راهنمای خرید کادو و هدیه, هدیه برای آقایان, هدیه برای خانم ها, هدیه برای کودکان

بهترین هدیه برای شخصیت های مختلف چیه؟

بهترین هدیه برای شخصیت های مختلف چیه

همانطور که در مقالات راهنمای خرید کادو گفته شد، خرید هدیه برای شخصیت های مختلف آقایان و بانوان باید با دقت لازم انجام شود. وقتی کادویی را میخواهیم برای دوست یا آشنایمان تهیه کنیم شاید اولین چیزی که از خود میپرسیم این است که آیا دوستمان از این کادو خوشش خواهد آمد؟ این سوال زمانی برای شما ایجاد میشود که ندانید که براساس شخصیت دوستتان چه چیزی را خریداری کنید.

در این مقاله به شما جواب این سوال، ( هدیه برای شخصیت های مختلف چی بخریم؟ ) را می گوییم و شما را با انواع هدیه بر اساس تیپ شخصیتی آشنا خواهیم کرد.

کادوهای مناسب بر اساس تیپ شخصیتی :

خجالتی ها

یکی از مهم ترین خصوصیت های افراد خجالتی ( چه مرد باشند و چه زن ) ، کم حرفی است. این افراد اعتماد به نفس کمی دارند و معمولا از حضور در جمع می گریزند.

هدیه دادن به فرد خجالتی، حس خوبی به او منتقل میکند و به شدت خوشحال می شود. اگر دوست خجالتی ای دارید سعی کنید هرچند وقت یکبار بدون مناسبت به او هدیه دهید

کادو براساس شخصیت این افراد، میتواند کتابی در زمینه ای که به آن علاقه دارند باشد. همچنین موزیک پلیر و هدفون و هدست نیز، کادوی خوبی برای افراد خجالتی میباشد. شما همچنین میتوانید به این افراد مجسمه و قاب عکس هدیه دهید تا در خلوت خود به آنها نگاه کند و یاد شما بیفتد.

کادو برای خجالتی ها

کادو برای خجالتی ها

کادو برای افراد با شخصیت احساساتی

افراد احساساتی معمولا هنگام تصمیم گیری احساسشان بر عقلشان غلبه میکند. این افراد معمولا در تصمصیم ها و کارهای خود به دنبال جلب رضایت دیگران هستند.

در خرید هدیه برای شخصیت های مختلف مخصوصا برای افراد احساساتی، آداب هدیه دادن از خود هدیه برایشان مهم تراست. برای کادو دادن به این افراد سعی کنید هدیه را سروقت و دقیقا در روز مناسبت  به آنها بدهید.

سعی کنید همراه با کادو به این افراد، یک شاخه گل نیز بدهید. هدیه ی مناسب برای شخصیت این افراد: زیورآلات تزئینی (مخصوصا اگر کار دست باشد) و وسایل عاشقانه میباشد. همچنین می‌توانید یک گردنبند طلا، نقره یا تیتانیوم که اسم خودتان روی آن حک شده برایش بخرید یا پشت آویزی که به او هدیه می‌دهید جملات عاشقانه حک کنید.

حتما حتما به همراه کادویی که به دوست احساسیتان میدهید یک جمله عاطفی در یک کارت نیز به او بدهید. برای این افراد یک عطر ملایم و حتی یک بسته شکلات با بسته بندی زیبا و حتی یک مجموعه سی دی موسیقی ملایم میتواند هدیه ی خوبی به حساب بیاید.

کادو برای افراد احساساتی

کادو برای افراد احساساتی

جسورها

افراد جسور،معمولا بسیار با اراده و رک گو هستند و معمولامیتوانند احساسات خود را کنترل کنند. این افراد بسیار  پشتکار دارند و دارای هدف برای زندگی و کارهای خود هستند. اگر دوست شما جسور است، بهترین پیشنهاد برای او هدایای هدفمند میباشد.

شما میتوانید برای افراد جسور، وسایلی مربوط با حرفه و هنرشان و وسایلی مانند کیف لپ تاپ، فلش، گوشی موبایل و … خریداری کنید.

کادو و هدیه برای افراد جسور

کادو و هدیه برای افراد جسور

پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
هدیه برای مناسبت های مختلف چی بخریم؟

خودشیفته ها

افراد خودشیفته معمولا توقع زیادی در دریافت هدیه دارند و همین باعث میشود که کار شما در اتنخاب کادو برای این افراد سخت شود.

بهترین پیشنهاد برای افراد خودشیفته، وسایل مارک دار و با ارزش مانند: ساعت های گران قیمت، طلا، زیوآلات مارک دارو لباس های برند میباشد. یک عطر اورجینال با بسته‌ بندی بسیار شیک هم می‌تواند گزینه مناسبی برای این دسته افراد باشد.

کادو برای خودشیفته ها

کادو برای خودشیفته ها

هدیه بر اساس شخصیت حسابگرها

شخصیت افراد حسابگر به گونه ای است که تجملات را دوست ندارند و امنیت مالی را به هیجان خرید کردن ترجیح میدهند. برای خرید هدیه برای افراد حسابگر به هیچ به دنبال هدایای گران قیمت نروید زیرا آنها به هیچ عنوان با هدایای گران قیمت خوشحال نمی شوند و بلکه به شدت مضطرب و پریشان میشوند. برای  افراد حسابگر سعی کنید به سراغ هدیه های کاربردی با قیمت مناسب مانند: کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم منزل بروید. همچنین برای این افراد، پول نقد نیز میتواند گزینه ی خوبی به حساب بیاید.

کادو برای افراد حسابگر

کادو برای افراد حسابگر

مهربان ها

این افراد دارای روحیه ی  برونگرا و بخشنده هستند و در اجتماع حضور فعال دارند. اگر میخواهید هدیه ای برای افراد مهربان بخرید تا حسابی خوشحال شوند،سعی کنید هدایایی بخرید که نشان دهنده این باشد که برای آنها وقت و انرژی صرف کرده اید.

یک اثر هنری و یک وسیله با کار دست میتواند هدیه ای خوب برای این افراد باشد. همچنین برای این افراد میتوانید کادوهایی مانند: بلیط کنسرت خواننده مورد علاقه، تاتر و یا فیلم مورد علاقه خریداری کنید و اورا حسابی غافلگیر کنید. برای این دسته افراد، تفکر پشت هدیه بیشتر از آنچه هدیه می‌گیرند اهمیت داردپس به این افراد به هیچ عنوان وجه نقد و پول کادو ندهید چون ناراحت میشوند و حس میکنند هدیه تان تنها رفع تکلیف است.

کادو برای افراد مهربان

کادو برای افراد مهربان

ولخرج ها

افراد ولخرج افرادی هستند که از خرید کردن بیش از حد لذت میبرند و نمیتوانند خود را در برابر خرج کردن پول کنترل کنند.

برای خریدن کادو برای افراد ولخرج به دنبال کادوهای هیجان انگیز مانند: یک دسته گل بزرگ، عروسک های بزرگ، قاب عکس و وسائل تزئینی با بسته بندی خاص بروید. هدیه‌ای با اندازه بزرگ‌تر و تعداد بیشتر آنها را بیشتر از یک کادوی کوچک گران‌قیمت و ارزنده خوشحال می‌کند. سعی کنید بیشتر روی بسته بندی کادو تمرکز کنید زیرا برای این افراد بسته بندی کادو اهمیت بیشتری نسبت به خود کادو دارد.

هدیه برای ولخرج ها

هدیه برای ولخرج ها

خودنماها

این افراد معمولا به دنبال توجه طلبی زیاد میباشند. افراد خودنما وسایل  پر زرق و برق و خوش آب و رنگ را به شدت میپسندند، برای این افراد نحوه هدیه دادن خیلی مهم است.

این افراد عاشق غافلگیر شدن و دیده شدن هستند.  هدایای تزئینی و لباس های پر زرق و برق خاص میتواند آنها را بسیار خوشحال کند. اگر قصد دارید به آنها زیور آلات هدیه دهید، زیور آلات پر زرق و برق خریداری کنید. اگر عطر مدنظرتان است، بوهای گرم و تند را انتخاب کنید و در زیورآلات هم سراغ انگشترهایی با نگین‌های بزرگ بروید. اگر یک دستبند یا آویز تجملی با مدلی خاص و توی چشم یا یک ساعت مچی با صفحه‌ای بزرگ و طرحدار هم انتخاب کنید، خوش‌شان خواهد آمد. مجسمه‌های فانتزی و قاب ‌عکس‌هایی با طرح کوبیسم به احتمال زیاد این گروه را خوشحال خواهد کرد.

همچنین دقت کنید هدیه تان را در یک بسته بندی خاص و زیبا ارائه دهید زیرا بسته بندی نیز برای این افراد از اهمیت بالایی برخوردار میباشد .

کادو برای افراد خودنما

کادو برای افراد خودنما

کادوی مناسب شخصیت سرزنده ها

این افراد دارای روابط اجتماعی بالا میباشند. یکی از خصوصیت های مهم این افراد،خوش بینی میباشد. همچنین افراد سرزنده علاقه زیادی به تعامل و ایجاد روابط صمیمی و دسته جمعی دارند.

هدیه برای شخصیت های مختلف از جمله افراد سرزنده عبارتند از: عروسک شخصیت های کارتونی، مجسمه هایی با اشکال فانتزی، سی دی های بازی های رایانه ای و برخی  لوازم نوستالژیک میباشند. سعی کنید در خرید هدیه برای این افراد از رنگهای شاد و طرح های خاص استفاده کنید. یک ست کیف و کفش یا یک کلاه و شال‌گردن با رنگی خاص وشاد، همچنین یک تابلوی نقاشی از طبیعت، یک دسته گل زیبا و رنگارنگ و حتی لوازم جانبی گوشی موبایل، لپ‌تاپ و کامپیوتر با رنگ‌های شاد می‌تواند هدیه مناسبی برای این دسته افراد باشد.

هدیه برای افراد سر زنده

هدیه برای افراد سر زنده

ساده ها

این افراد سخت گیر نیستند وبسیار مثبت اندیش میباشند.معمولا این افراد سعی میکنند از هرچه دارند خوشحال و راضی باشند.

خرید هدیه برای این افراد کار آسانی است. یک گلدان با گل طبیعی و یا یک مجسمه ی کوچک میتواند آنها را بسیار خوشحال کند.

کادو برای افراد ساده

کادو برای افراد ساده

سختگیرها

افراد سخت گیر معمولا به دنبال یک خط ثابت هستند ، و معمولا با پشتکار و متعهدند. هدایای تزئینی و فانتزی برای افراد سخت گیر به هیچ عنوان مناسب نمی باشد و این گونه افراد معمولا از وسایل کاربردی خوشحال میشوند! برای این افرد سراغ پوشیدنی‌ها، زیورآلات و لوازم تزیینی منزل نروید چون ممکن است سلیقه شما را نپسندد و هدیه‌ای که به او می‌دهید آن‌طور که باید او را خوشحال نکند.

برای افراد سخت گیر هدایایی از جمله: لوازم دیجیتال و کاربردی، وسایل ورزشی، هدایای نمادین یا یادبودی کلاسیک میتواند بسیار مناسب باشد. همچنین میتوانید برای این افراد یک کارت هدیه بدهید تا خودش هرچه دوست دارد خریداری کند.

هدیه برای افراد سختگیر

هدیه برای افراد سختگیر

به طور کلی همیشه برای خرید کادو باید به عناصر گوناگونی توجه نمود.یکی از ویژگی های مهمی که قبل از خرید کادو باید به آن توجه کرد،شخصیت افراد است.در این مقاله سعی داشتیم تا بهترین کادوها بر اساس شخصیت های مختلف و انواع هدیه برای افراد مختلف در موقعیت های گوناگون را به شما معرفی کنیم. شما نیز سعی کنید به کمک این مقاله تیپ شخصیتی دوستتان را شناسایی کنید و کادوی مربوط به شخصیتش را خریداری کنید تا او با هدیه ی شما حسابی خوشحال و غافلگیر شود.

حالا کدوم کالا رو بخریم:
مشاهده لیست کالاها و خرید بر اساس شخصیت افراد

تعریف کادو از زبان ویکی پدیا

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد نظرات: 1

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.