هدیه برای آقایان

راهنمای خرید هدیه برای آقایان در تمام سنین

هدیه تا 150 تومان برای آقایان

راهنمای خرید هدیه برای آقایان در تمام سنین

سلام دوستان کادوکارتی عزیز در این نوشته قصد داریم ,پرونده خرید هدیه برای آقایان را با هم بررسی کنیم , هر چند در نوشته های قبلی هم سعی کردیم از جنبه های مختلف  به خرید هدیه برای آقایان بپردازیم ،ابتدا و قبل از همه چیز میخواهیم یک دسته بندی سنی رو ملاک قرار بدهیم ,چون خیلی مهم است که شما اول از همه برای چه شخصی و با چه سن و سالی میخواهید کادو و هدیه بخرید.

کودک : کودک معمولا  تا ۱۲ سال اطلاق می گردد که در خرید هدیه برای آقایان دسته بندی مجزایی برایشان در نظر گرفته ایم.
نوجوان : رده سنی بین ۱۲ تا ۱۸ سال را نوجوان می نامیم ، تا بتوانیم راحت تر دسته بندی هدایای را برای آنها انتخاب کنیم
جوان :رده سنی بین ۱۸ تا تا ۴۰ سال را می توان جوان تلقیکرد و درخرید هدیه برای این گروه دارای انتخاب های بیشتری خواهیم بود
بزرگسال : رده بین ۴۰ تا ۵۵ سال را معمولا بزرگسال اطلاق می کنند
میانسال :رده بین ۵۵ تا ۷۵ سال را میانسال در نظر می گیریم
سالمند :وبالای ۷۵ سال را نیز کهنسال می گوییم.

حالا که دسته بندی سنی را انجام دادیم و خیالمان راحت شد می خواهیم به تمام مناسبت هایی که می توان برای آقایان هدیه تهیه کرد را یکبار و یکجا با هم بررسی کنیم,پس فقط کافیه شما این مناسبت ها ر و به خاطر بسپارید تا با خیال راحت برای  طرف کادوگیرنده مقابلتون که طبیعتا آقاست تصمیم بگیرید که چه چیزی را بخرید واز کجا بخرید.که برای آنهم ما سعی می کنیم راهنمایی تان بکنیم.
پایان خدمت                              روز مهندس                     جایزه کارنامه
تولد                                        شب یلدا                       اولین روز مدرسه
ولنتاین                                     فارغ التحصیلی
روز پدر                                       روز مرد
سالگرد ازدواج                             عشق و دوستی
روز معلم                                    نامزدی
عید نوروز                                   روز دانشجو
کریسمس                                 روز پزشک
خرید هدیه برای آقایان در تمام سنینبرای هر دسته سنی ۳ کالا را پیشنهاد می دهیم که ممکن است بعضی از آنها در فروشگاه کادوکارت وجود داشته باشد.برخی کادوها مطمئنا مشترک هستند در سایر دسته ها , مثلا کدام مردی را پیدا می کنی که ساعت ، کلاه، تخته نردو…. دوست نداشته باشد، حداقل از هر ۱۰ تا آقایی که بپرسی بهترین هدیه ای که برات گرفته شده چی بوده ، مطمئن باشید ۹ موردشون یکی از این کالاها رو ذکر خواهند کرد.
کنار خرید کالاهاتون بسته بندی مناسب آقایان ، گل , باکس گل و کیک و شیرینی رو هم فراموش نکنید که تاثیرش کمتر از خود کادو نیست , حالا بریم سراغ اصل مطلب یعنی خرید کادو و هدیه برای آقایان !!

خرید هدیه برای کودکان پسر :
توپ : توپ رو هر وقت به یک پسر بچه بدی مطمئن باش بی درنگ خوشحال خواهد شد ،حتما کارتون فوتابالیست ها رو یادتون هست که سوباسا از بچگی هم دنبال توپ می دوید ، این خصوصیات آقایون هست که همیشه باید دنبال یه چیزی بدواند ,حالا می تونه توپ باشه , زن باشه , کار باشه ، خلاصه باید از اول صفولیت بدو اند.

ماشین کنترلی : ماشین کنترلی هم جز کادوهایی هست که شما به یک مرد ۴۰ ساله هم بدی مثل چی ذوق میکنه  چه برسه به کودک ، اینکه بتونی دراز بکشی و ماشینتو از زیر مبل و جاهای سخت عبور بدی از رویاهای فراموش نشدنی آقایون هست ,البته زمان ما که ماشین کنترلی سیم داشت و باید دنبالش خودتم می دویدی!!!

اسکیت و اسکوتر:مثل کادوی قبلی که چرخ داشت و باعث مفرح شدن اوقات کودک مذکر می گردید ,اسکیت ,اسکوتر برقی ,دوچرخه همیشه باعث خوشحالی کودک دلبند شما خواهد گردید

خرید هدیه برای نوجوانان :
ساعت جی شاک : وقتی پسر مرحله کودکی را پشت سر گذاشت ، صلاحیت داشتن یک ساعت جی شاک را دارد , ولی این ساعت هم از علاقه مندی های مشترک آقایون تا رده سنی بزرگسال می باشد.

کلاه ورزشی :در دوره نوجوانی فرد شروع به اهمیت دادن به ظاهر خود می کند ,کم کم علاقه مند به جنس مخالف می گردد ,پس کلیه کادوهایی که مرتبط با ظاهر و تیپ او باشد مورد توجه نوجوان قرار خواهد گرفت.

پلی استیشن : بازی های این مدلی مثل پلی استین ، ایکس باکس و…. جز کادوهایی هستند که دیر یا زود باید بخرید پس بهتر است هر چه سریعتر غورباقه تان را قورت بدهید و سراغ کالای بزرگ بروید.


خرید هدیه برای جوانان :
ساعت: به دلیل نیاز شدید و متنوع بودن مدل های ساعت ،باز هم گزینه خرید ساعت را برای جوانان نیز اوردیم ,ساعت برای آقایان مثل کیف و کفش برای خانم ها می ماند ,هیچ وقت ساعت ندارند.کلاه گپ :مهم نیست که طرف مقابلتان کم مو یا پرمو ، یا اصلا در حال طاس شدن است ,یک کلاه مناسب با تیپ آقا یتان مطمئن باشید با استقبال او روبرو خواهد گردیدعطر و اودکلن :یک کادوی کالت که همیشه مورد استقبال آقایونی که به خوشبویی خود اهمیت می دهند ،قرار می گیرد.
خرید هدیه برای بزرگسالان :
تخته نرد:یه ضرب المثل معروف هست که یگه دو تا آقارا با یک تخته نرد تنها بزار برو ۱۴ سال دیگه برگرد همچنان دارند بازی می کنند و کری می خوانند ,یکی از کادوهایی که مردان نسبت به آن خیلی تنوع طلب هستند و دوست دارند مدل های نختلفشو داشته باشند.

ماکت ماشین :وقتی که مردان از کودکی به وسائل چرخدار علاقه مند هستند , وقتی به بزرگسالی رسیدند دوست دارند بعضی ماشین ها رو مدل هاشونو داشته باشند و به قول معروف کلکسیونشه داشته باشند که ایم محصول هم جز محصولات جدید فروشگاه کادوکارت می باشد.

خودکار و خودنویس :برای یک بار پیشنهاد می کنم امتحان کنید و به جای نوشتن با خودکارهای معمولی با یک روانویس یا خودنویس بنویسید ،ناخود آگاه خط شما بهتر خواهد شد ،این یک توجیه روانشناسی فکر می کنم دارد مثل وقتی که ماشینتان را کارواش می برید و احساس می کنید سریعتر حرکت می کند.برای افراد بزرگسال خرید یک هدیه خودنویس یا روان نویس زیبا بسیار خوشحال کننده است.

خرید هدیه برای میانسالان :
پیپ و فندک :در مذمت دخانیات و سیگار وپیپ زیاد سخن گفته شده است چه برسه که بخواهیم خرید فندک و پیپ رو هم پیشنهاد بدهیم ,ولی ناپرهیزی می کنیم و خرید یک فندک زیبا یا یک فندک خاص رو برای خرید کادو پیشنهاد می دهیم ،این کادو رو می تونید برای کلیه رده های سنی به غیر از کودک و نوجوان هم بخرید.

تخته نرد : در بخش بزرگسالان ضرب المثل معروف خرید تخته نرد را توضیح داده ایم!!!!

ماشین ریش تراش :آقایان از زمانی که محسناتشان شروع به رشد می کند نیاز به استفاده از ابزار لازم برای اصلاح دارند و چه پیشنهادی بهتر از یک ریش تراش برقی!

خرید هدیه برای سالمندان :
کیف پول :انتخاب های زیادی برای افراد کهنسال وجود دارد ، افرادی که با کسب تجربه کافی در طول سالها اکنون نیاز به آرامش دارند ،و شما می توانید برای آنها کالاهای بخرید که خوشحالشان کنید ،کیف پول هم گزینه مناسب و خوبی می باشد

کتاب :کتاب هم برای افراد سالمند که نیاز به آرامش و استراحت دارند  ، پیشنهاد بسیار مناسبی می باشد ، کتاب هایی که وقت عزیزانتان را پر کند ،علاوه بر کمک به فعالیت ذهنی به آنها کمک می کند لحضات در آرامشی و دور از هیاهوی جامعه سپری کنند

گرامافون :پیشنهاد ما برای گرامافون صرفا به خاطر حس قدیمی بودن و نوستالژیک بودن آن است ,این مطلب رو از این جهت گفتم که گرامافون برای عده ای مصادف با غم و انده می باشد ,در صورتی که به هیچ وجه این مورد صادق نمی باشد.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.