راهنمای خرید کادو و هدیه

آیا شما هم مناسبت های دوستان و آشنایان رو فراموش می کنید؟

فراموش کردن مناسبت ها

مناسبت های دوستان و آشنایان اصلا نگران نباشید و دلهره به خودتان راه ندهید ,مشکل بسیاری از افراد همین است و اصلا یکی از انگیزه ها و دلایلی که ما فروشگاه اینترنتیمون را راه اندازی کردیم ,همین فراموشی های دردسر ساز بود ,اینکه دختر عمت بهت تولدتو تبریک بگه و بعد تو با دهن باز و یه جوری همراه با تعجب بپرسی راستی تولد خودت کی بود؟؟

مطمئنم برای شما هم پیش اومده که یک نفر صبح تولدتون بهتون پیغام تبریک بفرسته و شما هاج و واج بمونید که خدایا این چه جوری یادش مونده بود ولی من تولد اونو یادم نیست ,مطمئن باشید طرف شما هم توقع متقابل از شما داره که بهش به موقع تولدش تبریک بگید و اگر فراموش کنید که مطمئنا هم کرده اید تاثیر بس نامطلوب بر روابط دیپلماتیک و احساسی شما خواهد گذاشت.راه حل چیست؟ و چه باید کرد؟

 

یک روش سنتی این است که شما یک دفترچه یا تقویم بردارید و مناسبت های اطرافیانتان را درآن یاد داشت کنید ، مثلا کی ؟

مادر,پدر , خواهر , برادر

همسر, خواهر همسر, برادر همسر , پدر و مادر همسر

دوستان و همکلاسی و هم دوره ای ها

اقوام نزدیک و آشنا

خب به نظر زیاد نمی رسند ,شاید یه برگه کوچک هم کافی باشد که بگذارید تو کیف پولتون ,مشکل بعدی چیه,اینه که یادتون بیاد اولا اون کاغذ یاد دداشتو کجا گذاشتید و ثانیا یادتون باشه که اون کاغذو مرتب نگاه کنید ,پس بازم احتما فراموش کردن مناسبت ها تون هست

 

راه امروزی تر و مدرن ترش این هست که شما بیایید درگوشی همراهتان یک ریمایندر تعریف کنید , یا اصلا در اپلیکیشنی مناسبت های خود را تعریف کنید و با خیال راحت به زندگیتون برسید , ووقتش که شد خود اپلیکیشن بهتون آلارم های لازم رو بدهد.

که کجایی عزیزم ,در خواب نازی, به پا خیز که وقت خرید کادو رسیده است و اصلا به من هم هیچ ربطی ندارد که حقوقت را گرفته ای یا بدهکاری ,باید دست به جیب شوی .

اصلا کار مهم تر اینکه شاید بتونید در ابتدای سال برآورد کنید و یک بودجه درست درمون ببندید و دیگه با خیال راحت در طول سال به خرید کادو بپردازید.

ولی خب سوال مهم اینه که در حال حاضر اپلیکیشن های خوب و کاربردی در این زمینه وجود دارد یا خیر؟

اگر بخواهیم بگوییم نه و فقط اپلیکیشن ما کارش درسته که حمل بر خود ستایی است ,چون واقعا هیچ ماست فروش نمی گه ماست من ترشه !!!!

ولی در کافه بازار و پلی استور وقتی جستجو می کردیم به اپلیکیشنی بر نخوردیم که هم رابط کاربری زیبا داشته باشد یعنی باعث جذب کاربر و راحتی استفاده وی بشود و هم امکانات خوبی را به کاربر بدهد ,حالا مزایای اپلیکیشن  ریمایندر کادوکارت رو براتون به صورت خیلی زیبا در زیر می اوریم و امیدواریم که متقاعدتان کرده باشیم در گوشی خود نصبش کنید.

مناسبت های دوستان و آشنایان

مناسبت های دوستان و آشنایان

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.