پرسش و پاسخ – آیا می توانم سفارشم را پرداخت در محل کنم ؟

پرداخت در محل در حال حاضر فقط مخصوص استان تهران می باشد ، و در آینده نزدیک در سایر استانهای دیگر نیز این سرویس راه اندازی خواهد شد.

البته لازم به ذکر است ، که کالاهای دست ساز و کالاهای ارسال فوری امکان تسویه در محل ندارند و می بایست قبل از ارسال تسویه حساب کامل شوند.

پرسش و پاسخ – هزینه ارسال برای تهران و شهرستان چقدر می باشد ؟

هزینه ارسال برای تهران 9000 تومان و شهرستان 19000 تومان می باشد که زمان دریافت کالا در این حالت بین 24 تا 48 ساعت می باشد . ولی امکان جدید کادوکارت تحت عنوان کادو اکسپرس این امکان را به سفارش دهندگان استان تهران می دهد که سفارشات خود را در کمتر از 3 ساعت تحویل بگیرند. که به زودی این امکان برای سایر استانها نیز در کمتر از 12 ساعت فراهم خواهد گردید.

پرسش و پاسخ – گارانتی کالا ها به چه صورت می باشد ؟

از آنجا که کادوکارت یک مارکت پلیس اینترنتی می باشد  و به عنوان بازار امنی جهت خرید کادو و هدیه شما مشتریان می باشد ، کلیه کالا ها توسط شرکت فروشنده اصلی گارانتی می باشد ، و در هر محصول گارانتی هر کالا درج شده است ، و اگر کالایی گارانتی نداشت می توانید از بخش پشتیبانی (تلفن ، گفتگوی آنلاین ) بپرسید.

پرسش و پاسخ – شرایط تعویض کالا به چه صورت می باشد ؟

در هر کالا و در زیر هر محصول بخشی با عنوان شرایط بازگشت وجود دارد که می توانید شرایط بازگشت کالاها را مطالعه فرمائید و در صورت تمایل به تعویض مطابق دستورالعمل های این بخش اقدام نمائید.

پرسش و پاسخ – بیمه کادو چیست ؟

یکی از مشکلات افرادی که کادو و هدیه می خرند ، احتمال این مورد که شاید طرف مقابلشان خوشش نیاید می باشد ، ما با ایجاد بیمه کادو ، این امکان را ایجاد کردیم که اگر کالای شما کادوئی باشد و گیرنده شما یه هر دلیل از کادو خوشش نیامد بتواند آن را تعویض کند با کمترین مشکل موجود . و همین طور مشخص نمائید که اگر خوشش نیامد و خواست عوض کند ما به تفاوت کالای گران تر را خودش پرداخت کند یا شما .

پرسش و پاسخ – زمان ارسال کالا ها به چه صورت مشخص می شود ؟

در زیر هر کالا زمان آماده سازی آن کالا درج شده است ، که می توانید مشاهده نمائید ، برای کالاهای دست ساز بین 2 روز تا یک هفته درج شده است . که زمان ارسال نیز به زمان آماده سازی اضافه می شود

پرسش و پاسخ – اگر بخواهیم تصاویر بیشتری از کالا ببینیم چه کار باید بکنیم ؟

در صورت درخواست مشاهده تصاویر بیشتر از کالاها می توانید به تلگرام ما به شماره 09100604225 پیام دهید .

پرسش و پاسخ – نوشته شده استعلام بگیرید یعنی چی ؟

کالاهایی که قیمت آنها ثابت نیست  و ممکن است تغییر نمایند با عنوان استعلام بگیرید مشخص شده اند که می بایست از طریق گفتگوی آنلاین این کار را انجام دهید . دایره قرمز رنگ کوچک پایین صفحه.

پرسش و پاسخ – چه جوری مطمئن بشم که هدیه ام به دست گیرنده رسیده است ؟

به زودی امکان تائید ویدئویی دریافت کالا برای مشتریان عزیز فراهم می شود که از آن طریق می توانند عکس العمل گیرنده کادو را بعد از دریافت کالا متوجه بشوند . البته این درخواست با تائید و رضایت دو طرف صورت خواهد گرفت

پرسش و پاسخ – امکان دریافت حضوری وجود دارد ؟

با توجه به اینکه ما فروشگاه اینترنتی هستیم و عملا هیچ کالایی را انبار نمی کنیم ، امکان دریافت حضوری به هیچ عنوان وجود ندارد.

پرسش و پاسخ – امکان ارسال سفارش فوری برای شهرستان وجود دارد ؟

در حال حاضر خیر، ولی در آینده نزدیک این امکان فراهم خواهد شد.

پرسش و پاسخ – چه جوری مطمئن بشم کالایی که دست ساز هست و سفارش می دهم ، مشابه تصویرش خواهد بود؟

شما بعد از سفارش کالای دست ساز می توانید مبلغ پیش پرداخت واریز نمائید ، و همچنین قبل از اتمام نی تصاویر و ویدئو کافی برای شما ارسال خواهد گردید و سپس ارسال صورت می گیرد. در نهایت فروشگاه گادوکارت به عنوان واسطه حافظ منفع شما خواهد بود.

تخفیف اولین خرید چیست ؟ و سقف دارد؟

هر کاربری که برای اولین بار در سایت عضو می شود ، 15000 تومان هدیه عضویت دریافت می کنید که به طور اتوماتیک کیف پولش شارژ می شود ، برای استفاده از این تخفیف می بایست حداقل 100.000 تومان خرید نمائید.