هدیه برای خانم ها

خرید هدیه برای خانم بالای ۴۰ سال

این که خرید هدیه برای خانم ها امر دشواری هست ، توش هیچ شکی نیست پس ما در سلسله مقالات خرید کادو و هدیه برای افراد با خصوصیات و شرایط مختلف رسیدیم به خرید کادو و هدیه برای خانم ها ، و حالا همان را هم داریم دسته بندی می کنم تا کار شما برای خرید کادو و هدیه راحت تر شود. هر هدیه ای که برای همسرتان می خواهید بگیرید کادو عاشقانه فراموش نشود یعنی که کادویتان عشقتان را برساند.
نکته خیلی مهم دراین سری مقالات که توسط تیم کادوکارت ترجمه شده است ، آشنایی با فرهنگ کادویی جهانی می باشد ، فرهنگ کادوئی همان نیازی هست که ما به خرید کادو و هدیه و در اقصی نقاط جهان هم وجود دارد ، ولی نکته بسیار مهم تر سادگی قبال انتظاری است که در ترجمه مقالات به آن بر می خوریم.
همان گونه که شما وقتی به خارج از ایران سفر می کنید ، و اولین بارتان هم باشد با سادگی در رفتار و پوشش  مردم مواجه می شوید که بسیار متفاوت از چیزی هست که انتظار داریم.

خب بریم  سراغ مقاله خودمون “خرید هدیه برای خانم بالای ۴۰ سال ” :

انتخاب هدایا برای زنان در دهه چهل خود، بستگی به طیف وسیعی از عوامل مانند آنچه که او در حال حاضر دارد و با توجه به سلیقه ها به خوبی تعریف شده است. خرید کادو روز مادر نیز یکی از این هدایاست و یا حتی کادو روز معلم !!
همچنین، بسیاری از زنان در چهل سالگی خود را در  دوره گذار می گذرانند، زیرا بچه ها بزرگ شده و خانه  را ترک می کنند و به نوعی وارد مرحله جدیدی از زندگی می شوند ، این قشر سنی بیشتر ما فرض کردیم که شامل مادران و همسران می شود.
در اینجا چند ایده برای کمک به انتخاب برخی از هدایای مناسب وجود دارد.

کادوهای حسی(خرید هدیه برای خانم بالای ۴۰ سال ) :

کادوهای حسی را قبلا توضیح داده بودیم ، کادوهایی که کالا نیستند و شما خدماتی را به طرف مقابلتان هدیه می دهید که تنها حس خوبی به او بدهد مثل خرید بن تخفیف استخر و ماساژ ، بن تخفیف رستوران یا بن تخفیف یک مرکز خدمات رفاهی ، می تونید از خیلی ایده های جذابی کارت هدیه رو تهیه کنید.

یک سفر برنامه ریزی کنید :

زنان عاشق تجربه کردن و دیدن جاهای جدید هستند ، به جایی بروید که می دانید او دوست دارد و همین طور تفریحاتی دارد که او لذت خواهد برد ، مثلا پیاده روی کنید ، مغازه ها را تماشا کنید ، شنا کنید و ایده های جذاب دیگری که مطمئنا به ذهنتان خواهد رسید.

ورزش را فراموش نکنید

این سن و سالی هست که زنان به سلامتیشان اهمیتی دو چندان دارند ، و اگر همسرتان به ورزشی علاقه مند است برای او لوازم ورزشی کادو بگیرید و حتی اگر اهل ورزش هم نیست برای او تجهیزاتی بگیرید که علاقه مندبه ورزش گردد ، مثل خرید یک راکت تنیس ، دوچرخه ، لوازم اسکی !! اگر فکر می کنید این ها خیلی گران می شود کاملا حق دارید پس می توانید یک جفت کفش بخرید تا او بتواند پیاده روی کند ، مطمئن باشید خیلی خوشحال خواهد شد وقتی بفهمد که شما به فکر سلامتی او هستید.

هدیه موسیقیایی:

اکثر خانم ها موسیقی را دوست دارند ، حالا هر کس سبک و سلیقه خودش را دارد ، ولی هیچ خانمی را پیدا نمی کنید که برای خودش از آهنگ های محبوبش خاطره نساخته باشد .البوم جدید یک خواننده ، یک ساز یا هر چیزی که مرتبط با موسیقی باشد حتما او را خوشحال خواهد نمود.شک و تردید به خود راه ندهید.

سرگرمی بسازید:

باهم یک سرگرمی داشته باشید ، این سرگرمی می تواند خودش یک هدیه مناسب باشد ، برای همین پس از پیدا کردن شناخت کافی نسبت به همسرتان مه مطمئنا پس از سالها ایجاد شده است علایق و سرگرمی های او را به خوبی می شناسید ، مثل یک بلیط تئاتر

کتاب بگیرید :

اگر عاشق کسی هستید برای او کتاب بگیرید ، این یک ضرب المثل قدیمی هست ، البته الان کمی عوض شده است و سرها همه در گوشی های موبایل است ، ولی مطمئنا یکی از علاقه مندی های خانم ها کتاب است ، چون آرامش خوبی به آنها می دهد و باعث می شود لحظات خوبی داشته باشند .

خوراکی های خوشمزه

یکی دیگر از علاقه مندی های بانوان خوراکی های شیرین و شکلاتی می باشد ، وقت بگزارید و خوراکی هایی پیدا کنید  که مطابق سلیقه همسرتان می باشد ،شکلات های تلخ و شیرین از  علاقه مندی های زنان می باشد.

کوکی ها ، انواع کیک های مختلف ، ترافل و…. از پیشنهادات جذاب برای خرید هدیه برای خانم بالای ۴۰ سال می باشد.

نگرانی های او را درک کنید

کادوهایی بخرید که به او آرامش را هدیه بدهید ، شاید این سن برا بانوان سنی باشد که نیاز به آرامش داشته باشند ، سعی کنید تا جائیکه می توانید خود را جای او بگزارید ، تا کاملا متوجه نیازها و خواسته های او شوید .
نیازی نیست حتما کادوهای گرفان مثل طلا و جواهر بخرید یا کادوهایی که او را شگفت زده کنید ، کافیست فقط او را درک کنید.

 

کادوهایی بخرید که او دوست دارد.

بعضی کادو ها هستند که همیشه زن ها دوست دارند ، یک لیست از اینگونه کالاها همیشه همراه خود داشته باشید ، مثلا چه کالاهایی ، خرید عطر و اودکلن ، خرید جواهرات طلا و بدلی ، لباس ، کف چرمی و…..

ما سعی کردیم در این نوشته به شما راهنمای های لازم  برای خرید هدیه برای خانم بالای ۴۰ سال رابه شما بنمائیم که امیدواریم برایتان جالب بوده باشد

خرید هدیه برای خانم بالای ۴۰ سال

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 3 / 5. تعداد نظرات: 13

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.