راهنمای خرید کادو و هدیه

بهترین هدیه برای عروس و داماد در روز عروسی

هدیه سالگرد ازدواج برای آقایان

بهترین هدیه برای عروس و داماد در روز عروسی

اگر به عروسی دعوت باشید چه هدیه ای با خود می برید معمولا افراد و فامیل های نزدیک طلا و سکه می برند و فامیلها و نسبت های دورتر معمولا گل می برند یا خیلی ها هم پول داخل پاکت می دهند ، که مناسب ترین کادو برای زوجین تازه ازدواج کرده می باشد که زیر بار کلی خرج و بدهی رفته اند.البته سکه و طلا انقدر گران شده است که بعید است حتی نزدیکان عروس و داماد هم از پس خرید سکه بیایند ، فرض کنید باید ۴ تا ۵ میلیون پول هدیه بدهید ، و طبیعتا اگر کسی بخواهد سراغ سکه برود ، منطقی ترین گزینه ربع سکه می باشد.(  هدیه برای عروس و داماد )

ما می خواهیم پیشنهادات متفاوتی به شما برای خرید کادو و هدیه بدهیم که هم قیمت مناسب تری داشته باشند و هم متفاوت از گزینه های معمول باشند.البته در این مقاله که ترجمه یک مقاله خارجی هست ،پیشنهاداتی برای سایر افراد وابسته به عروس و داماد نیز مطرح شده است که شاید در برخی نقاط ایران نیز رسم و رسوم خرید هدیه برای نزدیکان عروس و داماد داشته باشند.

هدیه برای عروس :

در روز عروسی همه توجه ها به سمت  هدیه عروس و هدیه داماد هست و همین طور کادوها و جواهر آلاتی که به خودش آویزان می نماید ، پس می بایست کادویی که برای وی می گیرید به اندازه کافی توجه ها را به خود جلب کند ، مثلا زیور آلات شیک گزینه مناسبی می باشد ،یک جفت گوشواره گزینه خوبی می باشد ، در غیر این صورت می توانید از جواهراتی که دارای سنگه های براق هستند برای هدیه استفاده کنید ، و اگر می خواهد هدیه ای بگیرید که عروس خانم  هر گز فراموشتان نکند ،یک آویزه حکاکی شده به او هدیه بدهید.

هدیه برای داماد:

برای هدیه داماد می نوان دکمه سرآستین به شما پیشنهاد بدهیم ، البته ساعت نیز گزینه مناسبی می باشد.( هدیه برای عروس و داماد  )

هدیه برای ساقدوش عروس:

ساقدوش های عروس که در شب عروسی بیشتر از خود عروس فعالیت می کنند ، می بایست کادویی به انها بدهید که همیشه به یاد شما بیفتند و هم به اندازه کافی توجه ها را جلب نماید ، پیشنهاد ما دستبند یا یک قطعه جواهر است ، همچنین می تواند هدیه شما با لباس عروس ست باشد.

هدیه برای ساقدوش داماد:

برای این فرد هدیه ای مفید و کاربردی در نظر بگیرید . البته بهتر است هدیه ی شما نشانگر شخصیت او نیز باشد . شما می توانید از یک دکمه سر آستین زیبا ، حلقه و یا ساعت استفاده کنید .

مادر عروس و یا داماد:

مادر عروس و داماد در روز عروسی به اندازه فرزندانشان و چه بسا بیشتر از انها خوشحالند و اضطراب و استرس دارند ، و همچنین شان و قرب خاص دارند ، اگر می خواهد برای مادر عروس یا مادر داماد هدیه ای بخرید ، هدیه ای بدهید که در شان او باشد مثل جواهارت قدیمی یا جواهرات مناسب وی.

پدر عروس و یا داماد :

برای پدر عروس و داماد نیز اگر قصد دارید هدیه بخرید ، گزینه های زیادی پیش رویتان نیست ف می بایست سراغ همان ساعت و ، دستبند و دکمه سر آستین نقره ای و یا طلایی بروید ( هدیه برای عروس و داماد  )

بهترین هدیه برای عروس و داماد در روز عروسی

بهترین هدیه برای عروس و داماد در روز عروسی

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.