سیاست حریم خصوصی کاربران و حفظ اطلاعات

کادوکارت تأکید بسیاری بر اصول حفظ اطلاعات و سیاست حریم خصوصی کاربران این سایت دارد. این سند شامل توضیحی درباره اطلاعات خصوصی و نحوه استفاده از این اطلاعات است که کادوکارت از کاربران سایت جمع‌آوری می‌کند. این اطلاعات شامل مواردی است که مخصوص هر کاربر بوده و به کمک آن می‌توان کاربران کادوکارت را به‌صورت منحصربه‌فرد شناسایی نمود. برای نمونه می‌توان به نام و نام خانوادگی، نشانی، نشانی پست الکترونیکی (ایمیل)، شماره تلفن و سایر اطلاعاتی که به‌صورت عادی در دسترس عموم مردم نیست اشاره نمود.

اطلاعات جمع‌آوری‌شده و نحوه استفاده از آن‌ها

شما با ثبت‌نام در کادوکارت مشخصات خود از قبیل نام و نام خانوادگی، ایمیل و مواردی دیگر را در اختیار کادوکارت قرار می‌دهید. در ادامه فعالیت در کادوکارت و تقاضا برای ثبت سفارش، شما نیاز به‌اضافه کردن مشخصات آدرس خود و تلفن‌های تماس خواهید داشت.
شما پس از ورود به سایت کادوکارت، به‌عنوان کاربر کادوکارت شناخته خواهید شد و کلیه اطلاعات مذکور و اطلاعاتی مانند تراکنش‌ها، پرداخت‌ها و اطلاعات فردی شما در اختیار کادوکارت خواهد بود. لازم به ذکر است که این اطلاعات تنها مواردی نیست که کادوکارت آن‌ها را نگهداری خواهد کرد.
کادوکارت اطلاعاتی از قبیل IP شما، اطلاعات کوکی‌ها و صفحه‌های مشاهده‌شده توسط شما را نیز نگهداری خواهد کرد. از این قبیل اطلاعات تنها در موارد تبلیغاتی و یا ارائه محتوای متناسب با شما استفاده خواهد شد و در اختیار سازمان‌ها و افراد، غیر از کادوکارت قرار نخواهد گرفت.
کادوکارت اطلاعات شما را اجاره نخواهد داد به‌جز در مواردی که شما از قوانین منعکس‌شده در بخش شرایط و ضوابط تخطی نموده و نسبت به عملکرد شما شاکی قانونی وجود داشته باشد.

ویرایش و تغییر اطلاعات شخصی

شما می‌توانید کلیه اطلاعات شخصی خود را در بخش مربوط به‌حساب من تغییر داده و ویرایش کنید. این اطلاعات شامل کلیه اطلاعاتی است که شما در سایت کادوکارت وارد کرده‌اید؛ اما حساب شما توسط شما قابل‌حذف شدن از سیستم نیست و تنها توسط مدیریت امکان‌پذیر خواهد بود.

محدودیت دسترسی به اطلاعات

کادوکارت دسترسی کارمندان خود به اطلاعات کاربران را محدود نموده و تنها کارمندانی که ارتباط مستقیم با کاربران دارند، به کلیه اطلاعات دسترسی خواهند داشت.
کلیه رمزهای عبور به‌صورت رمز شده در پایگاه‌های داده کادوکارت نگهداری می‌شوند. در فرآیند رمزگذاری بیشترین تلاش در استفاده از الگوریتم‌ها و روش‌های پیشرفته صورت پذیرفته است.
کلیه اطلاعات مربوط به سیستم کادوکارت در زیرساخت‌های محافظت‌شده و در مکان‌های امن نگهداری می‌شوند.

امیدواریم که با رعایت بیشترین میزان در حفاظت از اطلاعات شما،‌ اطمینان خاطر لازم به شما مشتریان گرامی در استفاده از سیستم کادوکارت را داده باشیم. در صورت هرگونه سؤال . و یا پرسش، درخواست خود را تلفنی و یا از طریق بخش تماس با ما به اشتراک بگذارید.

افزایش قیمت و عودت

  • با توجه به نوسانات ارزی پیش آمده ، و کاهش موجودی کالا ها و همچنین ماهیت مارکت پلیسی فروشگاه اینترنتی کادوکارت که کالا ها توسط فروشندگان مختلف بارگذاری و قیمت گذاری می گردد ، در صورتی که کالایی پس از فروش دچار نوسان قیمت شدید گردد یا موجودی آن تمام شود  ، فروشگاه کادوکارت با هماهنگی مشتری ، وجه را عودت می نماید و موظف به ارسال کالا به همان قیمت قدیم نمی باشد.
  • اعلام قیمت جدید حداکثر ظرف 24 تا48 ساعت صورت می گیرد.
  • همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
  • لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش  کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس عودت می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.
  • فروشگاه اینترنتی کادوکارت به عنوان واسطه ای بین مشتریان و فروشندگان می باشد ، با توجه به تضمین هایی که از فروشندگان اخذ می شود ، در صورت بروز نارضایتی و مشکلی در کالاهای تحویلی، وجه شما تا حل مشکل به فروشنده پرداخت نخواهد گردید. پس نگرانی بابت وجه پرداختی خود نداشته باشید.

    کلیه کالاها هفت روز ضمانت تعویض دارند به غیر از کالاهای زیر :

    یک – کالاهای دست ساز و سفارشی ساز ( بخش هنر و صنایع دستی )
    دو – عطر و اودکلن و لوازم آرایشی و بهداشتی
    سه – گل و باکس گل ها
    چهار – کیک ، فینگر فود ، اقلام خوراکی

    پنج- لوازم برقی

    خرابی کالاهای برقی : در صورتی که کالای برقی دریافتی مشکلی داشته باشد ، می بایست از گارانتی تعمیرات استفاده نمائید . که جدا از فروشگاه اینترنتی کادوکارت می باشد

    بیمه کادو : بیمه کادو این امکان را به کادو گیرنده می دهد که در صورت درخواست به راحتی کادوی خود راتعویض کند که برای بیمه کادو نیز همچنان موارد بالا غیر قابل تعویض می باشند.

    مرجوعی کالاهای دست ساز :
    با توجه به اینکه کالاهای دست ساز به سفارش و هماهنگی مشتری ساخته می شوند ,امکان مرجوعی ندارند فقط در صورتی که خرابی ، شکستگی داشته باشد یا مغایر با توافقات باشد.

    مشتریان عزیز می‌توانند به روش زیر برای بازگشت کالا و ثبت برگشتی خود اقدام نمایند :
    پس از رویت هر مشکلی بدون اینکه کوچکترین نگرانی به خودتون را بدهید , به سراغ گوشی هوشمند یا رایانه تان بروید و به ایمیل info@kadocard.ir یا تلگرام kadocardco@ مشکل و دلیل مرجوعی را به همراه تصاویری از کالا ارسال نمائید.

    در صورت باز گرداندن کالا،مبلغ پرداخت شده در چه زمانی استرداد میشود؟
    پس از تائید بخش پشتیبانی حداکثر ظرف یک هفته کاری . لطفا دقت نمائید وجه به همان شماره کارت یا حسابی که از آن واریز صورت گرفته است پرداخت خواهد شد.

    تعویض کالا ها :
    در صورتی که کالا مشکلی نداشته باشد ، ولی خریدار تمایل داشته باشد ، که کالا را تعویض یا مرجوع نمائید ، هزینه های ارسال و برگشت بر عهده خریدار خواهد بود.

    شارژ های کادوکارت

    شارژ های خریداری شده که به کیف پول کاربران اضافه می شود ، به هیچ وجه امکان عودت ندارند.

    همچنین از موجودی کیف پول صرفا جهت خرید کالاهای مصرفی می توانید استفاده نمائید و خرید مواردی که اعتباری هستند مانند کارت هدیه (کارت بانکی ) امکان پذیر نمی باشد .

    ایران رنتر

    در صورتی که کاربری از ایران رنتر اعتباری دریافت نموده باشد ، امکان استفاده از این اعتبار برای خرید کارت اعتباری بانک وجود ندارد .

    از این اعتبار صرفا جهت خرید کالاهای مصرفی می توان استفاده نمود. در صورت اقدام به خرید کارت هدیه ، مسئولیت هر گونه عواقب و ضرر های ناشی از این اقدام به عهده خریدار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.