هدیه برای آقایان

بهترین پیشنهاد برای هدیه روز مرد و پدر | همراه پادکست

بهترین پیشنهاد برای هدیه روز مرد و پدر | همراه پادکست

پادکست این متن را می توانید گوش کنید یا از اینجا دانلود نمائید.

نظر شما چیست ، بهترین پیشنهاد برای هدیه روز پدر یا مرد چیست  ، اگر بخواهید برای همسرتان با پدرتان کادو و هدیه بخرید ، سراغ چه کالایی می روید ؟ خرید کادو و هدیه برای مردان همیشه کار سختی هست ؛ گزینه های نسبتا کمی وجود دارد و همین طور قیمت های بالاتری نسبت به هدیه خانم ها دارند که همین خرید هدیه را دوچندان سخت تر می کند. ولی ما می خواهیم در این نوشته به شما راهکارهایی جهت کمک به خرید هدیه برای آقایان در تنها مناسبت تخصصیشان یعنی روز مرد یا پدر نمائیم.( هدیه روز مرد و پدر )

خرید هدیه برای خانم ها کار ساده تری هست ؛ حتی در یک پاساژ هم تعداد  مغازه هایی که مختص زنان هستند خیلی بیشتر از مغازه هایی هست که می توان در انها کادو برای مردان تهیه نمود و برای همین در روز ولات امام علی که در ایران مصادف با روز مرد و روز پدر می باشد ؛ افراد به سراغ گزینه های معروف و دم دستی مثل جوراب و پراهن و شلوار می روند که خیلی تکراری می باشد  ، ما سعی می کنیم هایایی رو پیشنهاد دهیم که کمی خلاقیت و توجه شما را تحریک نمائیم  تا بتوانید ایده های جدیدتری خلق کنید.

هدیه های مناسب این روز را به دو گروه عمده می توان تقسیم نمود هدیه های همسرانه و هدیه های پدرانه :

هدیه های همسرانه
نوبتی هم که باشد ،نوبت خرید هدیه برای همدم  و همراه و یارتان می باشد ، باید به او نشان دهید که به یادش هستید و چقدر دوستش دارید و قدر زحماتی که کشیده است را چقدر می دانید ، باید کمی وقت بگذارید و علایق و عادت های وی را بررسی نمائید تا بتوانید ایده برای خرید هدیه پیدا کنید ،ما هم سعی می کنیم پیشنهاداتی به شما بدهیم ، در ابتدا می بایست ببینید شخصیت همسرتان با کدام یک از موارد زیر جور در می اید.

مردان اهل فرهنگ
اگر همسر شما اهل مطالعه می باشد ، حالا چه شامل کتاب ، مجلات تخصصی ، کتاب شعر ، هنر و تئاتر ، این به شما می رساند که همسرتان اهل فرهنگ می باشد و برای وی می توانید هدایایی مث کتاب یا حتی آرشیو مجلات تخصصی بگیرید ،مطمئنا وی را خوشحال خواهد کرد ، ارشیو های بسیار خوبی از مجلات سینمائی و هنری وجود دارد که برای افراد معتاد به مجلات سینمایی ، تورق آن بسیار خوشایند خواهد بود.

مردان اهل ورزش

اگر همسرتان اهل ورزش چه در حد حرفه ای یا اماتور حتی پیاده روی روزانه هست ، گزینه های زیادی پیش رویتان دارید برای خرید کادو و هدیه ، از یک کفش ورزشی و سبک مخصوص پیاده روی تا کفش کوهنوری ، وسائل بدنسازی ، راکت تنیس ، راکت بدمینتون ، وسائل شنا و خیلی موارد دیگر هدیه هایی هستند که می توانید برای همسرتان تهیه کنید.

مردان احساسی و رمانتیک

شاید تعدادشان کم باشد ولی هستند مردانی که رمانتیک و احساساتی هستند ، برای این همسران نازک دل و عاشق پیشه  برای هدیه روز مرد ، باید کادوها و هدیه هایی بخرید که عشق را از آن احساس کنند ، البته نوع بسته بندی نیز خلی مهم است و همین طور همراهیات کادو و هدیه تان ،مثل گل وباکس گلی که همراه کادویتان می باشد ، پیشنهاد های ما برای همسران رمانتیک عطر، ست چرم، پیراهن، کت و شلوار، ریش تراش یا خودنویس و خودکارهای نفیس می باشد .
کادوئی بخرید که کاربردی باشد ، برخلاف خانم ها ، اقایان برایشان خیلی مهم است که کادوئی که می گیرند کاربرد داشته باشد و به دردشان بخورد  و به قول معروف دکوری نباشد.

مردان فنی و آچار به دست

اگر همسرتان کلا جز مردان آچار به دست باشد ، یعنی اگر وسیله ای در خانه خراب شد ، سریع دست به آچار می شوند برای تعمیر ، گزینه های خوبی برای خرید کادو و هدیه روز مرد برای همسرتان دارید ، می توانید ابزار و لوازم فنی و مهندسی بسیار شیک برایشان بخیرد ، مطمئنا برایشان خیلی جذاب خواهد بود، البته چون خانم ها اشنایی کمتری با ابزار و لوازم فنی دارند ، شاید نیاز داشته باشید با فرد تا حدودی متخصص مشورت کنید تا کالای بی مصرفی نخرید.

مردان دانشمند !

اگر همسرتان به اصطلاح اهل علم و دانش است و از هر فرصتی برای تحقیق و آموزش استفاده می کند ، حتی تماشای مستند های علمی و آموزشی ف برای خرید هدیه روز  مرد باید به سراغ علایقش بروید و هدیه ای برایش بخرید که در راستای علاسقش حتی هموار کردن مسیر انتشار مقالات دانشگاهیش می تواند یک کادو و هدیه به شمار بیاید.

هدیه های پدرانه

برای مادران و روز مادر خرید هدیه اصولا کار ساده تری هست ، از روز های قبلی همه خانواده با هم هماهنگ می کنند که چه چیزی باید بخرند و به صورت گروهی تصمیم گیری می کنند و همین طور به خاطر ماهیت زن ها ، شناخت علایق مادران کار اسان تری هست تا پدران که معمولا کمتر علایق خود را بروز می دهند و سخت تر می توان تشخیص داد که واقعا چه چیزی را دوست دارند ، ولی به هر حال باید چاره اندیشید تا بهترین کادو و هدیه روز پدر برایشان خرید.

هدایای مناسب برای روز مرد و روز پدر

بهترین پیشنهاد برای هدیه روز مرد و پدر

بهترین پیشنهاد برای هدیه روز مرد و پدر

یک سری فعالیت ها و کار ها هستند که هزینه ای برای شما نداشته باشد ولی مطمئنا پدرتان را خوشحال خواهد کرد یکی از ساده ترین انها تبریک در اینستاگرام و عوض کردن عکس پروفایل تلگرامتان می باشد ، در اینستاگرام یک تبریک ساده بگویئد و یا در عکس تلگرامتان را تصویر پدرتان کنید ، مطمئن باشید تا مدت های مدید او را خوشحال خواهد نمود.

یکی دیگر از مواردی که پدرتان را خوشحال خواهد نمود ، این است که یک روز به محل کارش بروید و کمکش کنید ، البته اگر امکانش را دارد ،  مثلا رستوران دارد ، مغازه دارد یا هر کاری که امکان حضور شما را دارد ، همان یک روز در سال کافیست تا به محل کار او بروید.

بهترین پیشنهاد برای هدیه روز مرد و پدر

یک پیشنهاد دیگر هم مهمان کردن پدرتان است ، او را به رستوران یا کافه ای دعوت کنید ، البته باید خودتان مهمان کنید ، بقیه اعضای خانواده را نیز با خود همراه کنید و یک شب خاطره انگیز برای پدرتان بسازید.مهم این است که شما کادو عاشقانه بدهید.

حالا می خواهیم دو گروه کادوی خریدنی هم به شما پیشنهاد بدهیم

کیف کار : هر پدری با توجه به نوع کاری که دارد ، مطمئنا کیفی با خود حمل می کند ، شما باید با توجه به کار و نوع شغلش برایش یک کیف بخرید ، کیف چرمی خیلی گزینه مناسبی می باشد ، چون نه از مد میفتد و نه قدیمی می شود ، و پدرتان می تواند تا سالهای سال از آن استفاده کند و یاد شما بیفتد.

هدیه های بهداشتی و اصطلاح : هر مردی در هر سن و سالی که باشد نیاز به وسایل جهت اصلاح ، عطر و ادکلن و لوازم بهداشتی دارد ، یکی از گزینه های مناسب برای پدران نیز همین هدیه می باشد

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد نظرات: 1

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.