راهنمای خرید کادو و هدیه, هدیه برای خانم ها

بهترین هدیه برای همکار خانم

بهترین هدیه برای همکار خانم

همه ما می دانیم که زمان تهیه هدیه باید کادو بر اساس شخصیت هر فردی تهیه کنیم که در راهنمای خرید کادو بطور کامل در این زمینه توضیح داده شده است و یکی از سخت ترین کارهای ممکن، هدیه خریدن برای خانم هاست. هزینه و سلیقه فرد مقابل نیز نکته مهمی در انتخاب هدیه برای خانم ها است که به هنگام خرید باید مد نظر قرار داد.

حال امروز قرار است در این مطلب به معرفی بهترین هدیه برای همکار خانم و بهترین ایده خرید هدیه برای همکار بپردازیم.

هدیه برای همکار خانم

1-وسایل ورزشی

یکی از انواع هدیه مناسب همکار زن، وسایل ورزشی کاربردی با ظاهر زیبا است. برای این کار اول لازم است تا بدانید همکارتان در چه رشته ی ورزشی فعالیت می کند سپس لوازم مورد نیاز آن ورزش را برای همکارتان خریداری کنید. همچنین شما می‌ توانید با هدیه دادن وسایل ورزشی به افرادی که ورزش نمی‌ کنند، آن‌ها را به ورزش کردن تشویق کنید.

بهترین هدیه های این گروه: دمبل های3 کیلوگرمی برای انواع ورزش‌های هوازی و بدن‌سازی ویا یک زیرانداز ورزشی زیبا برای انواع ورزش می باشد.

2-گجت پوشیدنی

گجت‌های پوشیدنی نیز جزء هدایای هیجان انگیز برای هرفرد علی الخصوص برای همکار خانمتان میباشد.مچ بندهای هوشمند، یکی از گزینه های جذاب است که دارای قیمت مناسب و آپشن های زیادی می باشد. مچ‌ بند هوشمند فیت بیت Alta Special Edition و مچ‌ بند هوشمند معروف شیائومی مدل ‌Mi Band 2  یکی از بهترین گزینه ها در این گروه است.

3-دوربین عکاسی

بیشتر خانم ها به عکاسی علاقه ی زیادی دارند. اگر با همکارتان بسیار صمیمی هستید و به دنبال یک کادوی گران قیمت هستید، می‌توانید یک دوربین عکاسی دیجیتال برای او خریداری کنید. همچنین شما می توانید دوربین‌های چاپ فوری که دارای ظاهر زیبا و جذابی نیز هستند را به همکارتان هدیه دهید تا اورا حسابی غافلگیر کنید.

4-لوازم جانبی دیجیتال

پاوربانک ها نیز جزء لوازم ضروری ای هستند که هر فردی لازم است آن را داشته باشد. پاوربانک نیز یک گزینه ی عالی به عنوان کادو برای همکار خانم تان به شمار می رود. فقط دقت داشته باشید که پاوربانکی که برای یک خانم خریداری می کنید بهتر است کوچک و سبک با ظاهری زیبا باشد.

5-لوازم شخصی برقی

سشوار، بیگودی، اتومو،بابلیس ، لوازم اصلاح مو و …جزء وسایلی است که هر خانم با دیدن آنها حسابی ذوق میکند. چرا که نه؟پس یکی از گزینه های بسیار عالی به عنوان کادو برای همکار خانم تان انواع لوازم شخصی برقی است.

پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
بهترین هدیه برای مدیر چیست؟

6-لوازم آرایش چشم

لوازم آرایش بی برو برگرد جزء بهترین هدایایی است که میتوان به یک خانم داد. علی الخصوص اگر این لوازم آرایش جزء لوازم آرایش های  مرغوب و با کیفیت باشد. پکیجی از لوازم آرایش چشم مانند:ریمل،خط چشم،سایه،مداد ابرو تهیه کنید و به همکار خانمتان هدیه دهید.

7-لوازم آرایش لب

رژلب ها نیز یکی از محبوب ترین وسایلی است که هر خانمی به آن نیاز دارد. پرطرفدارترین رنگ‌های رژ لب، رژ لب قرمز است. از تن‌های رنگی تیره و گرم مثل زرشکی و آلبالویی تا قرمزهای روشن‌تر. برای خرید رژ لب برای خانم‌ها باید به رنگ پوست‌ و نوع آرایشی که معمولا استفاده می‌ کنند توجه کنید. یک رنگ رژ لب زیبا از یک برند خوب خریداری کنید و آن را به همکارتان هدیه دهید تا او حسابی خوشحال شود.

8-زیورآلات

زیور آلات جزء هدایایی است که با همه رنج قیمتی در بازار یافت می شوند. اگر  با همکارتان بسیار صمیمی هستید یک نیم ست طلا و نقره پیشنها خوبی است و اگر نمیخواهید هزینه ی زیادی بپردازید می‌توانید از بین زیورآلات بدلی، گزینه‌های زیبایی را پیدا کنید.

 

9-عطر

عطر نیز یک گزینه ی جذاب به عنوان کادو برای بیشتر افراد است. رایحه ی همیشگی همکارتان را پیدا کنید و به دنبال عطری با آن رنج بویی بروید تا با سلیقه ی همکارتان همخوانی داشته باشد.

 

10-ساعت مچی

معمولا ساعت مچی انتخاب افرادی است که به دنبال هدیه لوکس برای خانم‌ ها هستند.اگر قصد خرید هدیه برای بهترین دوست و همکارتان دارید بهتر است که یک ساعت  مچی شیک و مارک دار خریداری کنید. ولی اگر به دنبال یک هدیه ارزان قیمت برای همکارتان هستید، می توانید یک ساعت مچی های کپی خریداری کنید که آنها هم دارای کیفیت بالایی می باشند.

11-آویز ساعت

اگر می‌خواهید یک هدیه جذاب به همکار خانمتان بدهید که قیمت متوسطی داشته باشد ، می‌توانید درباره ی آویزهای ساعت  نیز فکر کنید. آویز ساعت جزو زیورآلات کوچکی به شمار می‌رود که شاید به تنهایی جلوه‌ خاصی نداشته باشد اما همین زنجیر ظریف، زیبایی ساعت را دوچندان می‌کند. اگر مناسبت خاصی درپیش باشد یا بخواهید یک هدیه ارزشمند و ماندگار به یک خانم بدهید، که هروقت به ساعتش نگاه می‌کند یاد شما بیافتد، آویز ساعت طلا بهترین گزینه است. اگر هم بخواهید یک هدیه صرفا به رسم یادبود به همکارتان بدهید، می‌توانید آویز ساعت بدل انتخاب کنید که آن هم در نوع خود بسیار زیباست.

12-دکوراتیو

اگر به دنبال یک انتخاب ساده به عنوان هدیه برای همکار خانمتان هستید، وسایل های دکوری نیز انتخاب‌های خوبی هستند. وسایل دکوری،وسایلی هستند که در همه جای خانه ها قابل استفاده هستند.ازجمله پرطرفدارترین این وسایل می‌توان به یک ظرف، یک آینه مدرن، یک رومیزی، یک تابلوی نقاشی یا یک جعبه موزیکال با موسیقی خاطره‌ انگیز اشاره کرد.

13-صنایع دستی

یکی از وسایل جذاب وسایلی است که کار دست یک هنرمند باشد.صنایع دستی هدایای بسیار ارزشمندی است که هدیه دادن آن‌ها علاوه بر خوشحال کردن یک خانم، حمایت از یک یا چندین هنرمند است. با شنیدن اسم صنایع دستی ممکن است فقط یاد لوازم دکوری سنتی بیافتید، اما امروزه صنایع دستی مدرن با طراحی‌های خاص هم داریم که شامل گلدان‌ها، محصولات چرمی، لوازم دکوری فلزی، تابلو، لوازم سرامیکی و غیره می‌شود. بهترین هدیه برای خانم‌ها از طرف شما می‌تواند یکی از محصولات صنایع دستی سنتی جذاب ایرانی مثل سوزن دوزی، میناکاری، ظروف مسی و غیره، یا از صنایع دستی مدرن و جذاب امروزی باشد.

14-کیف و کوله

برای کسانی که می‌خواهند یک هدیه کاربردی برای یک خانم بخرند، که کاربرد بسیار زیادی نیز داشته باشد،کیف یا کوله پشتی انتخاب خوبی به حساب می آید. خانم‌ها هر روز از کیف استفاده می‌کنند پس یک کیف نو همیشه خوشحال‌شان می‌کند.

15-پابند

یکی دیگر از زیورآلات جذاب برای خانم‌های جوان، پابند است.  پابندها طرح‌ها و جنس‌های متنوعی دارند. پابندهای طلا، نقره، بدل یا پارچه با هر بودجه‌ای متناسب هستند. پابند جزو زیورآلات خاص محسوب می‌شود و از این رو می‌تواند انتخاب خوبی به عنوان یک هدیه خاص برای خانم‌ها باشد.

بهترین هدیه برای همکار خانم چیست؟

خرید هدیه برای خانم ها کار مشکلی است ولی اگر قصد خرید هدیه برای همکار خانمتان را دارید، انواع زیورآلات،ست لوازم آرایش و بهداشتی، انواع لباس و… میتوانند گزینه های مناسبی برای کادو دادن باشند.

جمع بندی

درآخر اگر قصد خرید کادو برای مدیر خانم و یا به دنبال کادو برای خانم بازنشسته می گردید پیشنهاد ما به شما ست زیورآلات و یا کیف چرمی است و یا اگر می خواهید برای همکارتان که یک خانم جوان است کادو بخرید تمامی پیشنهاد های این مقاله عالی هستند و با همه رنج قیمتی مطابقت دارند.

آشنایی با روحیات خانم ها از زبان ویکی پدیا

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 3 / 5. تعداد نظرات: 2

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.