راهنمای خرید کادو و هدیه

باید و نباید های حضور در شبکه های اجتماعی

آداب حضور در شبکه های اجتماعی

آداب حضور در شبکه های اجتماعی

اگر شما یک تین ایجر نیستید و دارای شغلی هستید و به اصطلاح شخصیت اجتماعی دارید  و نیاز به استفاده از شبکه ای اجتماعی جهت مراودات کاری خود دارید ,بهتر است مطالب زیر را مطالعه کنید، انتخاب  نوع روش ارتباط در شبکه های بیانگر شخصیت شماست.
مطالب زیر از کانال کار و کسب آقای عادل طالبی متخصص بازاریابی استخراج شده است
۱٫ حتما نام و نام خانوادگی خودتون به عنوان اسم پروفایلتان انتختب نمائید .نام پروفایل شما  نشان دهنده هویت شماست ،پس از انتخاب نام مستعار و غیره بپرهیزید.
۲٫ عکس درست برای پروفایل خود انتخاب کنید، تصمیم در مورد نوع شخصیت شما و تعیین سطح مراوده کاری یا شخصی با شما در ،مرحله اول از طریق عکس مشخص می گردد، عکس خانوادگی ، کودکی ، گل و گیاه و مذهبی و عقیدتی و سیاسی…. نگذارید.عکسی که بیانگر شخصیت شما باشد.همچنین مجموعه عکس های پروفایلتون را چک نمایید، عکس های قدیمی شما هم توسط افراد دیگر بازدید می شود، پس در انتخاب کلیه عکسهایتان دقت کنید
۳٫حصور در شبکه های اجتماعی به منظور مراودات و تبادل ها می باشد، جواب افرادی که به شما داده می شود را موبانه و کامل بدهید، وحتی المقدور اسپم نکنید.
۴٫در هر گروهی که عضو هستید پست هایی مرتبط با آن بفرستید، نیاز نیست هر مناسبتی را تبریک بگید،چون باعث ایجاد ذهنیت منعی نسبت به شما و آزار دهنده بودن حضور شما خواهد شد،این وظیفه خطیر را بر عهده مدیر کانال بگذارید.
۵٫ در گروه های کاری و تخصصی پیام هایتان را به صورت تکه تکه ارسال نکنید و تا جای ممکن پیامتان را به صورت کامل و یک تکه بگذارید.
۶٫سعی کنید تا جایی که می توانید محتوایتان را به صورت متنی بگزارید یا مطمئن باشید که فایلی که می فرستید ارزش دانلود دارد
۷٫تا جای ممکن به بخش خصوصی  نروید و اگر هم می روید قبل از هر چیزی به صورت کامل خود را معرفی نمایید،و وضوع مورد درخواست خود را بنویسید و البته به صورت یک متن یک تکه و یکجا
۸٫در پاسخ دادن تا جایی که می توانید سعی کنید به مخاطبتان بر نخورد
۹٫به زبان رایج در گروه پیام دهید اگر همه فارسی می نویسند شما فینگلیش ننویسید
۱۰ . در ساعت دیروقت پیغام ندهید و منتظر جوابگویی هم نباشد
البته موارد بسیار زیاد دیگری را نیز می توان ذکر نمود که از حوصله این نوشته خارج خواهد بود .می توانید با کلیک بر روی تصویر زیر فایل پادکست را دانلود نمائید و گوش دهید.

فروشگاه اینترنتی کادوکارت : بزرگترین مارکت پلیس خرید کادو و هدیه

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.