راهنمای خرید کادو و هدیه

هدیه مناسب برای عیادت بیمار چی ببریم؟

هدیه مناسب برای عیادت بیمار

در این مطلب قصد معرفی هدیه مناسب برای عیادت بیمار را داریم. حتما برای اتفاق افتاده است که میخواهید به عیادت بیمار بروید و ندانید که چه چیزی برای ملاقات بیمار ببرید! ما در این جا یک سری پیشنهاد برای خرید بهترین هدیه عیادت بیمار و همچنین کالاهایی که نباید بخرید، به شما می دهیم. 

 بسیاری از هدایا و کادوهای جذاب را نمی توان به بیمارستان و عیادت بیمار برد و خیلی از آنها در بیمارستان قدغن هستند، پس انتخاب های شما محدود می شود به چندین کادو، فراموش نکنید محیط بیمارستان به اندازه کافی دلگیر و خسته کننده هست که شما با خرید کادو و هدیه ای نامناسب آن را سخت تر نکنید. 

لیست هدایای مناسب برای بیمار

گل :

از قدیم تا به حال گل چیزی است که وقتی میخواهند به عیادت بیمار چه دربیمارستان و چه در منزل بروند، برای بیمار می برند و معمولا نزدیک بیشتر بیمارستان ها گل فروشی وجود دارد که ازهمانجا میتوانید گل را خریداری کنید ولی اگر وقت کمی دارید، پیشنهاد می کنیم باکس گل بخرید که هم قیمت مناسب تری دارد و هم از آن حالت تکراری و روتین خارج می باشد و تازه از نظر قیمتی هم تا حدودی به صرفه تر می باشد.

بهترین گل برای عیادت بیمار:

۱. گل رز یا گل محمدی

گل رز یکی از محبوب ‌ترین گل‌های دنیا بوده که بیش از ۱۰۰ گونه دارد؛ از مهم‌ترین خواص این گل می‌توان به خاصیت آرام ‌بخشی،ضد افسردگی ، تسکین اعصاب، رفع پرخاشگری و خفقان و درمان بی‌خوابی اشاره کرد.

2. گل میخک صدپر

شاید بتوان گفت یکی از مناسب‌ترین گل‌ها برای عیادت بیمار، گل میخک است. میخک صدپر، رنگ‌های مختلفی داشته، اما نوع استاندارد آن بنفش متمایل به صورتی است. در این گل هم هر رنگی معنای خاص خودش را دارد؛ به عنوان مثال میخک صدپر قرمز، حس عشق و ستایش را بر می‌انگیزد، در حالی که میخک صورتی نماد خاطرات است. همچنین میخک سفید بیانگر عشق ناب و خالص و بی‌گناهی و خوش اقبالی است.

۳. گل ماگنولیا

گل‌های ماگنولیا رنگ‌های مختلفی داشته و هر رنگ معنی مختص به خود را دارد؛ ماگنولیای سفید یعنی پاکی و کمال، صورتی یعنی جوانی و اقبال و بنفش آن یعنی بهترین آرزو‌ها برای سلامتی و خوشبختی. ماگنولیا در مناسبت‌های مربوط به تولد نوزادان نیز استفاده می‌شود.

۴. آلسترومریا

این گل نماد ثروت، خوشبختی، شانس و دوستی است. رنگ صورتی و قرمز آن نشان‌دهنده گرمی و ابراز محبت نسبت به گیرنده‌ گل بوده و رنگ نارنجی آن به معنای سخت‌کوشی در راه رسیدن به هدف است. ترکیب آلسترومریای زرد و سفید نشان‌دهنده‌ اهمیت و نگرانی شما نسبت به یک بیمار است.

۵. گل داوودی

این گل در اساطیر یونانی معنی طلایی و هم‌رنگ طلا را داشته و نماد مثبت‌بینی، شادی و زندگی طولانی است. هدیه دادن گل داوودی می‌تواند به این معنا باشد که فرد گیرنده‌ گل برای اهدا کننده دوست فوق‌العاده‌ای است.

خرید باکس گل ارزان در کادوکارت

بهترین گل برای عیادت بیمار

کتاب :

بهترین هدیه برای عیادت بیماربستری شده در بیمارستان،کتاب است.زیرا بیمار با استفاده از کتاب میتواند وقت خود رابر روی تخت بیمارستان بهتر بگذارنند و گذران زمان برایش راحت تر باشد . کتاب هایی بخرید که اولا باسلیقه و روحیه بیمار بخورد و همین طور وجه سرگردم کننده نیز داشته باشد.

خرید کتاب های رمان ، ادبی ، مدیریتی در کادوکارت

کتاب هدیه ای برای عیادت مریض

دستگاه های پخش موزیک :

یکی از وسایل که جزء بهترین کادو برای عیادت بیمار به شمار می آید،دستگاه های پخش موزیک مانندmp3,mp4 و… میباشد.

این وسایل دارای قیمت مناسبی میباشند و شما میتوانید از آن برای به عیادت رفتن دوستتان استفاده کنید.

دستگاه پخش موسیقی برای بیمار

 

وسایل سرگرمی و بازی:

خوابیدن روی تخت بیمارستان آن هم برای مدت طولانی و گذراندن دوران  التیام واقعا خسته کننده  و عذاب آور می باشد ،ولی یک بازی فکری می تواند این شرایط را برای بیمار راحت تر کند ، بازی های فکری دو نفره یا چند نفره که زیاد هستند و البته  قیمت مناسبی هم دارند و بیمارمی تواند با آن حسابی سرگرم شود و گذر زمان را حس نکند.

خرید وسایل بازی و اسباب بازی

وسایل بازی برای کودک بیمار
پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
هدیه خاص برای افتتاحیه چی ببریم؟

کارت پستال و بادکنک :

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که برای عیادت عشقم چی ببرم؟ خرید کارت پستال با یک جمله ی انگیزشی و یا تعدادی بادکنک هلیومی زیبا میتواند حسابی عشقتان را در بیمارستان سورپرایز و خوشحال کند.

بادکنک هدیه برای عیادت

عروسک و اسباب بازی :

اگر بیمارتان کودک یا نوجوان هست، برای عیادت او عروسک های پولیشی یا اسباب بازی ببرید؛ مطمئن باشید که او را خوشحال می کنید. اگر کمی بزرگسال تر یا جوان نیز هست می توانید برای عیادتش از عروسک های فانتزی روسی یا تیلدا بخرید که برای دکوری بسیار جالب می باشد و هدیه مناسبی برای عیادت بیمار می باشد.

 

بسته های مراقبتی

یک بسته مراقبت، هدیه ای نهایی برای مراقبت از دوست شما در طول اقامت خود در بیمارستان است. چیزهایی که باعث می شود اقامت آن ها لذت بخش تر و راحت تر باشد را در نظر بگیرید. یک کرم دست خوب، برخی از مجلات و شکلات (در صورت عدم منع مصرف برای بیمار) می تواند بسته خوبی باشد. شما می توانید برخی از لباس خواب های راحت را به عنوان یک هدیه ویژه خریداری کنید. اسباب بازی ها و کتاب های رنگی برای بیماران کودک و نوجوان که در طول اقامتشان نیاز به سرگرمی دارند نیز گزینه مناسبی است.

 

میوه، کمپوت و آبمیوه

اولین پاسخ به سوال برای عیادت چی ببرم؟میوه،کمپوت و یا آب میوه است.میوه تازه باعث ایجاد حس تازگی می شود. البته برای مشکلات گوارشی که ممکن است در برخی بیماران ایجاد شود، کمپوت ها و آبمیوه ها توصیه می شوند. از بین کمپوت ها، کمپوت آناناس، سیب و هلو به ترتیب دارای اولویت هستند. در مورد آبمیوه هم ترجیحا آبمیوه های «بدون شکر افزوده» که در برخی برند ها با عنوان «خالص» متمایز می شوند تهیه شود.

خرید پک های خوراکی و میوه های خشک شده در کادوکارت

 

شیرینی و خوراکی

یکی دیگر از پاسخ های اولیه سوال عیادت بیمار چی ببریم؟شیرینی ها و خوراکی های دیگر است.بسته به وضعیت بیمار، شیرینی ها می توانند یک میان وعده خوب بعد از غذای بیمارستان باشند. اما قبل از اینکار حتما باید با پزشک مطرح کنید تا مطمئن شوید مصرف شیرینی ضرری برای بیمارتان ندارد. شکلات های نرم می توانند گزینه خوبی باشند. علاوه بر آن نوشیدنی هایی نظیر کمپوت یا میوه های متناسب با فصل نیز انتخاب های خوبی می توانند باشند.

مشاهده کوکی ، شیرینی ها و خرید کیک های خوشمزه

 

آجیل و خشكبار

از دیگر خوراکی‌هایی که می‌توانیم برای بیماران ببریم، آجیل و یا مغزدانه‌ها مانند گردو، بادام، پسته و فندق کم نمک یا بدون نمک و همچنین خشکبارها مانند توت و انجیر خشک است. این مواد غذایی به دلیل داشتن املاح و مواد معدنی فراوان مناسب هستند و همچنین برای بیمارانی که پرفشاری خون دارند ضرری ندارند. با این حال برای بردن آنها باید به وضعیت بیمار مانند هوشیاری، قدرت جویدن و بلعیدن وی نیز توجه داشت.

پک های تنقلات کادوکارت رو از دست ندین

 

قاشق با جمله ی ((زودتر خوب شو))

همه ما میدانیم که، افرادی که  در بیمارستان بستری هستند به ندرت از غذاهایی که اونجا به آنها داده میشود لذت میبرند. پس یکی دیگر از پاسخ ها به سوال کادو برای عیادت بیمار،قاشق فانتزی که روی آن جمله ای مثبت و انگیزه دهنده نوشته شده باشد است.این قاشق میتواند بیمار را تشویق کند تا غذاهای بیمارستان را بخورد.

 

کیف کنار تخت

این وسیله یک هدیه کاربردی برای افراد بستری در بیمارستان است. این کیف های طبقه بندی شده باعث نظم دهی وسایل بیمار میشود. در ضمن این کیف ها به کنار تخت نصب میشوند برای همین یک  گزینه عالی به عنوان کادو برای عیادت بیمار به حساب می آید.

 

کالاهایی که نباید هنگام عیادت بیمار ببرید :

هدایای که در جهت بیماری یا درمان او باشد، مثلا برای کسی که پایش شکسته یا زایمان داشته هیچ وقت عصا یا گن لاغری شکم هدیه نبرید، چون به هیچ وجه خوشحال کننده نمی باشد.

هدایای که قابل استفاده در بیمارستان نمی باشد نیز نبرید ؛ کادویی بگیرید که در همان بیمارستان باعث سرگرمی و دلخوشیش شود نه کادوهایی که لازم باشد از بیمارستان ترخیص شود تا بتواند از انها استفاده نماید.

به طور کلی در این مطلب سعی شد به سوالاتی از قبیل: واسه عیادت بیمار چی ببریم؟ برای عیادت بیمار چی ببریم؟ و هدیه مناسب برای عیادت بیمار چیست؟ پاسخ بدهیم. باتوجه به نوع صمیمیت با بیمار و بودجه در نظر گرفته تان خودتان میتوانید نوع پاسخ به سوالتان را بدهید.

برگرفته و ترجمه شده از “هدیه مناسب برای عیادت بیمار ”  از سایت ویکی هاو

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 3.2 / 5. تعداد نظرات: 15

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.