راهنمای خرید کادو و هدیه, هدیه برای خانم ها

بهترین هدیه برای همکار خانم

بهترین هدیه برای همکار خانم

همه ما می دانیم که زمان تهیه هدیه باید کادو بر اساس شخصیت هر فردی تهیه کنیم که در راهنمای خرید کادو بطور کامل در این زمینه توضیح داده شده است و یکی از سخت ترین کارهای ممکن، هدیه خریدن برای خانم هاست. هزینه و سلیقه فرد مقابل نیز نکته مهمی در انتخاب هدیه برای خانم ها است که به هنگام خرید باید مد نظر قرار داد.

حال امروز قرار است در این مطلب به معرفی بهترین هدیه برای همکار خانم و بهترین ایده خرید هدیه برای همکار بپردازیم.

هدیه برای همکار خانم

1-وسایل ورزشی

یکی از انواع هدیه مناسب همکار زن، وسایل ورزشی کاربردی با ظاهر زیبا است. برای این کار اول لازم است تا بدانید همکارتان در چه رشته ی ورزشی فعالیت می کند سپس لوازم مورد نیاز آن ورزش را برای همکارتان خریداری کنید. همچنین شما می‌ توانید با هدیه دادن وسایل ورزشی به افرادی که ورزش نمی‌ کنند، آن‌ها را به ورزش کردن تشویق کنید.

بهترین هدیه های این گروه: دمبل های3 کیلوگرمی برای انواع ورزش‌های هوازی و بدن‌سازی ویا یک زیرانداز ورزشی زیبا برای انواع ورزش می باشد.

2-گجت پوشیدنی

گجت‌های پوشیدنی نیز جزء هدایای هیجان انگیز برای هرفرد علی الخصوص برای همکار خانمتان میباشد.مچ بندهای هوشمند، یکی از گزینه های جذاب است که دارای قیمت مناسب و آپشن های زیادی می باشد. مچ‌ بند هوشمند فیت بیت Alta Special Edition و مچ‌ بند هوشمند معروف شیائومی مدل ‌Mi Band 2  یکی از بهترین گزینه ها در این گروه است.

3-دوربین عکاسی

بیشتر خانم ها به عکاسی علاقه ی زیادی دارند. اگر با همکارتان بسیار صمیمی هستید و به دنبال یک کادوی گران قیمت هستید، می‌توانید یک دوربین عکاسی دیجیتال برای او خریداری کنید. همچنین شما می توانید دوربین‌های چاپ فوری که دارای ظاهر زیبا و جذابی نیز هستند را به همکارتان هدیه دهید تا اورا حسابی غافلگیر کنید.

4-لوازم جانبی دیجیتال

پاوربانک ها نیز جزء لوازم ضروری ای هستند که هر فردی لازم است آن را داشته باشد. پاوربانک نیز یک گزینه ی عالی به عنوان کادو برای همکار خانم تان به شمار می رود. فقط دقت داشته باشید که پاوربانکی که برای یک خانم خریداری می کنید بهتر است کوچک و سبک با ظاهری زیبا باشد.

5-لوازم شخصی برقی

سشوار، بیگودی، اتومو،بابلیس ، لوازم اصلاح مو و …جزء وسایلی است که هر خانم با دیدن آنها حسابی ذوق میکند. چرا که نه؟پس یکی از گزینه های بسیار عالی به عنوان کادو برای همکار خانم تان انواع لوازم شخصی برقی است.

پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
بهترین هدیه برای مدیر چیست؟

6-لوازم آرایش چشم

لوازم آرایش بی برو برگرد جزء بهترین هدایایی است که میتوان به یک خانم داد. علی الخصوص اگر این لوازم آرایش جزء لوازم آرایش های  مرغوب و با کیفیت باشد. پکیجی از لوازم آرایش چشم مانند:ریمل،خط چشم،سایه،مداد ابرو تهیه کنید و به همکار خانمتان هدیه دهید.

7-لوازم آرایش لب

رژلب ها نیز یکی از محبوب ترین وسایلی است که هر خانمی به آن نیاز دارد. پرطرفدارترین رنگ‌های رژ لب، رژ لب قرمز است. از تن‌های رنگی تیره و گرم مثل زرشکی و آلبالویی تا قرمزهای روشن‌تر. برای خرید رژ لب برای خانم‌ها باید به رنگ پوست‌ و نوع آرایشی که معمولا استفاده می‌ کنند توجه کنید. یک رنگ رژ لب زیبا از یک برند خوب خریداری کنید و آن را به همکارتان هدیه دهید تا او حسابی خوشحال شود.

8-زیورآلات

زیور آلات جزء هدایایی است که با همه رنج قیمتی در بازار یافت می شوند. اگر  با همکارتان بسیار صمیمی هستید یک نیم ست طلا و نقره پیشنها خوبی است و اگر نمیخواهید هزینه ی زیادی بپردازید می‌توانید از بین زیورآلات بدلی، گزینه‌های زیبایی را پیدا کنید.

 

9-عطر

عطر نیز یک گزینه ی جذاب به عنوان کادو برای بیشتر افراد است. رایحه ی همیشگی همکارتان را پیدا کنید و به دنبال عطری با آن رنج بویی بروید تا با سلیقه ی همکارتان همخوانی داشته باشد.

 

10-ساعت مچی

معمولا ساعت مچی انتخاب افرادی است که به دنبال هدیه لوکس برای خانم‌ ها هستند.اگر قصد خرید هدیه برای بهترین دوست و همکارتان دارید بهتر است که یک ساعت  مچی شیک و مارک دار خریداری کنید. ولی اگر به دنبال یک هدیه ارزان قیمت برای همکارتان هستید، می توانید یک ساعت مچی های کپی خریداری کنید که آنها هم دارای کیفیت بالایی می باشند.

11-آویز ساعت

اگر می‌خواهید یک هدیه جذاب به همکار خانمتان بدهید که قیمت متوسطی داشته باشد ، می‌توانید درباره ی آویزهای ساعت  نیز فکر کنید. آویز ساعت جزو زیورآلات کوچکی به شمار می‌رود که شاید به تنهایی جلوه‌ خاصی نداشته باشد اما همین زنجیر ظریف، زیبایی ساعت را دوچندان می‌کند. اگر مناسبت خاصی درپیش باشد یا بخواهید یک هدیه ارزشمند و ماندگار به یک خانم بدهید، که هروقت به ساعتش نگاه می‌کند یاد شما بیافتد، آویز ساعت طلا بهترین گزینه است. اگر هم بخواهید یک هدیه صرفا به رسم یادبود به همکارتان بدهید، می‌توانید آویز ساعت بدل انتخاب کنید که آن هم در نوع خود بسیار زیباست.

12-دکوراتیو

اگر به دنبال یک انتخاب ساده به عنوان هدیه برای همکار خانمتان هستید، وسایل های دکوری نیز انتخاب‌های خوبی هستند. وسایل دکوری،وسایلی هستند که در همه جای خانه ها قابل استفاده هستند.ازجمله پرطرفدارترین این وسایل می‌توان به یک ظرف، یک آینه مدرن، یک رومیزی، یک تابلوی نقاشی یا یک جعبه موزیکال با موسیقی خاطره‌ انگیز اشاره کرد.

13-صنایع دستی

یکی از وسایل جذاب وسایلی است که کار دست یک هنرمند باشد.صنایع دستی هدایای بسیار ارزشمندی است که هدیه دادن آن‌ها علاوه بر خوشحال کردن یک خانم، حمایت از یک یا چندین هنرمند است. با شنیدن اسم صنایع دستی ممکن است فقط یاد لوازم دکوری سنتی بیافتید، اما امروزه صنایع دستی مدرن با طراحی‌های خاص هم داریم که شامل گلدان‌ها، محصولات چرمی، لوازم دکوری فلزی، تابلو، لوازم سرامیکی و غیره می‌شود. بهترین هدیه برای خانم‌ها از طرف شما می‌تواند یکی از محصولات صنایع دستی سنتی جذاب ایرانی مثل سوزن دوزی، میناکاری، ظروف مسی و غیره، یا از صنایع دستی مدرن و جذاب امروزی باشد.

14-کیف و کوله

برای کسانی که می‌خواهند یک هدیه کاربردی برای یک خانم بخرند، که کاربرد بسیار زیادی نیز داشته باشد،کیف یا کوله پشتی انتخاب خوبی به حساب می آید. خانم‌ها هر روز از کیف استفاده می‌کنند پس یک کیف نو همیشه خوشحال‌شان می‌کند.

15-پابند

یکی دیگر از زیورآلات جذاب برای خانم‌های جوان، پابند است.  پابندها طرح‌ها و جنس‌های متنوعی دارند. پابندهای طلا، نقره، بدل یا پارچه با هر بودجه‌ای متناسب هستند. پابند جزو زیورآلات خاص محسوب می‌شود و از این رو می‌تواند انتخاب خوبی به عنوان یک هدیه خاص برای خانم‌ها باشد.

بهترین هدیه برای همکار خانم چیست؟

خرید هدیه برای خانم ها کار مشکلی است ولی اگر قصد خرید هدیه برای همکار خانمتان را دارید، انواع زیورآلات،ست لوازم آرایش و بهداشتی، انواع لباس و… میتوانند گزینه های مناسبی برای کادو دادن باشند.

جمع بندی

درآخر اگر قصد خرید کادو برای مدیر خانم و یا به دنبال کادو برای خانم بازنشسته می گردید پیشنهاد ما به شما ست زیورآلات و یا کیف چرمی است و یا اگر می خواهید برای همکارتان که یک خانم جوان است کادو بخرید تمامی پیشنهاد های این مقاله عالی هستند و با همه رنج قیمتی مطابقت دارند.

آشنایی با روحیات خانم ها از زبان ویکی پدیا

راهنمای خرید کادو و هدیه

هدیه برای افتتاحیه چی بخریم؟

هدیه افتتاحیه

حتماً برای شما هم پیش آمده که یکی از بستگان و دوستان کسب و کار جدیدی راه‌اندازی کرده و نیاز دارید تا یک کادو برای افتتاحیه مغازه یا هر کسب و کار دیگر آن فرد بخرید. برای خرید بهترین هدیه برای افتتاحیه شما می بایست، نوع کسب و کار را در نظر بگیرید.

انتخاب کادو برای افتتاحیه معمولا کار سختی به شمار می آید و اکثر افراد به خرید دسته گل و شیرینی بسنده می‌کنند. در سایت کادو کارت ما برای شما پیشنهادهای جذابی را برای خرید هدیه مناسب برای افتتاحیه های گوناگون داریم.

در این مطلب به معرفی هدایا برای افتتاح مشاغل گوناگون میپردازیم که شامل هدایای زیر است:

  • هدیه برای افتتاحیه کافی‌شاپ
  • هدیه مناسب برای افتتاحیه مغازه
  • هدیه مناسب برای افتتاح مطب
  • کادو برای افتتاح رستوران

برای افتتاحیه چی ببریم؟

برای افتتاحیه کافی شاپ چی بخریم؟

ممکن است دوست صمیمیتان به تازگی یک کافی شاپ افتتاح کرده باشد و شما میخواهید به دیدن دوستتان بروید اما ندانید که هدیه برای افتتاحیه کافی شاپ چه باید ببرید. انتخاب هدیه برای افتتاحیه کافی‌شاپ را می‌توانید بر اساس تم دکوراسیون مغازه انتخاب کنید.

ماگ ها:یکی از ارکان اصلی هر کافه ای ماگ ها هستند.ماگ ها دارای تنوع زیادی هستند و میتوانید آن ها را در هر تم و رنگی پیدا کنید و به دوست صاحب کافه ی خود هدیه دهید.

 

باکس گل جاودان: این باکس گل ها که به تازگی خیلی ترند شده اند و طرفداران زیادی نیز دارند، جزء هدایای ماندگار و جذاب به حساب می آیند.

تابلوهای هنری:یک تابلوی هنری متناسب با تم کافه ی دوستتان میتواند یک هدیه ی خاص و به یاد ماندنی به حساب بیاید.

 

جعبه های موزیکال: اگر دوستتان اهل موسیقی است میتوانید از جعبه های موزیکال به عنوان هدیه استفاده کنید.

 

مجسمه:یک مجسمه ی زیبا و یک اثر هنری میتواند یک کادوی ماندگار به حساب بیاید که دارای ارزش هنری زیادی نیز است.

 

ظروف تزئینی: ظروف تزئینی نیز مانند ماگ ها جزء ارکان اصلی کافه ها و رستوران ها به حساب می آیند که دارای کاربرد زیادی در بین کافه داران می باشد.

 

گلدان:اگر دوستتان عاشق گل و گیاه است پس یک گلدان زیبا برای او خریداری کنید.البته چه بهتر میشود که داخل این گلدان  یک گیاه و یا گل زیبا قرار دهید.

 

وسایل گرم کننده غذا:اگر هزینه ی متوسط رو به بالایی را میخواهید برای کادو بپردازید پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه های گرم کننده غذا مانند:تستر،مایکروویو و… است.

 

آسیاب قهوه:یکی از مهم ترین وسایلی که باید یک کافی شاپ داشته باشد،آسیاب قهوه است.پس چه بهتر این وسیله ی کاربردی را شما برای دوستتان خریداری کنید.

 

آب میوه گیری:این مورد هم مانند مورد قبلی جزء ابزارهای مهم در هر کافه است با این تفاوت که از قیمت بالاتری نسبت به آسیاب قهوه برخوردار میباشد.

 

نکته مهم در خرید این هدایا توجه به تم کافه و خرید هدیه برای افتتاحیه کافی‌شاپ بر اساس آن است. ایده جالب دیگر هم خرید بازی‌های فکری برای کافی‌شاپ است که عموماً برای سرگرمی مشتریان خود از آن استفاده می‌کنند. همچنین کارد و چنگال‌های فانتزی و قاشق‌هایی با طرح‌های خاص نیز از دیگر هدایای مناسب برای کافی‌شاپ است.

کادو برای افتتاحیه مغازه چی بخریم؟

خرید کادو برای مغازه نو را می‌توانید بر اساس نوع کاربری مغازه دوستتان انتخاب کنید. برای مثال اگر مغازه مورد نظر تم هنری دارد، می‌توانید از انواع تابلوهای هنری و لوازم دکوری متناسب انتخاب کنید.

انواع ساعت‌های رومیزی و دیواری:این وسایل جزء هدایای ماندگار میباشند که کاربرد فراوانی در زندگی هر فرد نیز دارند.

 

 

تابلوهای هنری، مجسمه‌ها، تندیس‌ها:آثار هنری وسایلی هستند که به راحتی با تم مغازه ی مورد نظر همخوانی پیدا میکنند و همچنین جزء هدایای به یاد ماندنی محسوب می شوند.

 ماگ با طرح‌های مختلف:ماگ ها هم جزء هدایایی هستند که هر قشری به آنها نیاز دارند و در طرح ها و قیمت های گوناگونی در بازار یافت میشوند.

 باکس‌های گل جاودان، تابلوهای نقره، انواع سفال، اسپیکر برای پخش موزیک، دستگاه تصفیه هوا از جمله کادوی مناسب برای افتتاحیه مغازه هستند.

پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
هدیه چشم روشنی برای خانه و نو عروس چی ببریم؟

کادو برای افتتاح مطب چی بخریم؟

پزشکی از جمله مشاغلی است که گذر همه به آن می افتد و افتتاح مطب برای این گروه افتخاری است که نصیب همه نمی‌شود. اگر نمی دانید هدیه مناسب برای افتتاح مطب چه چیزهایی میتواند باشد ما به شما پیشنهاد هایی داریم:

شما می‌توانید هدایای دکوری و کاربردی را برای مطب فرد مورد نظرتان بخرید تا او همیشه هدیه شما را نگاه بیندازد و یاد شما بیفتد.

باکس‌های گل:اولین هدیه ای که به ذهن هرکس میرسد گل است.چه بهتر میشود اگر یک باکس گل زیبا و خوشبو برای فرد مورد نظرتان برای افتتاح مطبش هدیه دهید.

 

رز طلا و یا گل‌های جاودان:این دو گزینه هم به تازگی خیلی رواج داشته اند و جزو هدایای ماندگار به حساب می آیند.

 

 تابلوهای هنری و انواع تابلو کاشی:تابلوها هم هدایای بسیار خوبی برای یک پزشک با احساس به حساب می آیند.

 

 انواع ماگ،پاور بانک، اسپیکر بلوتوثی برای اتاق انتظار، ساعت‌های دیواری یا رومیزی، انواع کتاب‌های نفیس برای کتابخانه شخصی مطب، دستگاه چای ساز، قهوه ساز، دستگاه اسپرسو، ماکروویو و …

همچنین میتوانید یک کیک زیبا با تزیین فوندانت خریداری کنید و با یک کیک خوشمزه کام دوست پزشک خودرا شیرین کنید.

بهتر است هدیه مناسب برای افتتاح مطب را از مواردی انتخاب کنید که هنوز برای این مکان خریداری نشده است. با این کار علاوه بر هدیه‌ای زیبا در تکمیل ملزومات مطب نیز کمک کرده‌اید. همچنین برای اتاق انتظار بیماران عموماً باید از وسایل دکوری و تزئینی استفاده شود، که شما می‌توانید با خرید تابلو مناسب بخشی از این نیاز را مرتفع کنید.

کادو برای افتتاح رستوران چی بخریم؟

خرید کادو برای افتتاح رستوران یکی از انتخاب‌های ساده و کم دردسر خواهد بود، برای خرید کادو برای افتتاح رستوران انتخاب‌های زیادی خواهید داشت که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت:

تابلوهای هنری متناسب با تم دکوراسیون رستوران، تابلوهای نقره، تابلو فرش برای رستوران‌های سنتی، ظروف تزئینی، ظروف کاربردی، ظروف مسی، رومیزی، باکس گل، مجسمه، تندیس، پتینه و دکوپاژ، انواع سفال، انواع تابلوهای کاشی، آینه، گلدان و …

چه هدیه ای برای افتتاحیه کافی شاپ مناسب است؟

می توانید با توجه به تم کافی شاپ انتخاب کنید که چه هدیه ای برای افتتاحیه بخرید بهترین گزینه ها برای هدیه ماگ، آسیاب قهوه، گرمکن غذا و…. است.

بهترین هدیه برای افتتاحیه چیست؟

برای انتخاب هدیه برای افتتاحیه مغازه گزینه های زیادی وجود دارد اما کاربردی ترین وسایل انواع ساعت رومیزی و دیواری، تابلو و… است.

چه کادویی برای افتتاحیه مطب مناسب است؟

مناسب ترین هدایا برای افتتاحیه مطب وسایل دکوری و کاربردی مثل تابلو هنری، رز جاودان و حتی یک باکس گل زیبا می باشد.

برای افتتاحبه رستوران چه هدیه ای بخریم؟

انتخاب هدیه برای افتتاحیه رستوران بسیار ساده است شما می توانید هدایای مختلف و متنوعی از سبد گل گرفته تا وسایل دکوری مثل تابلوفرش، مجسمه، ظروف تزیینی را انتخاب کنید.

جمع بندی

خرید کادو برای مغازه نو باید با توجه به نیازها و مشخصات کسب و کار انجام شود. هدایای تزئینی و دکوری عموماً در هر کسب و کاری برای تزئین محیط استفاده می‌شوند. بنابراین یکی از انتخاب‌های شیک و حتی ارزان می‌تواند خرید هدیه بر این اساس باشد. برای انتخاب کادو برای مغازه نو می‌توانید ایده‌های جالب و هیجان انگیزی را با استفاده از پیشنهاد‌های هدیه سایت کادو کارت خریداری کنید. به یاد داشته باشید که همیشه می‌توانید هدیه‌ای بر اساس علاقه‌مندی‌های طرف مقابل و برای شخص ایشان نیز تهیه کنید. در این صورت دایره انتخاب‌های شما گسترده بوده و محدودیتی از این بابت نخواهید داشت. تیم کادو کارت هدیه مورد نظر شما را با قیمتی مناسب و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما می‌رسانند.

افتتاحیه از زبان ویکی پدیا

هدیه برای آقایان, هدیه برای خانم ها

ماندگار ترین هدیه سازمانی | راهنمای کامل

ست سازمانی یلدا

ماندگار ترین هدیه سازمانی

هدیه سازمانی یا هدیه تبلیغاتی یکی از پرکاربردترین هدایایی می باشد که در طول سال خرید و فروش می شود، آخر سال و هنگام تحویل سال جدید، هنگام برگزاری نمایشگاه و سمینارها ، قدردانی از همکاران تجاری و خیلی موارد دیگر خرید هدایای تبلیغاتی نقش کلیدی پیدا می کنند .

این هدایا یکی از ابزار مارکتینگ شرکت ها و کسب و کارها می باشد . شما به کمک هدیه خود می توانید ایجاد حس مثبتی در گیرنده خود ایجاد کنید و سپس دیدگاه خود را در مورد کسب و کارتان در وی ایجاد نمائید. همان کاری که برندهای معتبر سالانه با صرف رقم های نجومی انجام می دهند و بر روی  دیدگاه و ذائقه مخاطبان خود تاثیر می گذارند.

ولی خصوصیات یک هدیه سازمانی خوب چیست؟

۱. اول از همه اینکه کاربردی باشد، اگر مخاطب و  گیرنده شما از قشر فرهنگی می باشد، طبیعتا شما نیز باید هدیه خود را متناسب با آن خریداری نمایید مثلا تابلو فرش به هیچ عنوان هدیه عقلانی نیست و بهتر است بیشتر به سمت ملزومات اداری و فرهنگی بروید.

۲. تا جائیکه می توانید هدیه شما باید معرف کسب و کارتان باشد ، خیلی ها به این نکته دقت نمی کنند که هدیه گیرنده  باید هنگام استفاده از کادوی تبلیغاتی شما دقیقا به یادتان بیفتد. نه اینکه بخواهد به خودش فشار بیاورد که این کادو از طرف چه کسی به او داده شده است .

۳. سعی کنید همیشه در انتخاب هدیه تان خلاقیت داشته باشید، ایجاد خلاقیت به معنای هزینه تراشی نیست، عده ای معتقدند برای هدیه تبلیغاتی نیاز به صرف هزینه زیادی می باشد، ولی شما با صرف وقت و کمی جستجو می توانید ایده های جالبی برای کادوی تبلیغاتی خود به دست بیاورید که در نگاه اول گیرنده را شگفته زده کند.

۴. بسته بندی مناسب ، هیچ چیز بدتر و و حشتناک تر از این نیست که شما یک هدیه با ارزش ریالی یا معنوی بالا را داخل یک بسته بندی نامناسب قراردهید، در این موارد صرفه جویی نکنید، چه برای همسرتان می خواهید کادو بخرید و چه برای همکاری یا مدیرتان.

به نظر ما رعایت ۴ نکته کاربردی بودن، معرف کسب و کار بودن، خلاقیت و  بسته بندی به شما در انتخاب یک هدیه سازمانی مناسب کمک خواهد نمود. البته موارد دیگری هم مثل بودجه ، جنسیت  و حتی متعلقات همراه کادو نیز تاثیر گذار خواهد بود .

مراحل خرید هدیه سازمانی

برای خرید یک هدیه تبلیغاتی می بایست مراحل زیر را طی کنید :

۱- تعیین بودجه اختصاص یافته به این بخش

۲- تصمیم گیری در مورد کالای مورد نظرتان با توجه به رعایت ۴ اصل بالا

۳- انتخاب بسته بندی مناسب

۴- تصمیم در مورد نوع ارسال برای گیرندگان

در مورد ۴ ، شما باید تصمیم بگیرید که به چه صورت می خواهید هدیه تبلیغاتی خود به  دست گیرندگان آن برسد، در همایش یا نمایشگاه خود می خواهید این هدایا را بدهید یا می خواهید برای هر کدام از افراد  پست کنید و ساز و کار درست آن را بچینید، اگر در نمایشگاه یا مراسمی می خواهید بدهید ، اطمینان حاصل کنید که به تعداد تمام مدعوین هدیه دارید و  یک نفر را مسئول مستقیم این قضیه نمائید ، که به افراد بسته هدیه شان را بدهد که بی نظمی نیز ایجاد نگردد.

پیشنهاد در مورد ماندگار ترین هدیه سازمانی:

در این بخش سعی می کنیم به صورت تیتروار هدایای سازمانی مناسبی که می توانید بخرید را به شما پیشنهاد دهیم و همین طور مرجع خرید آنها را نیز به شما معرفی نمائیم. سعی می کنیم با توجه به استقبال مخاطبان در این سالها و داشتن آمار مناسب از فروش هدایای سازمانی به ترتیب میزان فروش به شما پیشنهاد دهیم . از کالاهایی که بیشترین فروش را برای هدیه سازمانی داشته اند.

۱- پر فروش ترین هدیه سازمانی کتاب های نفیس می باشد، رنج قیمتی بین ۵۰ تا ۷۰۰ هزارتومان با توجه به اقلامی که داخل آن وجود دارد و همین طور جنس مواد به کار رفته

۲- کالای پر فروش بعدی برای هدیه سازمانی و اداری، خودکار و خودنویس می باشد. هر کارمند یا مدیری برای نوشتن، نیاز به قلم دارد ، و هیچ چیز او را خوشحال تر از قلمی جدید نخواهد کرد.

۳- سومین کالای پرفروش لیست هدیه های سازمانی کیف و محصولات چرمی می باشد .

ماندگار ترین هدیه سازمانی | راهنمای کامل

۴- کالای پر فروش بعدی برای هدیه سازمانی و هدیه تبلیغاتی ، کالاهای مینا کاری و برنج کاری و سنتی می باشد که برای هدیه های سازمانی بیشتر نقش دکوری دارد.

۵- یکی دیگر از کالاهای پر فروش هدیه سازمانی و تبلیغاتی ، تابلو فرش و تابلو نقره می باشد.

هدیه برای آقایان

راهنمای خرید هدیه برای آقایان در تمام سنین

هدیه تا 150 تومان برای آقایان

راهنمای خرید هدیه برای آقایان در تمام سنین

سلام دوستان کادوکارتی عزیز در این نوشته قصد داریم ,پرونده خرید هدیه برای آقایان را با هم بررسی کنیم , هر چند در نوشته های قبلی هم سعی کردیم از جنبه های مختلف  به خرید هدیه برای آقایان بپردازیم ،ابتدا و قبل از همه چیز میخواهیم یک دسته بندی سنی رو ملاک قرار بدهیم ,چون خیلی مهم است که شما اول از همه برای چه شخصی و با چه سن و سالی میخواهید کادو و هدیه بخرید.

کودک : کودک معمولا  تا ۱۲ سال اطلاق می گردد که در خرید هدیه برای آقایان دسته بندی مجزایی برایشان در نظر گرفته ایم.
نوجوان : رده سنی بین ۱۲ تا ۱۸ سال را نوجوان می نامیم ، تا بتوانیم راحت تر دسته بندی هدایای را برای آنها انتخاب کنیم
جوان :رده سنی بین ۱۸ تا تا ۴۰ سال را می توان جوان تلقیکرد و درخرید هدیه برای این گروه دارای انتخاب های بیشتری خواهیم بود
بزرگسال : رده بین ۴۰ تا ۵۵ سال را معمولا بزرگسال اطلاق می کنند
میانسال :رده بین ۵۵ تا ۷۵ سال را میانسال در نظر می گیریم
سالمند :وبالای ۷۵ سال را نیز کهنسال می گوییم.

حالا که دسته بندی سنی را انجام دادیم و خیالمان راحت شد می خواهیم به تمام مناسبت هایی که می توان برای آقایان هدیه تهیه کرد را یکبار و یکجا با هم بررسی کنیم,پس فقط کافیه شما این مناسبت ها ر و به خاطر بسپارید تا با خیال راحت برای  طرف کادوگیرنده مقابلتون که طبیعتا آقاست تصمیم بگیرید که چه چیزی را بخرید واز کجا بخرید.که برای آنهم ما سعی می کنیم راهنمایی تان بکنیم.
پایان خدمت                              روز مهندس                     جایزه کارنامه
تولد                                        شب یلدا                       اولین روز مدرسه
ولنتاین                                     فارغ التحصیلی
روز پدر                                       روز مرد
سالگرد ازدواج                             عشق و دوستی
روز معلم                                    نامزدی
عید نوروز                                   روز دانشجو
کریسمس                                 روز پزشک
خرید هدیه برای آقایان در تمام سنینبرای هر دسته سنی ۳ کالا را پیشنهاد می دهیم که ممکن است بعضی از آنها در فروشگاه کادوکارت وجود داشته باشد.برخی کادوها مطمئنا مشترک هستند در سایر دسته ها , مثلا کدام مردی را پیدا می کنی که ساعت ، کلاه، تخته نردو…. دوست نداشته باشد، حداقل از هر ۱۰ تا آقایی که بپرسی بهترین هدیه ای که برات گرفته شده چی بوده ، مطمئن باشید ۹ موردشون یکی از این کالاها رو ذکر خواهند کرد.
کنار خرید کالاهاتون بسته بندی مناسب آقایان ، گل , باکس گل و کیک و شیرینی رو هم فراموش نکنید که تاثیرش کمتر از خود کادو نیست , حالا بریم سراغ اصل مطلب یعنی خرید کادو و هدیه برای آقایان !!

خرید هدیه برای کودکان پسر :
توپ : توپ رو هر وقت به یک پسر بچه بدی مطمئن باش بی درنگ خوشحال خواهد شد ،حتما کارتون فوتابالیست ها رو یادتون هست که سوباسا از بچگی هم دنبال توپ می دوید ، این خصوصیات آقایون هست که همیشه باید دنبال یه چیزی بدواند ,حالا می تونه توپ باشه , زن باشه , کار باشه ، خلاصه باید از اول صفولیت بدو اند.

ماشین کنترلی : ماشین کنترلی هم جز کادوهایی هست که شما به یک مرد ۴۰ ساله هم بدی مثل چی ذوق میکنه  چه برسه به کودک ، اینکه بتونی دراز بکشی و ماشینتو از زیر مبل و جاهای سخت عبور بدی از رویاهای فراموش نشدنی آقایون هست ,البته زمان ما که ماشین کنترلی سیم داشت و باید دنبالش خودتم می دویدی!!!

اسکیت و اسکوتر:مثل کادوی قبلی که چرخ داشت و باعث مفرح شدن اوقات کودک مذکر می گردید ,اسکیت ,اسکوتر برقی ,دوچرخه همیشه باعث خوشحالی کودک دلبند شما خواهد گردید

خرید هدیه برای نوجوانان :
ساعت جی شاک : وقتی پسر مرحله کودکی را پشت سر گذاشت ، صلاحیت داشتن یک ساعت جی شاک را دارد , ولی این ساعت هم از علاقه مندی های مشترک آقایون تا رده سنی بزرگسال می باشد.

کلاه ورزشی :در دوره نوجوانی فرد شروع به اهمیت دادن به ظاهر خود می کند ,کم کم علاقه مند به جنس مخالف می گردد ,پس کلیه کادوهایی که مرتبط با ظاهر و تیپ او باشد مورد توجه نوجوان قرار خواهد گرفت.

پلی استیشن : بازی های این مدلی مثل پلی استین ، ایکس باکس و…. جز کادوهایی هستند که دیر یا زود باید بخرید پس بهتر است هر چه سریعتر غورباقه تان را قورت بدهید و سراغ کالای بزرگ بروید.


خرید هدیه برای جوانان :
ساعت: به دلیل نیاز شدید و متنوع بودن مدل های ساعت ،باز هم گزینه خرید ساعت را برای جوانان نیز اوردیم ,ساعت برای آقایان مثل کیف و کفش برای خانم ها می ماند ,هیچ وقت ساعت ندارند.کلاه گپ :مهم نیست که طرف مقابلتان کم مو یا پرمو ، یا اصلا در حال طاس شدن است ,یک کلاه مناسب با تیپ آقا یتان مطمئن باشید با استقبال او روبرو خواهد گردیدعطر و اودکلن :یک کادوی کالت که همیشه مورد استقبال آقایونی که به خوشبویی خود اهمیت می دهند ،قرار می گیرد.
خرید هدیه برای بزرگسالان :
تخته نرد:یه ضرب المثل معروف هست که یگه دو تا آقارا با یک تخته نرد تنها بزار برو ۱۴ سال دیگه برگرد همچنان دارند بازی می کنند و کری می خوانند ,یکی از کادوهایی که مردان نسبت به آن خیلی تنوع طلب هستند و دوست دارند مدل های نختلفشو داشته باشند.

ماکت ماشین :وقتی که مردان از کودکی به وسائل چرخدار علاقه مند هستند , وقتی به بزرگسالی رسیدند دوست دارند بعضی ماشین ها رو مدل هاشونو داشته باشند و به قول معروف کلکسیونشه داشته باشند که ایم محصول هم جز محصولات جدید فروشگاه کادوکارت می باشد.

خودکار و خودنویس :برای یک بار پیشنهاد می کنم امتحان کنید و به جای نوشتن با خودکارهای معمولی با یک روانویس یا خودنویس بنویسید ،ناخود آگاه خط شما بهتر خواهد شد ،این یک توجیه روانشناسی فکر می کنم دارد مثل وقتی که ماشینتان را کارواش می برید و احساس می کنید سریعتر حرکت می کند.برای افراد بزرگسال خرید یک هدیه خودنویس یا روان نویس زیبا بسیار خوشحال کننده است.

خرید هدیه برای میانسالان :
پیپ و فندک :در مذمت دخانیات و سیگار وپیپ زیاد سخن گفته شده است چه برسه که بخواهیم خرید فندک و پیپ رو هم پیشنهاد بدهیم ,ولی ناپرهیزی می کنیم و خرید یک فندک زیبا یا یک فندک خاص رو برای خرید کادو پیشنهاد می دهیم ،این کادو رو می تونید برای کلیه رده های سنی به غیر از کودک و نوجوان هم بخرید.

تخته نرد : در بخش بزرگسالان ضرب المثل معروف خرید تخته نرد را توضیح داده ایم!!!!

ماشین ریش تراش :آقایان از زمانی که محسناتشان شروع به رشد می کند نیاز به استفاده از ابزار لازم برای اصلاح دارند و چه پیشنهادی بهتر از یک ریش تراش برقی!

خرید هدیه برای سالمندان :
کیف پول :انتخاب های زیادی برای افراد کهنسال وجود دارد ، افرادی که با کسب تجربه کافی در طول سالها اکنون نیاز به آرامش دارند ،و شما می توانید برای آنها کالاهای بخرید که خوشحالشان کنید ،کیف پول هم گزینه مناسب و خوبی می باشد

کتاب :کتاب هم برای افراد سالمند که نیاز به آرامش و استراحت دارند  ، پیشنهاد بسیار مناسبی می باشد ، کتاب هایی که وقت عزیزانتان را پر کند ،علاوه بر کمک به فعالیت ذهنی به آنها کمک می کند لحضات در آرامشی و دور از هیاهوی جامعه سپری کنند

گرامافون :پیشنهاد ما برای گرامافون صرفا به خاطر حس قدیمی بودن و نوستالژیک بودن آن است ,این مطلب رو از این جهت گفتم که گرامافون برای عده ای مصادف با غم و انده می باشد ,در صورتی که به هیچ وجه این مورد صادق نمی باشد.