ایده های نو, مناسبت ها

11 ایده خرید هدیه روز معلم | همراه پادکست

یک کادو خوب برای روز معلم

11 ایده خرید هدیه روز معلم

در پادکست زیر مقاله خرید هدیه روز معلم در دسترس شما قرار داده شده است.

گاهی به دلیل نوع ارتباط بین دبیر و شاگرد تصمیم گیری در خرید هدیه برای روز معلم برای ما دشوار می شود.

اهداف هر فرد برای خرید هدیه در روز معلم با دیگری متفاوت است برای مثال بعضی از شاگردها نسبت به استادشان ارادت و احترام زیادی قائل هستند و بعضی دیگر به دلیل ارتباط صمیمانه و دوست داشتن معلمشان تمایل به خرید هدیه برای او را دارند.

شاید شما بخواهید یک هدیه مناسب برای معلم فرزندتان بخرید و یا شاید هدیه ای برای معلم موسیقی خود در نظر دارید و یا به دنبال یک هدیه مناسب و خاص یا کادویی برای معلم قدیمی خود هستید.

11 ایده خرید هدیه روز معلم | همراه پادکست

11 ایده خرید هدیه روز معلم

خرید هدیه روز معلم

خرید هدیه روز معلم می تواند کار سختی به نظر برسد زیرا این هدیه بایدنشان دهنده احترام شما به دبیر و استاد خود باشد. به احتمال زیاد مقاله های قبلی کادوکارت درباره خرید هدیه برای مناسبت های متفاوت برای دوستان و نزدیکان خود را خوانده اید. هدایای سایت کادو کارت بر مبنای نقش اشخاص و حس آنها در این مقاله لیست شده اند. حتما بعد از خواندن لیست پیشنهادی ما، نظراتتون را با ما در میان بگذارید.

 خرید بهترین هدیه روز معلم

سابقه نامگذاری روز معلم در ۱۲ اردیبهشت

پیشینه ی نامگذاری روز معلم مربوط به دوره ی قبل از  انقلاب می شود. بعد از حادثه ی کشته شدن یک معلم به نام ابوالحسن خانعلی در تاریخ ۱۲ ماه دوم سال ۱۳۴۰ در میدان بهارستان دولت وقت برای زدودن خاطر مکدر معلمان، این روز را روز معلم نامیدند. که بعد از انقلاب سال ۵۷ و ترور شدن مرتضی مطهری در اردیبشت ۵۸، برای بار دیگر و  با یک روز اختلاف روز معلم تغییر کرد. بعد از سال ۱۹۹۴ که همان سیزدهم مهرماه می باشد، این روز از طرف یونسکو، روز جهانی معلم نامیده شده است.

در کشورهای دیگر:

تایوان: در کشور تایوان برای روز معلم جشن می گیرند و همه جا را تعطیل می کنند. این مراسم برای گرامیداشت معلم اعظم چینی، به نام کنفوسیوس گرفته می شود.

چین : در سال ۱۹۸۵، ناگهان دولت روز ۱۰ سپتامبر را برای روز معلم نام گذاری کرد و دلیلی نیز برای چرایی این کار ذکر نکرده اند. بیشتر مردم چین تمایل دارند که تاریخ روز معلم در این کشور به مانند تاریخ آن در تایوان، یعنی به همان تاریخ ۲۸ سپتامبر برگردد.

استرالیا: در استرالیا آخرین جمعه ماه اکتبر روز معلم است و برای تعیین این تاریخ دلیلی هم وجود ندارد.

برزیل: در برزیل به جهت ساخت مدارس ابتدایی هر سال در ۱۵ اکتبر برنامه ای برای بزرگداشت معلم اجرا می شود.

روسیه: در روسیه هم بدون داشتن دلیلی مشخص اولین یکشنبه در ماه اکتبر برنامه ای برای این مناسبت برگزار می شود. این مناسبت در میان سالهای ۱۹۶۵ تا ۱۹۹۴ بوجود آمد. بعد از اعلام روز جهانی معلم از سوی یونسکو، روس ها ۵ اکتبر را روز معلم دانستند.

ایالات متحده : دلیل نام گذاری روز معلم در آمریکا مربوط به زحمات بسیار زیاد معلمی به نام ویسکانسین می شود.

11 ایده خرید هدیه روز معلم | همراه پادکست

11 ایده خرید هدیه روز معلم

نیازهای یک معلم :

معلمین عزیز ما، یک سری نیازهای اساسی دارند، که یکی از مهم ترین آن ها نیار به کادوهای حسی است. در زیر به تعریف کادوی حسی پرداخته ایم:

تعریف کادو حسی:

مثلا ممکن است شما در یک شغلی باشید که بسیار نیاز به گذاشتن وقت و فکر کردن دارد. در این موارد چیزی که شما را خیلی خوشحال می کند گرفتن یک کادویی است که این خستگی را از روی دوش شما بردارد، مثل یک بلیت استخر یا ماساژ. این جور هدایا را کادوی حسی می گویند و اینکه این هدایا می توانند گزینه ی مناسبی برای به ارمغان آوردن حس شادی و آرامش در معلم ها باشد.

هزینه کادو حسی:

این هدایا از کم ترین قیمت ها شروع می شوند و شما با توجه به بودجه خود، می توانید مناسب ترین هدیه را برای معلم خود پیدا کنید. مثلا بلیت استخر می تواند کم ترین هزینه را داشته باشد مگر اینکه بخواهید عضویت سالانه استخر را بخرید که این پکیج جزو هدیه ای با هزینهی بالاتر می باشد. یا اگر بخواهید هزینه های بالاتری را در نظر بگیرید، ما به شما پکیج ماساژ و ریلکسی را پیشنهاد می کنیم که قطعا برای معلم شما رضایت بخش خواهد بود.

کادو حسی بر اساس جنسیت:

شما می توانید برای معلم آقای خود یک پکیج موسیقی آرامش بخش بخرید و برای معلم خانم خود یک دوره کلاس یوگا را هدیه بدهید.

از کجا تهیه می شود؟

به راحتی با دیدن سایت کادو کارت می توانید بهترین گزینه کادو حسی را انتخاب کنید. در صورتی که نیاز به راهنمایی درمورد کالای انتخابی خود دارید، با بچه های تیم کادو کارت تماس بگیرید، قطعا به بهترین شکل شما را راهنمایی می کنند.

پیشنهادات کادو حسی:

بلیت استخر
پکیج ماساژ
بلیت سینما
بلیت تئاتر
بلیت سفر یک روزه
طبیعت گردی

۱۱ پیشنهاد هدیه برای معلم :

قطعا تمام معلم ها از شاگردان خود انتظار خرید هدیه را ندارند. این معلمان با یک تبریک ساده به شدت خشنود می شوند. اما بیشتر ما علاقه داریم که یک کادو برای معلمی که دوستش داریم و برای قدردانی از زحمات او تهیه کنیم.
۱- بعضی اوقات دادن یک نوشته محبت آمیز یا تشکر از معلم شما، بسیار دلنشین می باشد، زیرا این یادداشت ها می تواند حرف هایی صمیمانه را در برگیرد.

۲- حتما در کنار هدیه اصلی خود کارت هدیه روز معلم و کارت تبریک قرار دهید.
۳- گزینه دیگری که برای کادو روز معلم مناسب می باشد یک بسته شکلات شیک و متفاوت می باشد.
۴- حتی بردن یک کیک زیبا و کوچک نیز میتواند معلم شما را بسیار شگفت زده کند.
۵- البته کتاب هم یکی از گزینه های مناسب برای هدیه دادن است، به خصوص اگر کتابی با موضوع مورد علاقه معلمتان باشد.
۶- همچنین با مراجعه به سایت کادو کارت می توانید یکی از خودنویس ها و خودکارهای شیک را انتخاب کنید و هدیه دهید، زیرا این هدیه بسیار کاربردی می باشد.

    یک سری کادوی خاص و سنتی:

    ۷- تابلو آینه چوبی
    ۸- تابلو کاشی چوبی
    ۹- جعبه چوبی دکوپاژ
   ۱۰- سینی چوبی
   ۱۱- روسری کاشی شکسته لاجوردی

   ۱۲- گل

بهترین و مناسب ترین کادو برای هرسنی از معلمین، گل می باشد و بهترین پیشنهاد ما به شما خرید گل را شامل می شود. یک شاخه گل به مناسبت روز معلم حتما باعث خشنودی معلمتان می شود.

پیشنهاد گل های غیر مناسب روز معلم :

گل رز
رز سفید: مفهوم رز سفید، پاک بودن، احترام و تواضع است. با دادن رز سفید به طرف خود می گویید که محبت زیادی برای او قائل هستید.
رز قرمر: این رنگ رز به معنی دوستت دارم است و هر چه پررنگ تر باشد نشانه عشق و علاقه بیشتر است.

پیشنهاد گل برای روز معلم :

گل نرگس: گل نرگس به معنی آرامش و احترام می باشد.
گل زنبق: این گل رنگ های زیادی دارد ولی اکثر مردم تمایل دارند که زنبق سفید را بخرند، زیرا نماد پاکی است.
البته اگر سه شاخه گل به معلمتان بدهید بهتر است زیرا به معنی احترام به او می باشد. شما می توانید برای ارائه ی یک کادویی در خور شان معلمتان از یک باکس گل استفاده کنید زیرا با این کار ظاهر گل های شما بسیار شیک تر می شود و علاوه بر آن تازه تر و سالم تر می ماند و ماندگاری بیشتری دارد.
شما می توانید با مراجعه به سایت کادو کارت با خرید اینترنتی کادو روز معلم بهترین گزینه را انتخاب کنید و به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید تا در وقت خود صرفه جویی کنید و به دلیل تنوع بالا در محصولات سایت، شما حق انتخاب بیشتری دارید.خرید هدیه روز معلم 

 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

11 ایده خرید هدیه روز معلم | همراه پادکست نتیجه گیری: در این مقاله ما به شما هدایای مناسب برای روز معلم را پیشنهاد می دهیم و تصمیم گیری را برای شما آسان می کنیم. بعد از خواندن این مقاله می توانید از خرید هدیه برای معلم خود لذت ببرید 11 ایده خرید هدیه روز معلم | همراه پادکست

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 1.3 / 5. تعداد نظرات: 3

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.