می شود ,شامل لوازم آشپزخانه و لوازم برقی , تابلو دیواری و ساعت دیواری و ظرف های میوه و کریستال و در برخی موارد کالایی مربوط به خانم خانه نیز دیده شده است .

برای یک کادوی پاگشا ی آبرومند و متوسط بین ۵۰ تا ۴۰۰ تومان باید پرداخت کنید ، که با توجه نوسان قیمت ها و دلار ۸۰۰۰ تومانی شاید در آینده نه چندان دور مجبور شویم این نوشته را اصلاح کنیم ، ولی تا آن موقع همین بودجه متوسط را در نظر می گیریم.

اولین و دشوار ترین و ارزشمند ترین هدیه ای که برای کادوی پاگشا و پاتختی پیشنهاد می دهیم ,خرید یک تابلو هست ,دشوارترین هست چون باید دقیقا سلیقه و تم خانه ای که برای آنها تابلو می خرید را بشناسید , و اگر مورد پسندشان نباشد و استفاده نکنند حتما تو ذوقتان خواهد خورد که راه حل آن را به شما خواهیم گفت و ارزشمند ترین است .

 

چون بر خلاف لوازم برقی , آشپزخانه و ظرف و ظروف که کادو گیرنده را به یاد شما نخواهد انداخت و صرف کالایی مصرفی هستند ,تابلو اثر هنری است که در صورت انتخاب صحیح تا دهه ها یاد شما را زنده خواهد داشت.

حالا یا شما سلیقه طرف هدیه گیرنده رو می دونید و با خیال راحت تابلو رو می خرید یا زیاد شناختی از خانواده و حتی سلیقه شان ندارید که برای اینکار می توانید سراغ تابلو های دکوراتیو رنگ روغن به اصطلاح بورس بازار بروید ،و از تابلوهای سنتی یا مذهبی یا منظره به فراخور حس کلی خود از خانواده مقابل کادو بگیرید.

ساعت های دیواری و تابلو ساعت ها هم جز این دسته می باشند که بایشان سر فصل جداگانه ای باز نمی کنیم و تمام موارد مربوط به تابلو نقاشی در مورد انها صادق می باشد.

 

مورد دوم برای خرید کادوی پاگشا و خانوادگی , پیشنهاد خرید آباژور است ,آباژور هم جز وسائلی می باشد که زود به زود تغییر نمی یابد و چون زیاد در چشم است ,همیشه در یاد و طرف تان خواهید بود , ولی دراین مورد هم به تم و استایل و سبک زندگی کادوگیرنده تان دقت نمائید.به خصوص پس از خرید خانه نو و یا ازدواج ، صاحب خانه یا تاه عروس و داماد مطمئنا از یک جفت آباژور استقبال خواهند کرد

 

گر برای کادوی پاگشا دنبال کالایی اقتصادی و به صرفه می باشید می توانید از کوسن های طرح دار استفاده کنید ، علاوه بر اینکه قیمت های مناسبی دارند ,یسیار مورد استقبال خانم های خانه به خصوص نو عروس ها می باشد.

مورد بعدی که با استقبال افرادی که تازه به خانه جدید نقل مکان کرده اند ، به شدت روبرو می شود ، خرید اقلام پتینه و دکوپاژ یا مشابه این اقلا می باشد , پتینه  هنر نقش و نگار و بازی با رنگ های اکریلیک روی هر شی و هر جایی با ابزارهای خاص این هنر می باشد و طرح های بسیار زیبایی بر روی اقلام مختلف ایجاد می کند که در کنار قیمت متوسط خود باعث استقبال و هیجان صاحب خانه خواهد شد .

 

مورد دیگری که به شما پیشنهاد می دهیم ، خرید مجسمه ها و دکوریجات هست که در صورتی که درست و با حوصله انتخاب شوند بسیار برای صاحب خانه با ارزش خواهد بود پس به اندازه کافی وقت بگذارید ,می توانید مجسمه برنز انتخاب کنید که البته کمی گرانتر می باشد ولی کادویی ماندگار است یا می توانید با پرداخت رقم کمتری از مجسمه های چوبی  استفاده کنید.

در انتها به شما یادآوری می کنیم که کادوهای بسیار زیادی برای اینجور مراسم می شود پیشنهاد داد ,که خیلی از آنها را خودتان مطمئنا می دانید ,ما سعی کردیم کالاهای متفاوت تری را به شما پیشنهاد بدهیم که امیدواریم برایتان جذاب باشد.

 

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 1 / 5. تعداد نظرات: 2

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.