خرید کادو برای نوزاد

راهنمای خرید هدیه برای نوزادان | 20 هدیه خاص و متفاوت

بادکنک فویلی Baby Boy مدل STF126

راهنمای خرید هدیه برای نوزادان | 20 هدیه خاص و متفاوت

تولد یک نوزاد یک رویداد شاد نه تنها برای خانواده بلکه برای دوستان و بستگان نیز می باشد . خرید هدیه“>هدیه برای  یک نوزاد تازه متولد شده می تواند کمی گیج کننده باشد مخصوصا برای افرادی که هیچ تجربه ای در این زمینه ندارند. خرید هدیه برای نوزاد یکی از شیرین ترین کادوها می باشد ، چون زیاد درگیر این که خوشش بیاید یا نیاید نمی شوید ، تنوع بسیار زیاد است و البته قیمت ها هم نسبتا بالاست ، برای خرید هدیه برای نوزاد باید بیشتر دنبال هدیه کاربردی باشید یعنی هدیه ای که به کار نوزاد یا مادر و پدرش بیاید و بعد اسباب بازی ، خریدن لباس هم خوب است  ، البته چون نوزاد در حال رشد سریع می باشد ،هدیه شما ممکن است مدت کوتاهی بعد به کارش نیاید ، هدیه سیسمونی هم یکی از مناسبت هایی هست که باید هدیه نوزاد بخرید ،  ما دراین نوشته می خواهیم به شما پیشنهادهایی برای خرید کادو و هدیه بدهیم که امیدواریم ایده های خوبی برای خرید کادو و هدیه به شما بدهد و راهنمای خرید هدیه برای نوزادان شما باشد.

۱- لباس بچه

شما می توانید لباس های کودک  مانند دستکش، دستمال سفره، جلیقه، کلاه، دستبندها. انتخاب کنید ، فقط به خاطر داشته باشید فقط لباس های پنبه ای را بخرید و نه پارچه های مصنوعی.

راهنمای خرید هدیه برای نوزادان

 

۲- پوشک نوزاد جهت خرید هدیه برای نوزادان

شاید پوشک به نظر شما کادو محسوب نشود ولی پوشک های یک بار مصرف از مارک های معتبر و همین طور پوشک های پارچه ای در این وضعیت گرانی موجود مطمئنا خیلی زیاد ،مادر و پدر ها را خوشحال خواهد کرد . توجه داشته باشید که پوشک را با توجه به ابعاد سنی مناسب خریداری کنید.

۳- وسائل حمام نوزاد جهت خرید هدیه برای نوزادان

مادران جدید ممکن است در مورد حمام کردن نوزاد نوزاد خود احساس اضطراب داشته باشند ،  زیرا نوزاد ها بسیار آسیب پذیرند . بنابراین، هدیه حمام نوزاد مطمئنا به این کاهش اضطراب کمک می کند. شما می توانید انواع قابل حمل را خریداری کنید .

راهنمای خرید هدیه برای نوزادان

۴- آلبوم عکس نوزاد جهت خرید هدیه برای نوزادان

پدر و مادر جدید مطمئن باشید که  حتما این هدیه را دوست خواهند داشت . مادران و پدران دوست دارند تمام لحظه های فرزند دلبندشان را ثبت کنند و چه هدیه ای بهتر از یک آلبوم که درآن تمام مشخصات نوزاد در آن ثبت گردد.

۵- قنداق نوزاد جهت خرید هدیه برای نوزادان

این هم یکی دیگر از کالا های پر کاربرد ویزه نوزادان می باشد که با خرید ان حتما مادر و پدر نوزادخوشحال خواهند گردید،چون زیاد مجبورند نوزاد خود را جابجا کنند و راحت از پوشاندن لباس به وی می باشد.

۶- جواهرات نقره جهت خرید هدیه برای نوزادان

به طور سنتی لوازم نقره ای به نوزاد تازه متولد شده هدیه می دهند ، نقره فلزی می باشد که  مزایای سلامتی دارد. پیشنهاد پزشکان این است که جواهرات طلا برای نوزادان نگیرد ،هم از نظر پزشکی زیاد منطقی نیست و هم از نظر امنیت .

۷- اسباب بازی های موزیکال و جغجغه

نوزادان چون امکان بازی کردن ندارند ، باید برای انها اسباب بازی هایی بخرید که صدا یا نور دارند تا توجه انها جلب کند ، جغجغه یکی از گزینه های بسیار مناسب می باشد ، شاید قیمتی نداشته باشد ولی بسیار پر کاربرد است.

راهنمای خرید هدیه برای نوزادان

 

۸- ملافه نوزاد جهت خرید هدیه برای نوزادان

 مجموعه ملافه های کودک در طرح های جذاب در دسترس هستند. انتخاب یک نوع  که سریع  هم خشک می شود ،  یک ایده خوب باشد. به هر حال این کادو نیز جز کادوهای کاربردی می باشد که بسیار پر مصرف خواهد بود.

۹- دکوری اتاق نوزاد

اقلام هدیه برای دکور اتاق کودک می تواند یک ایده سرگرم کننده باشد و همین طور مناسب برای کادو سیسمونی . شما می توانید اقلام مختلفی مانند قاب عکس  ، برچسب های دیواری،چراغ خواب ، فرش، پرده ها انتخاب کنید.

راهنمای خرید هدیه برای نوزادان

۱۰- بازی های بالای تخت خواب

برای مادر و پدر که نیاز دارند تا مشغول کارهای خودشان بشوند هیچ هدیه ای بهتر از اسباب بازی هایی که بالای تخت قرار می گیرند و می چرخند نیست ،مدل های خیلی متنوعی هم در بازار موجود است.

۱۱- کریر نوزاد جهت خرید هدیه برای نوزادان

برای مادر و پدری که نیاز دارند کودک و نوزاد خود را بیرون ببرند و او را بگردانند چه هدیه ای لذت بخش از یک کریر نوزاد می باشد. در خرید آن شک نکنید ولی قبلش حتما مطئن شوید که ان را نداشته باشد.

 راهنمای خرید هدیه برای نوزادان

۱۲- پستونک نوزاد

هیچ چیز مثل یک پستونک نوزادان را آرام نمی کند تا مادر و پدرش کمی استراحت کنند ، مدل های حیوانی و شخصیت های بامزه ای هم در بازار موجود است و همین قیمت مناسبی دارند.

۱۳- پودرهای مراقبت از پوست جهت خرید هدیه برای نوزادان

شما می توانید مجموعه ای از محصولات مراقبت از پوست کودک را که شامل شامپو فوم، لوسیون بدن کودک، روغن ماساژ، صابون بچه، کرم پودر خیس، دستمال مرطوب بچه، باشد، هدیه بگیرید. همانطور که نوزادان دارای پوست حساس هستند، اطمینان حاصل کنید که محصولاتی که مخصوص بچه ها طراحی شده اند را بخرید.

راهنمای خرید هدیه برای نوزادان

۱۴ – مبلمان کودک

شما می توانید یک قطعه از مبلمان کودک را برای هدیه دادن  مانند رو رواک  و یا تخت نوزاد، کمد و یا تغییر واحد، صندلی مهد کودک، صندلی مهد کودک، صندلی کودک نوزاد خریداری کنید. مبلمان کودک در سبک های مختلف و تکمیل در دسترس است.

۱۵ – کیت های آموزشی جهت خرید هدیه برای نوزادان

کیت های کودکیتان را می توانید یک ایده هدیه چند هدفه کنید زیرا این شامل چیزهای آموزشی مانند کلمه اول، قسمت های بدن، اعداد، رنگ ها و غیره است. چنین کیت ها همچنین ممکن است شامل عروسک های انگشتی، بلوک های نرم بازی، مجموعه های CD / DVD از قافیه ها باشد.

۱۶ – شیشه شیر

محصولات تغذیه ای مانند شیشه شیر در اندازه های مختلف و نوک پستان های اضافی می تواند هدیه ایده آل باشد. شما همچنین می توانید هدیه هایی مختلف از جمله بطری برس، بطری، برس، اسباب بازی، پمپ پستان، پد پستان را هم بگیرید.

۱۷- ساک نوزاد  جهت خرید هدیه برای نوزادان

ساک نوزاد که داخل ان باید کلی خرت و پرت مربوط به نوزاد در آن قرار گیرد خیلی هدیه خوبی برای پدران و مادران جدید باشد

راهنمای خرید هدیه برای نوزادان

۱۸- کادوهای دست ساز

شما می توانید خلاقیت خود را در هدیه های  دست سازی مانند یک ژاکت بافتنی با جوراب و کلاه ،  پتو ،  اسباب بازی های پر شده استفاده کنید. شما همچنین می توانید نام نوزاد یا اول نام او را بر روی هدیه ایش درست کنید.

۱۹- وسایل محافظ کودک جهت خرید هدیه برای نوزادان

وقتی یک نوازد وارد خانه می شود ،چون تجربه ای از خطرات احتمالی ندارد ،می بایست وسیله هایی را برای مناطق خطرناک در منزل استفاده کنید مثل محافظ پریز

۲۰ – کارت هدیه

یکی از کادوهایی که همیشه جواب می دهد ، به خصوص زمانی که نمی دانید واقعا چه کادویی باید بخرید ، کارت هدیه یا گیفت کارت می باشد که این امکان رابه مادر و پدر نوزاد می دهد تا هر چه لازم دارند خودشان بروند و بخرند.

راهنمای خرید هدیه برای نوزادان

این ها پیشنهاداتی بودند که ما به شما می دهیم ،البته خیلی گزینه های دیگری هم برای هدیه برای نوزاد هست ،که با کمی گشت و گذار می توانید آن را پیدا کنید .

تهیه و ترجمه شده توسط فروشگاه کادوکارت : بزرگترین مارکت پلیس خرید اینترنتی هدیه و کادو

خرید کادو و هدیه

خرید کادو و هدیه

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 4.5 / 5. تعداد نظرات: 2

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.