راهنمای خرید کادو و هدیه, هدیه برای آقایان, هدیه برای خانم ها

آیا ادکلن هدیه خوبی به شما می رود ؟ | همراه با راهنمای خرید ادکلن هدیه

راهنمای خرید ادکلن هدیه

با توجه به قیمت بالای عطرها در این روزها هدیه ادکلن می‌تواند بسیار غافلگیرانه و جذاب باشد. اما برای این منظور لازم است اطلاعات مناسبی از سلیقه بویایی طرف مقابل داشته باشید. این کار باعث می‌شود، بهترین انتخاب را برای هدیه ادکلن خود داشته باشید. بازار تنوع انواع عطرها و ادکلن­ها آن‌قدر متنوع و گسترده است که انتخاب مورد مناسب را می‌تواند سخت کند. از این رو نیاز است که راهنمایی و اطلاعات مناسبی را در مورد انتخاب ادکلن مناسب برای هدیه دادن داشته باشید. اغلب آدم‌ها از رایحه خوش لذت می‌برند بنابراین یکی از بهترین هدیه‌هایی که می‌توانید برای شخصی خریداری کنید، عطر و ادکلن است.


خرید ادکلن به عنوان هدیه


سرفصل‌های زیر اطلاعات لازم در انتخاب هدیه ادکلن را در اختیارتان قرار می‌دهد.

ادکلن چی بخرم؟
بهترین ادکلن برای آقایان
بهترین ادکلن برای خانم‌ها

ادکلن چی بخرم؟

هدیه ادکلن باید متناسب با نوع سلیقه طرف مقابل باشد برای این منظور نیز باید اطلاعات مناسبی در مورد عطرها و ادکلن­ها داشته باشید. بوها و عطرهای مطبوع از ترکیب چند بوی اصلی به وجود میایند. بوی چوب یا ادویه‌ها، گل، میوه و برگ آن، خنک و خاورمیانه‌ای چهار رایحه اصلی است که عطرها و ادکلن­ها را شامل می‌شوند. در ادکلن­ها و عطرها یکی از این چهار رایحه حکم رایحه اصلی را دارند.

برای هدیه ادکلن بهتر است بدانید که هر یک  از این رایحه‌ها مناسب فصل خاصی است . عموماً رایحه خنک برای تابستان، گل برای بهار، خاورمیانه‌ای زمستان و چوب برای پاییز استفاده می‌شود. ادکلن­ها از نظر پخش بو بالاترین رتبه را میان انواع عطرها ایفا می‌کنند. برای انتخاب بهتر هدیه ادکلن بهتر است رایحه‌های معروف و ادکلن­های برندهای شناخته شده را انتخاب کنید. راه دیگر خرید ادکلنی است که طرف مقابل به آن علاقه نشان می‌دهد یا در حال حاضر از آن استفاده می‌کند. برای خرید هدیه ادکلن مناسب می‌توانید از امکانات خاص سایت کادو کارت نیز استفاده کنید. نزدیک به هزار برند ادکلن زنانه و مردانه در این سایت وجود دارد. رایحه‌های اولیه، میانی و اصلی هر ادکلن در قسمت توضیحات هر محصول وجود دارد که انتخاب را برایتان راحت‌تر می‌کند.


پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
آشنایی با روش های ساخت هدیه

با توجه به انواع عطرهای تقلبی و بی‌کیفیتی که در بازار وجود دارد، بهتر است خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید. عموماً برای تشخیص محصول تقلبی از محصول اصلی در زمینه ادکلن­ها و عطرها میزان قیمت عطر را در نظر می‌گیرند. عطرهای اصلی با توجه به قیمت دلاری آن و سود واردکننده و فروشنده هیچ‌گاه ارزان نخواهند بود.در واقع عطرهای اصلی جزو کالاهای لوکسی هستند که قیمت بالایی دارند. بنابراین برای تشخیص عطر اصلی از نمونه تقلبی آن می‌توانید انتخاب خود را بر اساس قیمت آن انجام دهید.

بهترین ادکلن برای آقایان

هدیه ادکلن برای آقایان را می‌توانید از میان برندهای معروف و شناخته شده انتخاب کنید. برای این کار سایت کادو کارت انتخاب‌های فراوان و ماندگاری را برایتان خواهد داشت. 540 نوع عطر مردانه در سایت کادو کارت وجود دارد که می‌تواند بهترین هدیه برای عزیزانتان باشد. در زمان انتخاب هدیه ادکلن به فصل و میزان دمای هوا توجه کنید. زیرا عموماً از رایحه‌های گرم در زمستان و سرما و برعکس از رایحه‌های خنک در فصول گرم سال استفاده می‌شود.

آقایان علاقه بسیاری به عطرهای تند و با پخش بوی بالا دارند، بنابراین هدیه ادکلن برای آقایان دوست داشتنی خود بهترین هدیه است. از انواع برندهای معروف و برتر ادکلن می‌توان به جگوار، ایف سن لورن، جسوس دل پرو، تروسادی، ون کلیف و آرپل، تیری موگلر، ورساچه، والنتینو، سالواتور فراماگو و …  اشاره کرد.

در هنگام انتخاب هدیه ادکلن برای آقایان به نوع رایحه ادکلن دقت کنید زیرا هر برند دارای رایحه‌ها و مدل‌های مختلفی هستند. همچنین برخی برندهای معتبر در روی محصول خود سن مناسب برای استفاده افراد را نیز درج می‌کنند. برای سنین کمتر رایحه‌های ملایم‌تر را تولید می‌کنند.

هدیه ادکلن یکی از بهترین هدیه‌ها برای عزیزان است به شرطی که از جای معتبر و نوع اصلی و اورجینال آن را انتخاب کنید. سایت کادو کارت انتخاب‌های فراوانی را از میان ادکلن­های زنانه و مردانه در اختیارتان قرار می‌دهد.

بهترین ادکلن برای خانم‌ها

به منظور تهیه هدیه ادکلن برای خانم‌ها باید دقت بالایی داشته باشید و از روحیات طرف مقابل مطلع باشید. راحت‌ترین راه‌ حل برای خرید هدیه ادکلن زنانه خرید برندی مشابه چیزی است که در حال حاضر طرف مقابل از آن برخوردار است. خانم‌ها عموماً رایحه‌ها ملایم و قوی را ترجیح می‌دهند. برای شناسایی رایحه‌های گرم و سرد باید بدانید که رایحه شکلات یا چوب و صندل معمولاً پایه عطرهای گرم هستند. در مقابل رایحه لیمو، نارنج و هندوانه در عطرهای سرد و یا خنک استفاده می‌شوند.

 برای انتخاب مناسب‌تر و راحت‌تر ادکلن مورد نظر همچنین می‌توانید از خدمات آنلاین سایت کادو کارت و مشاورین آن نیز استفاده کنید. مشاورین ما ب ه‌صورت آنلاین اطلاعات لازم برای راهنمای خرید ادکلن هدیه را در اختیارتان خواهند گذاشت.

معروف‌ترین برندهای عطر و ادکلن دنیا برای خانم‌ها شامل برندهای ویکتوریا اند رولف، جسوس دل پزو، تروسادی، ایف سن لورن، ورساچه، ویکتوریا سیکرت، الیزابت آردن، والنتینو، رالف لورن، ریحانا و … است. این هدایا را می‌توانید با بسته‌بندی زیبا درب منزل خود تحویل بگیرید.


راهنمای خرید ادکلن


انتخاب رایحه مناسب برای هدیه ادکلن ممکن است برای بسیاری از افراد سخت باشد. دلیل آن هم وجود تنوع و گستردگی رایحه‌ها و برندهای مختلف جهانی عطر و ادکلن است. بنابراین برای خرید راحت‌تر هدیه ادکلن نیاز به مشاوری آگاه خواهید داشت. از این رو سایت کادو کارت در اقدامی راهنمای خرید ادکلن هدیه مناسب را توسط مشاورین و کارشناسان آگاه در اختیارتان قرار خواهد داد. همچنین در این سایت نزدیک به هزار مدل عطر و ادکلن زنانه و مردانه را از برندهای معروف و شناخته شده مختلف به صورت یکجا در اختیار خواهید داشت.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.