راهنمای خرید کادو و هدیه, هدیه برای خانم ها

بهترین هدیه روز مادر چیست؟

بهترین هدیه روز مادر

یکی از مناسبت های مهم برای هر خانمی روز زن یا روز مادر است. همان طور که مید انید هر مناسبتی کادوی خاص خود را دارد و روز مادر هم مناسبتی است که شما باید بهترین هدیه روز مادر که در شآن ایشان است به او تقدیم کنید.

یکی از دغدغه های شیرین افراد پیداکردن بهترین هدیه روز مادر برای مادر خودشان و مادر همسرشان است. در این مقاله سعی کردیم به معرفی هدیه های روز مادر بپردازیم.

عناوینی که در این مطلب با آن آشنا خواهیم شد:

  • تاریخچه روز مادر در ایران
  • تاریخ روز مادر سال 98
  • معرفی کادو روز مادر
  • قیمت هدیه روزمادر
  • هدایای پیشنهادی کاربران

تاریخچه روز مادر در ایران

بیستم جمادی الثانی هر سال، روز زادروز بانوی نمونه اسلام، فاطمه زهرا ( سلام الله علیها) است که این روز پر یمن، روز مادر نام گرفته است.

تاریخ روز مادر سال 98

تاریخ شمسی روز مادر 1398شنبه 26 بهمن 1398

تاریخ قمری روز مادر20 جمادی الثانی 1441

تاریخ میلادی روز مادر : 15 February 2020

پیشنهاد چند هدیه برای روز مادر

1-کادو های دست ساز

یکی از گزینه های مناسب، دادن هدیه دست ساز برای روز مادر است. هدایای دست ساز زیادی وجود دارند که شما می توانید هم خودتان آن ها را بسازید و یا اینکه آن را خریداری کنید و به مادر یا مادر همسرتان هدیه دهید.

دست سازه های چوبی، دست سازه های سفالی، تابلو های رنگ روغن، تابلو های گل برجسته، گلدان های برنزی از این دسته هدایا هستند که دارای تنوع زیادی می باشند.

کارهای پتینه کاری شده و دکوپاژ نیز دارای تنوع زیادی می باشد و در بیشتر مغازه ها و وب سایت ها هم پیدا می شوند.

2-لباس و پوشاک

یکی دیگر از انواع هدیه مناسب روز مادر، لباس می باشد. بعضی از ما عادت کرده ایم که فقط برای روز مادر به سراغ خرید شال و روسری می رویم که به عنوان یک هدیه تکراری به حساب می آید و پیشنهاد مناسبی نیست. اگر حتی قصد دارید به سراغ کادوهای روتین بروید، کمی نو آوری و خلاقیت در آن به خرج دهید و کادوهای متفاوت تری بخرید.

از محصولات مخصوص روز مادر دیدن کنید:
کادوهای روز زن

3-کیف

کیف هم جزء هدایایی است که می تواند یک هدیه خاص برای تولد مادر یا روز مادر به حساب بیاید که تنوع زیادی از لحاظ جنس و طرح دارد. کیف های چرمی و جیبی جذابی برای پیشنهاد کادو برای روز مادر در کادوکارت موجود است که در بخش محصولات چرمی می توانید آن ها را مشاهده کنید.

4-عطر و ادکلن

عطر و ادکلن هدیه ای است که برای هر سن و جنسیتی مناسب است و می تواند جزء هدایای پرطرفدار برای هر خانمی به حساب بیاید، تنها کافیست رایحه مورد علاقه مادر یا مادر همسرتان را بشناسید، تا بتوانید کادو و هدیه ای جذاب برای او بگیرید .

5-زیورآلات

بیشتر خانم ها عاشق زیورآلات هستند. ساعت، دستبند، انگشتر، و گردنبند، از زیورآلات و اکسسوری های محبوب خانم ها هستند. این زیورآلات همیشه چشم خانم ها رابه خود خیره می کند و بهترین هدیه روز مادر است که برای همیشه به یادگار می ماند. اگر قصد دارید هدیه برای مادرشوهرتان خریداری کنید پیشنهاد ما به شما خرید زیورآلات مزین به سنگ هایی مانند فیروزه، عقیق و …است.

6-لوازم آرایشی و بهداشتی

یکی از هدایایی که می تواند هر خانمی را خوشحال کند، لوازم های آرایشی و بهداشتی هستند. پیشنهاد ما به شما لوازم مراقبتی مانند: کرم ضد پیری،کرم دورچشم و…است. این کادو بهترین ایده برای روز مادر است و قطعا مادرتان را خوشحال می کند.

7-ظروف غذاخوری و تزئینی

هرچقدر هم ظروف آشپزی و سرو غذا در خانه داشته باشید، بازهم خانم ها با خرید یا هدیه گرفتن ظروف آشپزی و تزئینی خوشحال می شوند. آقایان می توانند، ظرف کریستال تزئینی به عنوان هدیه روز مادر برای مادر زن خریداری کنند تا مادر دومشان را حسابی خوشحال کنند.

پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
بهترین هدیه روز مرد و روز پدر چیست

8-بلیط مسافرت

بلیط مسافرت به شهر یا کشوری که مادرتان به آن علاقه دارد نیز بهترین هدیه روز مادر است؛ چه یک سفر زیارتی باشد، چه یک سفر سیاحتی.

9-فشارسنج

اکثر افراد از یک سنی به بعد، دچار بیماری فشار خون می شوند و پزشک به آن ها کنترل فشار خون شان را به طور مداوم توصیه می کند. اگر مادر شما دچار این بیماری است و از خودتان می پرسید هدیه روزمادر چی بخریم، ما به شما خرید دستگاه فشارسنج را توصیه می کنیم. فشار سنج ها دربازار تنوع زیادی دارند و در انواع جیوه ای، عقربه ای و دیجیتالی مچی و بازویی موجود هستند. کار با فشار سنج های دیجیتالی راحت تر است اما فشار سنج های جیوه ای و عقربه ای دقت بیشتری دارند.

10-دستگاه تصفیه هوا

اگر مادرشما دچار مشکل تنفسی است یا بیماری هایی مانند آسم و آلرژی های تنفسی دارد، می‌ توانید برای کادو روز مادر برای او یک دستگاه تصفیه هوا خریداری کنید.البته دقت داشته باشید که قیمت یک دستگاه تصفیه هوای خوب کمی بالا است.

11-کارت هدیه اعتباری

اگر هنوز هم برایتان سوال است که کادو روز مادر چی بگیریم؟ ما به شما کارت های اعتباری را پیشنهاد می کنیم که از گزینه های رایج برای هدیه دادن به عزیزان است.

هدایای پیشنهادی کاربران

حالا بریم سراغ نظرات مردم برای خرید بهترین هدیه روز مادر، معمولا مادرهای مهربان اکثر اوقات چیزی برای خودشان نمی خواهند و معمولا وقتی آنها پرسیده می شود چه هدیه ای دوست داری؟ می گویند شما خوشحال باشی همین برای من کافی است.

  •  farzineh.dni :کفش طبی، معمولا همشون پادرد دارن
  • : zohreh9444 ببین چی دوست داره. اگر اهل آرایشه یه وقت مثلا برای رنگ و مش یا پاکسازی پوست. یا اگر اهل دکوریه یه دکوری قشنگ. اگر روسری میخواد یه مانتو روسری. ادوکلن ریو کالکشن. کفش و کیف. اگر اهلشه بلیط چند جلسه استخر
  • art__shifteh : براشون یه وقت سونا استخر جکوزی لاکچری یا کار تفریحی که جسم و روحش لذت ببره. مادرها سالها زحمت کشیدن و از تفریحات خودشون بخاطر زندگی و بچه هاشون زدن. الان فرصتی بهش بدین که از زندگی و روز تولدش لذت ببره ❤️
  • the.nazanin: پارچه
  • p.sabzali: ساعت
  • mahdiehabdolmaleki : منم با همین قدر پول از بازار چرم تبریز یه جفت کفش خریدم چرم با کیک خیلی کوچولو چون ما زیاد کیک خور نیستیم و یه سبد کوچیک گل .البته من گلم چون مغازه دوستم بود واسم خیلی کم در اومد شما میتونی دو تا شاخه گل بگیری
  • arezoo._.deyhim: مامان من عاشق گل و گیاهه من براش چندتا میگیرم هر دفعه اونم از اینکه گلخونش هی بزرگتر میشه حض میکنه
  • shararehpoorasl : جلسه ماساژ
  • mrz_spd : کیف پول
  • sajede_ras : یه وقت ماساژ از یه مرکز اسپای خوب، بهترییین چیزه واسه مامانا ❤️
  • delarambozorgi : بگو یه هفته تمام کارای خونه با من تو به خودت به روحت به سلامتیت برس
  • negar_rad88 : اگه پرنده دوس داره یدونه عروس شهر یا قناری، اگه گل و گیاه دوس داره ک ی گلدون گل یا شلف سبزیجات مثل ریحون ،اگرم هیچکدوم ک ظرف چینی یا بلور زنا عاشقشن?
  • m.yooooooooo:یه دکانت از یه عطر گرون خوش بو بگیرین بنظرم عالیه
  • sara_raf: کرم ضدچروک دور چشم براشون بخر. با این پول میتونی یه کرم مارک خوب بخری. تو این سن نیاز دارن
  • hlen8270  : کریستال بگیر.همه ماماناعاشق ظرفای تزئنین
  • ۱۵۹۰arosha: چه قدرخوب بود همه حسای قشنگی که همه به مامانا داشتن کامنتا عالی بود واصلا عنوان پست عالی بود کاش مادرپدرا جاودانه بودن ???
  • hengamehshadjoo : اگه اهل ماساژ هستن، ماساژ اونم تو مرکز نیلوفر آبی بهترین گزینه است و خیلی هم خاصه
  • bolourinahid : یه کیف خوشگل
امسال روز مادر چه روزی است؟

شنبه 26 بهمن 1398

هدیه روز مادر چی بخریم؟

برای خرید روز مادر گزینه های مختلفی وجود دارد از لباس و کیف و زیورآلات گرفته تا وسایل خانه مثل ظرف و ظروف و وسایل تزیینی و حتی دستگاه تصویه هوا.

جمع بندی

در آخر باید بگوییم روز مادر نزدیک است و شما باید از الان به فکر باشید که برای مادر، مادرزن یا مادر شوهر و همسر خود چی بخرید .در این مقاله گزینه های خوبی برای خرید بهترین هدیه روزمادر پیشنهاد دادیم شما می توانید با سلیقه و خلاقیت خود کادویی در شان مادر یا همسرتان تهیه کنید و به او تقدیم کنید.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 1.5 / 5. تعداد نظرات: 2

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.