راهنمای خرید کادو و هدیه

بهترین هدیه روز معلم

خرید هدیه روز معلم

بهترین هدیه روز معلم

روز معلم در ایران معادل ۱۲ اردیبهشت ماه بهترین فرصت برای تشکر و قدردانی از معلمان عزیز می باشد که با وجود تمام سختی های درآمدی ومشکلاتی که همه آشنایی داریم با آنها بازهم به شغل معلمی مشغولند و با عشق و علاقه به دانش آموزان تدریس می کنند .در تمام کشور ها یک روز را برای روز معلم در نظر گرفته اند که مناسبت جهانی آن ۵ اکتبر می باشد و در برخی کشور ها هم با توجه به رسم و رسومشان  تاریخ های متفاوتی را در نظر گرفته اند.

در ادامه لیستی از هدایای که پیشنهاد می دهیم برای روز معلم را در زیر آورده ایم که به شما کمک خواهد نمود هدیه های مناسبی برای آموزگاران عزیز تهیه کنید.پیشنهاد های زیادی برای خرید کادو روزمعلم و خرید هدیه  روز معلم می توانیم به شما بدهیم ولی سعی نمودیم بهترین ها آن ها را انتخاب نمائیم.

راهنمای انتخاب هدیه روز معلم

کتاب نفیس :

یکی از هدایایی که معلم می تواند در کتابخانه اش بگذارد و هر زمان که به آن نگاه می کند یاد دانش آموزی بیفتد که به او این کادو را داده است ، کتاب نفیس می تواند شعر یا کتاب مذهبی مثل قرآن و مفاتیح باشد.

مجسمه و دکوری :

دکوری ها و مجسمه های زیبا نیز برای معلیمن خیلی جذاب می باشد مثل یک جا قلمی زیبا یا مجسمه چوبی که نشانی از آموزش درآن باشد

کارت پستال :

این هدیه هم قیمتی مناسب دارد که هر کسی می تواند در انواع مختلف و زیبا آن را تهیه کند.که پیشنهاد بسیار به صرفه ای برای کادو روز معلم می باشد.

ست خودکار و خود نویس :

هدیه ای که زیاد به کار معلیمن خواهد آمد ، چون مدام مشغول نوشتن و خواندن و تصحیح اوراق دانش آموزان هستند ،قیمت های بسیار متفاوتی هم دارد از ۵۰ هزارتومان تا چند میلیون تومان می تواند خودکار و خودنویس بخرید.

یک جعبه شیرینی یا شکلات :

هم قیمت مناسبی دارد و هم معلم وقتی این هدیه را به خانه می برد بقیه اعضای خانواده خوشحال خواهند شد ،مدل های بسیار متنوع و متفاوتی هم دارد ، از ماکارون گرفته تا کوکی های خوشمزه و یا شکلات های رنگ وارنگ

کیف پول یا کیف موبایل

یا یک کیف دستی کوچک نیز میتواند معلم شما را خوشحال کند.

ماگ و لیوان سرامیکی :

لیوان های سرامیکی در رنگ ها و نقش های زیادی در بازار هستند که با قیمت مناسب می توانید بخرید

عطر :

عطر و ادکلن هم کلا هدیه ای هست که برای هر مناسبتی عالی و خوب می باشد ،فقط کافیست کمی وقت بگذارید و یک عطر مناسب انتخاب نمائید.

رومیزی :

رومیزی هم برای معلم های خانم که خیلی گزینه خوبی می باشد چون جز دکورایون منزلشان می باشد و مطمئنا از آن استقبال خواهند نمود.

دست سازه ها :

از دیگر هدیه ها که می توانید با آن به معلمتان نشان دهید که برای او وقت گذاشته اید هدایای دست ساز زیباست.

شال و روسری:

اگر برای معلم خانم می خواهید کادو بخرید و میخواهید کادویتان هم اقتصادی باشد شال و روسری را فراموش نکنید که شال های طرح هنری را فراموش نکنید

رمان و کتاب :

رمان و کتاب نیز برای معلمان پیشنهاد جذابی می باشد  ، فقط تشخیص باید دهید که مثلا رمان بخرید یا کتاب تاریخی یا کتاب آموزشی بخرید.

دسته گل  :

دسته گل و باکس های گل نیز  در مدل های متنوع و سنگین گزینه مناسبی برای روز معلم می باشند

شمع :

شمع های دکوری که به وفور نیز یافت می شوند و همین طور قیمت مناسبی نیز دارند گزینه عالی و به یادماندنی برای معلم شما می باشد

تابلو :

تابلو های رنگ روغن ، تابلو کاشی ، تابلو فرش ، تابلو آب رنگ ، تابلو نقره و هر نوع تابلویی که معلم شما بتواند از ان در دکوراسیون منزلش نیز استفاده کند

بهترین هدیه روز معلم

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.