راهنمای خرید کادو و هدیه, مناسبت ها, هدیه برای آقایان, ولنتاین

کادو مناسب ولنتاین برای آقایان چی بخریم؟

کادو مناسب ولنتاین برای آقایان

هدیه ولنتاین مردانه

خرید هدیه یکی از سخت ترین کارهای دنیاست،.خرید هدیه برای خانم ها به علت تنوع زیاد کار آسان تری نسبت.به خرید کادو ولنتاین برای آقایان است. ولنتاین یکی از روزهای مهم است که شما باید برای همسر و یا عشقتان هدیه بخرید. هدف از خریدن هدیه در ولنتاین این است که شما علاقه و احساس خود را به عشقتان نشان دهید. در این مطلب می خواهیم به معرفی کادو مناسب ولنتاین برای آقایان بپردازیم.

بهترین کادو ولنتاین مردانه
بهترین کادو ولنتاین مردانه

تاریخ ولنتاین

روز ولنتاین، روزی است که با نام روز عشق یا روز عاشقان شهرت دارد. این مناسبت هر سال در روز ۱۴ فوریه برگزار می‌شود.و در آن عاشقان به هم کادو می دهند.

انواع کادو مناسب ولنتاین برای آقایان

هدایای معنوی

1- برای عشقتان آشپزی کنید

یکی از چیزهایی که هر مردی را خوشحال می کند،.خوردن غذای مورد علاقه اش است. پس دست به کار شوید غذا و دسر مورد علاقه همسرتان را بپزید.و با یک دیزاین زیبا به عشقتان هدیه دهید.

بهترین کادو ولنتاین برای آقایان
بهترین کادو ولنتاین برای آقایان

2- پلی لیست مورد علاقه اش را هدیه دهید

بهترین کادو ولنتاین مردانه این است.که شما یک لیست از آهنگ های عاشقانه ای که عشقتان به آن ها علاقه دارد درست کنید. می توانید از این آهنگ ها در هنگام خوردن شام یا بعد از شام استفاده کنید.و یا حتی سی دی آن را به او کادو دهید.

3- یک نامه عاشقانه به او بدهید

نوشتن یک شعر یا نامه عاشقانه، شاید به نظرتان ایده ای قدیمی باشد.ولی یک نامه عاشقانه یا نامه ای که حاوی شعرهای رمانتیکی و جذاب باشد.همیشه جواب می دهد و همچنین می تواند بهترین کادو ولنتاین برای دوست پسر باشد. یک متن عاشقانه و رمانتیک یا چند بیت شعر پارسی ، با خط خودتان.و در یک کاغذ زیبا و معطر بنویسید.

مشاهده هدیه های ولنتاین مردانه کادوکارت

هدایای رمانتیک به عنوان کادو مناسب ولنتاین برای آقایان

1- عطر مورد علاقه بهترین گزینه

برای خرید هدیه ولنتاین برای همسر می توانید.عطر مورد علاقه اش را برایش بخرید، عطر کادوئی کلاسیک، گزینه ای عالی است.که البته اگر درست انتخاب شود، شما را به نتایج خوب و جادویی خواهد رساند،.فقط باید خوب دقت کنید که عطری که انتخاب می کنید.متناسب با سلیقه و روحیه همسرتان باشد.

2- کتاب عاشقانه هدیه دهید

اگر عشق شما اهل مطالعه و کتابخوانی است،.پس چه هدیه ای بهتر از یک کتاب خوب. حتی الامکان سعی کنید کتاب هایی با مفهوم عاشقانه برای او تهیه کنید.تا با این مناسبت همخوانی داشته باشد.

3- ماگ

اگر عشقتان قهوه و چای زیاد می نوشد.و به دنبال خرید کادو مناسب ولنتاین برای آقایان هستید، ماگ ها هم گزینه ی خوبی برای شما به حساب می آیند.زیرا بعد از هر بار خوردن چای یاد شما خواهد افتاد.

4- تابلو نقاشی

یکی از هدایای شیک و لاکچری انتخاب یک اثر نقاشی خاص و تقدیم آن به عشقتان است.که البته شما می توانید.از کپی آثار مطرح نقاشان معروف استفاده کنید.

وسایل کاربردی به عنوان کادو مناسب ولنتاین برای آقایان

1- کنسول های بازی

اگر نمی دانید که بهترین کادو ولنتاین برای آقایان چیست ما به شما پیشنهاد می کنیم.به خرید کنسول های بازی فکر کنید حتما شما هم این جمله را شنیده اید.که مردها دیر بزرگ می شوند، برای همین پیشنهاد ما به شما برای خرید کادو ولنتاین، خرید کنسول های بازی مانند پلی استیشن است.

کادو مناسب ولنتاین آقا
کادو مناسب ولنتاین آقا

2- ست اصلاح مردانه

کادو مناسب ولنتاین برای آقایان، ست اصلاح است. کلکسیونی از محصولات شیو و اصلاح را در یک باکس زیبا بگذارید.و به شوهر یا نامزد خود هدیه دهید.

ست اصلاح مردانه
ست اصلاح مردانه

3- کاپشن یا سویشرت

همانطور که می دانید ولنتاین تقریبا در اواسط زمستان است.پس یکی از گزینه های مناسب به عنوان کادو ولنتاین برای آقایان، کاپشن یا سویشرت های گرم است.

4- ساعت مچی

یکی از گزینه هایی که هر خانم در هر مناسبت برای خرید کادو به ذهنش می رسد،.ساعت مچی است. ساعت مچی های زیادی با قیمت و مدل های مختلفی در بازار هستند.که پیشنهاد ما به شما خرید ساعت مچی هوشمند است.

5- هدست، هدفون یا ایرفون

هدست هم یکی از کادوهای مورد علاقه ی هر آقایی است. همچنین اگر می خواهید هزینه ی بیشتری بکنید.پیشنهاد ما به شما ایرفون ها می باشد.

6- انگشتر

شما می توانید یک انگشتر ساده را انتخاب کنید.و درون آن حروف اول اسم خودتان، تاریخ آشنایی تان و یا حتی حروف اول اسم نامزدتان.را حک کنید و به او هدیه دهید.

پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
بهترین کادو ولنتاین برای خانم ها چیست؟

7- کیف کمری چرم

یکی دیگر از کادو های مناسب روز ولنتاین برای آقایان و پسرهای جوان یک کیف کمری چرم می باشد. کیف های کمری یکی از پرکاربرد ترین وسایل برای آقایان هستند.پس گزینه ی خوبی برای کادو دادن به حساب می آیند.

8- کوله پشتی

آیا عشق شما اهل مسافرت یا کوهنوردی است؟ اگر جواب مثبت است.پس کوله پشتی یکی از بهترین هدیه هایی است.که می توانید به او بدهید.

9- کیف پول

معمولا در جیب شلوار هر مرد یا پسر وجود کیف پول از هرچیزی واجب تر است.و چه خوب می شود اگر آن کیف پول یادگاری ای از طرف شما باشد!.

کیف پول
کیف پول

10- کمربند

کمربند یکی از پر استفاده ترین اکسسوری های آقایان است.که دارای تنوع بسیار بالایی می باشد،.بهترین گزینه برای خرید کمربند، کمربندهای چرم است.

11- عینک آفتابی

عینک آفتابی جزء هدیه های خوب بر‌ای آقایان می باشد.که با کمی سلیقه به خرج دادن و دانستن سلیقه عشقتان می تواند.یک هدیه مناسب و جذاب به حساب بیاید.

عینک آفتابی
عینک آفتابی

12- دستبند

دستبند یکی از هدایای بسیار زیبا به عنوان بهترین کادو ولنتاین مردانه است.که بهتر است در کنار کادو های دیگر آن را به عشقتان هدیه دهید. دستبندهای نقره و طلا با قیمت مناسب را در قسمت زیورآلات میتونین مشاهده کنین.

13– اسپیکر

اسپیکرهای زیادی در بازار می باشند که شما می توانید.با توجه به نیاز عشقتان آن را تهیه کنید. اسپیکرها علاوه بر تنوع مدلی که دارند.از نظر قیمت نیز بسیار متنوع می باشند که همین امر کار شما را راحت تر کرده است.

14- ماشین اصلاح

یکی دیگر از گزینه های جذاب برای ولنتاین، ماشین اصلاح است. این دستگاه یکی از وسایلی است که همیشه به درد آقایان می خورد. ماشین های اصلاح از یک موزن ساده گوش شروع می شود.تا ماشین های اصلاح پیچیده ریش تراشی با تنظیمات عجیب و غریب.

برند های مطرح ماشین های اصلاح شامل: فیلیپس و پاناسونیک و حتی ماشین های موزر قدیمی می باشند.

ماشین اصلاح
ماشین اصلاح

5- کوادکوپتر

شما یک آقا را پیدا کنید که با دیدن کوادکوپتر ذوق نکند. به طور کلی هر چیزی که قابل کنترل باشد برای آقایان جذاب است، حال فرقی ندارد.ماشین واقعی باشد یا ماشین کنترلی یا اصلا یک وسیله پروازی. اگر می خواهید نامزد یا همسرتان را بسیار خوشحال کنید.از کوادکوپتر غافل نشوید. البته برای خرید یک کوادکوپتر عالی باید هزینه میلیونی بپردازید.

16- لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی موبایل هدیه های جذابی برای هرکسی به شمار می آیند،.زیرا موبایل بخش جدائی ناپذیر افراد است.که در هر موقعیتی از آن استفاده می کنند. حال لوازم جانبی می تواند یک پاور بانک یا یک هندزفری ورزشی باشد،.یا حتی یک قاب موبایل باشد.

لوازم جانبی موبایل
لوازم جانبی موبایل

17- کیف ورزشی

کیف های ورزشی هم جزء هدایایی است.که برای آقایان کاربرد زیادی دارد و عشقتان می تواند.با هر بار باشگاه رفتن کلی یاد شما بیفتد و لذت ببرد.

کیف ورزشی
کیف ورزشی
ولنتاین چه روزی است؟

روز ولنتاین، روزی است که با نام روز عشق یا روز عاشقان شهرت دارد، این مناسبت هر سال در روز ۱۴ فوریه برگزار می‌شود و در آن عاشقان به هم کادو می دهند.

بهترین کادو ولنتاین برای آقایان چیست؟

اگر به دنبال هدیه ای گران قیمت و عالی برای عشقتان میگردید پیشنهاد ما به شما کوادکوپتر، ماشین ریش تراش، دستبند و… است و اگر به دنبال هدیه ای با قیمت مناسب هستید میتوانید کوکی های دست ساز به اضافه یک ماگ زیبا به عشقتان هدیه دهید.

جمع بندی

در آخر باید بگوییم هدایای زیادی به عنوان کادو ولنتاین برای آقایان وجود دارد.که در این مطلب سعی داشتیم پر کاربرد ترین آنها را به شما معرفی کنیم. اگر بخواهیم از نظر قیمت هدیه ولنتاین مردانه هدایا را اولویت بندی کنیم؛ باید بگوییم.اگر به دنبال هدیه ای گران قیمت و عالی برای عشقتان میگردید.پیشنهاد ما به شما کوادکوپتر است و اگر به دنبال هدیه ای با قیمت مناسب هستید میتوانید.کوکی های دست ساز به اضافه یک ماگ زیبا به عشقتان هدیه دهید.

توضیحات بیشتر درباره ی ولنتاین از زبان ویکی پدیا

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 4.5 / 5. تعداد نظرات: 2

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “کادو مناسب ولنتاین برای آقایان چی بخریم؟

  1. انسیه گفت:

    من هر سال هدیه ولنتاین برای همسرم شیرینی درست میکنم خیلی خوشش میاد

  2. نیلو گفت:

    لطفا در مورد تاریخچه ولنتاین مطلب بزارید

  3. Sadaf گفت:

    واقعا خرید هدیه ولنتاین برای آقایون کار مشکلیه

  4. فخاری گفت:

    بنظرم گل بهترین هدیس چه برای آقایون چه برای خانم ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.