ما برای تامین کنندگان قوانین بسیار ساده ای داریم و زیاد نمی خواهیم شما را با قوانین پیچیده و شلوغ و بروکراسی های پیچیده نگران کنیم.از کلیه تامین کنندگان عزیز نیز میخواهیم که قوانین را رعایت نمائید و در صورت بروز هر گونه مشکل ,شکیبا باشند تا مشکل حل شود.

اصل مهم :ما واسط بین شما و مشتریان هستیم پس از ما توقع طرفداری و جانبداری هیچ طرفو نداشه باشید.شعار و هدف ما همیشه “حق با مشتری است ” می باشد. و همیشه سعی می کنیم خودمان را جای مشتریان قرار دهیم

نقش کادوکارت : کاری که ما می کنیم ، تبلیغات ,کمک به فروش بیشتر شما، ایجاد حس اطمینان در مشتریان و وفادار سازی مشتریان است

قول و قرار ما

اول از همه مشخص کنید که چه جوری جنستونو می خواهید ارسال کنید؟با پیک ؟با آژانس ؟ با پست ؟یا……..

دوم زمان آماده سازی و ارسال را مشخص کنید ,از زمانی که سفارش به شما اعلام کند ,چند روز بعد سفارش دست مشتری خواهد رسید.

تو پرانتز : در صورتی که دیرتر برسونید و مشتری سفارشو قبلول نکنه ، ضرر و زیانش به عهده خودتون هست

سوم در تسویه حساب شکیبا باشید ,ما اگر هر روز و به طور مرتب بخواهیم درگیر حساب و کتاب و پرداخت  به شما باشیم ، از کارهای مهمتری که هما ن تبلیغات شماست ,باز می مانیم ,تسویه هر ماه یکبار انجام میگیرد ،مگر اینکه از سقف مجاز بالاتر رود و یا رقم سفارش زیاد باشد که نیاز به پیش پداخت داشته باشد.

چهارم مثل همه فروشگاه های اینترنتی شرایط گارانتی و عودت باید داشته باشید ، شما با ما طرف نیستید ، عملا با مشتری طرفید، فقط ما مثل یک بنگاه املاک وسیله اعتماد شما هم به هم هستیم .پس هر زمانی که مشتری کالا را نخواست شما موظفید مرجوع کنید البته به شرطه ها و شروطه ها

پنجم شرایط گارانتی و عودت خود را دقیقا مشخص نمائید تا ما در معرض دید مشتریان بگذاریم ، تا به وضوح ببیند .در صورتی که مشتری بخواهد کالایی را مرجوع کند ، از طریق تیکت با خود شما در ارتباط قرار خواهد گرفت و شما باید سعی کنید مشکل  او را بر طرف نمائید .

در صورت عدم نتیجه فروشگاه کادوکارت به عنوان حکم وارد می شود و حکم وی مورد رضایت فروشنده خواهد بود

کالاهایی که وارد مرحله مرجوعی و گارانتی می شوند ، وجه آن تا تعیین تکلیف نهایی در بستانکاری فروشنده لحاظ نمی گردد.

 

 

ششم اصلاعات شما به طور کامل در سایت درج خواهد شد ، پس در هرگونه خوش نامی و بدنامی شما هم شریک خواهید بود.

هفتم ما در مورد قیمت ها هیچ دخالتی نداریم ,هر چه قیمت مناسبت تری نسبت به رقبا داشته باشید  ،  فروش بهتری خواهید داشت.

هشتم فروشندگانی که بیتشرین فروش را داشته باشند در صفحه اول سایت و جز برندهای منتخب قرار خواهند گرفت که مطمئنا تبلیغات خوبی خواهد بود و همین طور فروشندگان برتر هر ماه از امکانات بیشتری بهره مند خواهند شد.

نهم میزان فروش تان دقیقا بستگی به خودتان دارد و عواملی مثل قیمت مناسب ، کیفیت  کالاها ، کیفیت عکاسی ، نوع ارسال و کامنت های دیگران می تواند در جهت کاهش یا افزایش فروش شما موثر واقع شوند.

دهم ، ارتباط ما با تامین کنندگان از طریق تیکت می باشد ، مگر در مواقعی که نیاز به تماس تلفنی وجود داشته باشد ، از طریق پیامک و ایمیل هم به شما اطلاع داده می شود که پیام جدیدی داخل تیکت های خود دارید یا سفارش جدیدی برای شما ثبت شده است.

 

باز هم ممکن است قوانینی جهت بهبود عملکرد شما و افزایش فروشتان کم یا زیاد شوند که مطمئنا به شما اطلاع رسانی خواهد شد.