راه حل
با چند مثل ساده شروع می کنیم : شما یک نمایشگاه برگزار کرده اید و احتیاج دارید اطلاعات شرکت کنندگان در نمایشگاه و غرفه خود را داشته باشید ، شما یک سمینار برگزار کرده اید و احتیاج دارید اطلاعات افراد شرکت کننده در سمینار را داشته باشید ، یک سوپر مارکت یا یک آرایشگاه دارید و نیازمندید که مشتریان خود را بیشتر کنید یک استارتاپ هستید و نیاز دارید که ارتباطتان با مشتران حفظ شود شما یک شرکت ساختمانی دارید , که با بساز و بفروش ها سرو کار دارید , و مشتریان ارزشمند شما هستند , مدام مجبورید برای حفظ این رابطه یا به آنها زنگ بزنید ,پیامک بدهید ,ایمیل بفرستید ,یا حتی برای شب یلدا ,عید نوروز و ….. هدیه ای مناسب را بفرستید .اما این روش عیب هایی دارد : معایب این روش چیست :
|
راه حل چیست؟باشگاه مشتریان کادوکارت شما در ابتدا یک باشگاه مشتریان ایجاد می کنید
|
حالا وقت رساندن کارت های هدیه به اعضای باشگاه است
|
مشتری به دلیل جذابیت های گوناگون ایجاد شده توسط ما ,وارد سایت شده و جهت استفاده از شارژ اولیه و پیشنهادات جذاب دیگر ,اطلاعات و سلایق خود را وارد می نماید که به صورت اتوماتیک در باشگاه مشتریان شما ثبت می شود.
|
حالا شما به تاریخ مناسبت های مهم مشتری هایتان , علایق کادویی و سایر اطلاعاتی که به شما کمک می کند او را سوپرایز کنید دسترسی پیدا می کنید فقط کافیست در مناسبت های مختلفی که ما به شما یاداوری خواهیم کرد او را سوپرایز نمائید یا امکانات داشبرد را برای ارسال تبریک ,گل و هدا یا به صورت اتوماتیک تعریف نمائید
|