کادوکارت تمام سعی  ورسالت  خود را بر شادی و خوشحالی مشتریان بنا نهاده است , صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه ها و همین طور انتخاب از میان بهترین ها هدف ماست .

کالاها در صورتی که سفارشی ساز نباشند و جز کالاهای موجود سایت باشند حداکثر ظرف 24 ساعت در تهران و ظرف 72 ساعت در شهرستان به دست  مشتری می رسند و کالاهای دست ساز نیز طبق زمان بندی جدول زیر ارسال می گردند

توجه: در هنگام تحویل سفارش حتما از سلامت و تعداد ارسال شده اطمینان حاصل کنید. پس از دریافت سفارش مسئولیتی در برابر عدم سلامت (شکستگی و …) و تعداد ارسال شده متوجه کادوکارت نخواهد بود.

امكان دریافت سفارش به صورت حضوری در دفتر مركزی کادوکارت وجود دارد؟

با توجه به تنوع و تعداد زیاد کالاها و انبار نبودن یکجای کالاهای امکان بازدید حضوری و مراجعه حضوری وجود ندارد

آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت دلخواه تحویل بگیرم؟

بله . در بخش توضیحات سبد خرید حتما توضیحات کافی را درج نمائید و همین طور پس از تماس کارشناسان پشتیبانی این مورد را ذکر نمائید.

كد رهگیری مرسوله پستی خود را چگونه دریافت كنم؟

كد رهگیری از طریق پیامك به شما اطلاع رسانی می گردد و همچنین شما میتوانید با تماس با بخش امور مشتریان و یا ارسال ایمیل نسبت به دریافت كد رهگیری خود اقدام نمایید.

اگر در زمان ارسال در آدرس نباشم،هماهنگی بعدی چگونه انجام میشود؟

در روز ارسال نیز پیک جهت هماهنگی بیشتر با شما تماس خواهد گرفت

آیا میتوانم آدرس تحویل سفارش را تغییر دهم؟

بله تا قبل از آماده شدن کالا توسط پیک یا پست باید تغییر را از طرق ایمیل یا تماس با پشتیبانی اعلام نمائید.

بازگشت به صفجه خدمات مشتریان