راهنمای خرید کادو و هدیه

خرید هدیه برای استاد راهنما !!!

چرا حالا استاد راهنما ؟ چرا معلم ، استاد دانشگاه نه ؟ در صورتی که می توان کادو و هدیه آنها را شبیه هم دانست ، بیشترین سرچ گوگل اختصاص داده شده است به جستجوی خرید کادو برای استاد راهنما و این نشان می دهد که دانشجویان عزیز نیاز دارند برای استاد راهنمایشان هدیه تهیه کنند ، حالا ما می گزاریم به حساب اینکه دانشجویان قصد تشکر دارند از زحمات استاد عزیزشان و اصلا بحث گرفتن نمره یا مورد دیگری در میان نیست . این را هم جز جستجوهای عجیب در نظر نمی گیریم و به فال نیک سعی می کنیم پیشنهادهای جذابی به شما بدهیم تا کار شما هم راه بیفتد و به قصدتون هر چی که باشه برسید .هدیه روز معلم را نیز می توان تا حد بسیاری نزدیک این موضوع دانست.( خرید هدیه برای استاد راهنما !!! )

۱- تابلو نقره ، تابلو فرش ، تابلو کاشی :

تابلوهای رنگ روغن بسیار سلیقه ای می باشند و خیلی سخت هست که برای کسی بخواهید کادوئی بخرید که مبتنی بر سلیقه او باشد ، یک نفر تابلوی مدرن می پسندد ، یکی تابلو سنتی ، یکی پرتره و….بنابراین اگر میخواهید کادوهای اینچنینی برای کس بخرید حتما می بایست شناخت کافی از وی داشته باشید ، ولی هدایایی مثل تابلو نقره و تابلو فرش علاوه بر با ارزش به نظر رسیدن ، کالایی فرای سلیقه ای محسوب می شوند ، تابلو فرش های چاپی از ۱۰۰ هزارتومان و تابلو های نقره  بسیار زیبا از ۱۵۰ هزارتومان شروع می شوند.

خرید هدیه برای استاد

۲- عطر و اودکلن :

عطر و اودکلن کلا برای هر مناسبتی جواب می دهد و به قول معروف کالای دقیقه نودی در میان کادوهاست ، وقتی از همه جا مستاصل هستید و نمی دانید چه چیزی باید بخرید یا بودجه مشخصی دارید ، بهترین گزینه همین عطر و اودکلن است از ۱۰۰ تومن شروع می شود و تا چند میلیون تومان ادامه دارد ، باید ببینید کارتان چقدر گیر استاد راهنماست.

۳- قلم و خودنویس :

یکی دیگر از گزینه های بسیار کاربردی و حیاتی و البته نفیس برای افرادی که می نویسند مانند اساتید و معلمان و هر شغل دیگری که فرد نیاز به نوشتن دارد ، قلم و خودنویس می باشد ، مدل های بسیار متنوع نیز دارند ، ست های ۲ تایی و ۳ تایی که شامل خودکار و خودنویس و روان نویس می باشند کزینه های بسیار مناسبی هستند ، شروع قیمت ها نیز از ۷۰ هزارتومان شروع می گردد. قلم و خودنویس پیشنهاد جذابی برای کادو روز معلم می باشد.

۴- کارت هدیه :

اگر خیلی هم می خواهید به استادتان حل بدهید به او یک کارت هدیه بدهید ، کارت هدیه این امکان را به وی می دهد تا هر آنچه لازم دارد خودش بخرد ، البته می توانید کارت هدیه نیز از بانک تهیه کنید ولی پیشنهاد ما کارت هدیه ای هست که به گیرنده شما این امکان را بدهد تا با کارت خرید کند ،وگرنه اینکه بود جلوی عابر بانک و مثلا ۲۰۰ هزار تومان بردارد چه لذتی دارد و مطمئنا در یادش نیز نخواهد ماند.

خرید هدیه برای استاد

۵- ست چرم :

ست های چرم نیز کادوهای نفیسی به شمار می آیند علاوه بر اینکه چرم هیچگاه از مد نمی افتد ،چون خاصیت کاربردی هم دارند ، هر زمان که استادتان کیف را دردست بگیرد ،مطمئنا به یاد شما خواهد افتاد .ست های چرم شامل کیف پول ، کمر بند ، کیف اداری و…می باشد و شروع قیمتهایشان از ۲۰۰ هزار تومان می باشد .ولی پیشنهاد خوبی برای خرید هدیه برای استاد راهنما می باشد.

خرید هدیه برای استاد

۶-کتاب نفیس :

مگر می شود تصمیم بگیرید هدیه برای استاد راهنما یا هدیه روز معلم بخواهید بگیرید و یاد کتاب نیفتید ؟!! البته نه هر کتابی ،کتاب های نفیس با جلدهای چرمی و زیبا ، کتاب حافظ ، مثنوی معنوی ، گلستان و سایر کتاب های شعر و مذهبی که گزینه های خوبی برای هدیه دادن می باشند.

خرید هدیه برای استاد

خیلی پیشنهاد های دیگر نیز می توان داد ، ماسعی کردیم پیشنهاداتی برای خرید کادو و هدیه برای استاد راهنما به شما بدهیم که در کنار نفیس بودن ، شان ایشان نیز حفظ شود وگرنه خیلی کادو و هدیه های دیگر وجود دارد ،مثل پیراهن ، شال و روسری ، مجسمه چوبی ، گل تراریوم ،کراوات ، پاپیون ، ….. که بیشتر مناسب روز معلم هستند تا استاد بزرگوار.پیشنهادات بسیار زیادی برای هدیه ارزان که بشود به معلمین عزیز داد وجود دارد.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 2.5 / 5. تعداد نظرات: 6

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.