راهنمای خرید کادو و هدیه

راهنمای انتخاب سایز کلاه

در این نوشته می خواهیم به شما بیاموزیم که چگونه یک کلاه مناسب سرتان بخرید ، سایز سرتان را چگونه به دست بیاورید ،تا بتوانید به راحتی کلاه بخرید و بر سر خودتان یا دوستانتان بگذارید ،  کلاه یکی از اجزای مهم در استایل افراد خوش پوش می باشد ، که تاثیر شگرفی در پوشش شما خواهد داشت  ، کلاه نه باید زیاد تنگ باشد که به سرتان فشار بیاورد و نه آنقدر گشاد که گوشهایتان آن را نگه دارد .باید دقیقا فیت سرتان باشد.پس  این راهنمای انتخاب سایز کلاه را تا اخر با ما باشید.

دو روش کلی هم وجود دارد :

۱- این که حضوری به مغازه و فروشگاه فروش کلاه بروید و یکی یکی کلاه ها را بر سرتان بگزارید تا به سایز مناسب برسید ،این ساده ترین راه هست که به شما کمک می کند سایز سرتان را به دست بیاورید و بعد از آن سایز را در گوشه ای یاد داشت کنید تا بتوانید از این به بعد مثل سایر پوشاکتان سفارش کلاه بدهید.

ولی حالت دیگر آن است که شما بخواهید غیر حضوری سفارش دهید ،مثلا از فروشگاه اینترنتی و ندانید که چه سایزی را باید سفارش دهید ،هیچ نگرانی وجود ندارد.ما به شما می گوییم که چه کاری باید انجام دهید.

۲- در روش دوم شما باید یک نخ یا نوار را بردارید و دور سرتان و جایی که کلاه قرار می گیرد بچرخانید ، دقت کنید که بایدحداقل ۱ سانت بالا تر از گوشهایتان شروع به اندازه گیری کنید ،مثلا حالتی که کلاه بر روی سرتان می باشد ، نه می بایست خیلی تنگ یا گشاد باشد.

راهنمای انتخاب سایز کلاه

راهنمای انتخاب سایز کلاه

پس از اندازه گیری دور سرتان ،نخ یا نوار را باز کرده و بر روی خط کش قرار دهید و به کمک جدول زیر سایز متناسب خودتان را پیدا کنید .

سانتی متر
مدل
کشش مناسب / قابل تنظیم
۵۴ Small (S) Small/Medium (S/M)
۵۵
۵۵٫۹ Medium (M)
۵۶٫۸ Medium/Large (M/L)
۵۷٫۸ Large (L)
۵۸٫۷
۵۹٫۷ XL Large/XL (L/XL)
۶۰٫۶
۶۱٫۶ XXL
۶۲٫۵
۶۳٫۵

البته باید نکاتی را در خرید کلاه ذقت نمائید ،مثلا اینکه سایز های کلاه های برند های مختلف ممکن است تاحدودی با هم تفاوت داشته باشند ،و همیشه آزاد بودن کلاه را در نظر بگیرد .

امیدواریم که این مطلب آموزشی برایتان مفید بوده باشد.

تهیه شده توسط تیم فروشگاه اینترنتی کادوکارت : بزرگترین مارکت پلیس فروش کادو و هدیه

راهنمای انتخاب سایز کلاه

راهنمای انتخاب سایز کلاه

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 4.3 / 5. تعداد نظرات: 16

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.