راهنمای خرید کادو و هدیه, هدیه برای کودکان

بهترین راه تشویق کودک کدام است؟ | همراه با سه روش جدید

برای بسیاری از والدین این سؤال پیش می‌آید که بهترین روش تشویق کودکان چیست؟ تشویق و تائید کارهای خوبی که کودک انجام می‌دهد یکی از راه‌های تربیتی مؤثر است که در شکل‌گیری رفتار او در بزرگ‌سالی تأثیر می‌گذارد. روش‌های مختلفی برای تشویق کودکان در موقعیت مناسب آن وجود دارد. برای مثال دوچرخه‌ای که قول داده بودید در صورت شاگرد ممتاز شدن خریداری کنید، از این جمله است. تشویق کودکان از سن دو سالگی به بالا مؤثر است و برای کودکان زیر این سن معنا و مفهومی ندارد. در صورتی که تمایل به تشویق کودک خود دارید و نمی‌دانید چه انتخابی مناسب است، ادامه این مطلب را از دست ندهید.


بهترین راه تشویق کودک

بهترین راه تشویق کودک


سرفصل‌های بهترین روش تشویق کودکان به شرح زیر است :

  • خرید هدیه برای کودکان دختر
  • خرید هدیه برای آقاپسرها
  • تدارک هدایای معنوی

 خرید هدیه برای دختر بچه ها

بهترین روش تشویق کودکان می‌تواند خرید هدیه‌ای متناسب با نیازها و علاقه‌مندی‌های کودک شما باشد. کادوهایی که انتخاب می‌کنید باید با روحیات کودکان سازگاری داشته باشد و او بداند که شما از روی فکر و علاقه قلبی آن هدیه را خریداری کرده‌اید. یکی از روش‌های خرید کادو بر اساس علاقه کودک، دقت کردن در رفتار و تمایلات او و توجه به خواسته‌های کودک است. برای مثال کودک دختر شما نیاز به عروسکی خاص یا اسباب‌بازی جدیدی دارد و بارها این مسئله را در مکالمات خود عنوان می‌کند. بدین ترتیب می‌توانید برای خرید کادو این موارد را در نظر بگیرید.


پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
هدیه خاص برای دوست چی بخریم؟ | 7 پیشنهاد جذاب

شما به عنوان والدین کودک وظایفی در قبال رشد فکری در کنار رشد جسمی کودک خود دارید، بنابراین در زمان مناسب که نیاز به تشویق کودک بروز می‌کند می‌توانید بازی‌های فکری و اسباب‌بازی‌هایی که خلاقیت کودک را به چالش می‌کشند، خریداری کنید. سایت کادو کارت در زمینه انتخاب کادوهایی که برای تشویق کودک خود نیاز دارید، پیشنهادهای بی‌شماری دارد. طبقه‌بندی و دسته‌بندی هدایا با توجه به جنسیت کودک (دختر یا پسر) که در سایت کادو کارت وجود دارد راه انتخاب هدیه مناسب را هموارتر می‌کند.

یکی از انتخاب‌های هوشمندانه در خرید هدیه برای کودکان دختر به منظور تشویق او خرید عروسک است. ما در سایت کادو کارت پیشنهاد می‌کنیم عروسکی را انتخاب کنید که  در رشد شخصیت و آگاهی کودک نیز مؤثر باشد. مجموعه عروسک‌های روسی سایت کادو کارت تیپ‌های شخصیتی و ظاهری مختلفی را در بر دارند که به آگاهی کودک از نظر شخصیت شناختی کمک می‌کند. تعداد بالای شخصیت‌ها در این مجموعه را می‌توانید با همفکری کودک خود به صورت آنلاین انتخاب و خریداری کنید. علاوه بر آن عروسک‌های با کیفیتی از حیوانات مختلف و شخصیت‌های کارتونی محبوب کودکان نیز در این سایت موجود است که می‌تواند کادوی مناسبی برای تشویق کودک شما باشد.

خرید هدیه برای پسر ها

بهترین روش تشویق کودکان تهیه ملزوماتی برای رشد فکری و شخصیتی آن‌ها با استفاده از اسباب‌بازی‌ها و ابزارهایی است که در این ارتباط تولید شده‌اند. پسرها علاقه وافری به اسباب‌بازی از انواع مختلف آن خصوصاً مواردی مانند ماشین، هواپیما و … نشان می‌دهند. برای تهیه کادو مناسب به منظور تشویق این گروه از کودکان سایت کادو کارت اقدام به فروش ماکت‌هایی با کیفیت از ماشین‌های روز دنیا، هواپیما و حتی موتور نموده است. یکی از ایده‌های جالب برای تشویق پسر بچه‌ای که علاقه به ماشین دارد، خرید ماشین‌هایی با مدل‌های مختلف و تشویق او به دریافت آن‌ها بر اساس کار خوبش است. بدین ترتیب کودک شما کلکسیونی ارزشمند از ماشین‌ها را خواهد داشت که هر کدام یادآور عمل صحیح و درستی است که از نظر شما تائید شده است.

خرید هدیه برای پسر از سایت کادو کارت

در زمان شکل‌گیری شخصیت کودکان خصوصاً پسرها، آن‌ها تیپ‌های مختلف شخصیت‌های قهرمانی که در کارتون‌ها و انیمیشن‌ها می‌بینند را به خود می‌گیرند. به منظور تشویق آن‌ها به قهرمان بودن می‌توانید لباس شخصیت مورد علاقه آن‌ها را از سایت کادو کارت تهیه کنید. برای مثال زورو قهرمانی است که با نا عدالتی و زورگویی حاکم در زمان خود به مبارزه بر خواسته و از حقوق ضعیفان و مستمندان دفاع می‌کرده است. با تهیه لباس زورو می‌توانید علاوه بر سرگرمی کودک ارزش‌های والای انسان‌دوستی و حق‌طلبی را به او آموزش دهید.

انواع اسباب‌بازی‌های هوش و خلاقیت مانند قطار هوش، دومینو، بولینگ و … نیز در سایت کادو کارت به منظور  انتخاب بهترین روش برای تشویق کودکان نیز وجود دارد. علاوه بر آن فیگورهای شخصیت‌های مختلف کارتونی و سوپر هیروهای مورد علاقه کودکان نیز برای انتخاب کادوی مناسب در این سایت برای فروش قرار داده شده است.

اگر شما هم از آن دسته والدین پرمشغله هستید که زمان کافی برای جستجوی کادوی مناسب به منظور خرید هدیه‌ای به عنوان بهترین روش تشویق کودکان؛ ندارید توصیه می‌کنیم از پیشنهادهای جالب خرید هدیه در سایت کادو کارت دیدن کرده و کادوی مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

تدارک هدایای معنوی

از نظر برخی کارشناسان کودک بهترین راه تشویق کودک اختصاص زمان مشخصی از سوی والدین برای کودک است. در این زمان مشخص شما به عنوان والدین خود را وقف کودک کرده و  با او به بازی می‌پردازید. برای این منظور ایده‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را به سادگی عملی کرد. رفتن به پارک، شهربازی، پیست اسکیت یا دوچرخه‌سواری، رستوران یا فروشگاه اسباب‌بازی مورد علاقه کودک از جمله پیشنهادهای مناسب در این زمینه است.


پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
چی هدیه بدیم؟ | 5 نکته بسیار مهم در هدیه دادن

همچنین می‌توانید ساعاتی را در منزل اختصاص به فعالیت دسته‌جمعی با کودک خود در رابطه با فعالیت مورد علاقه او بدهید. حتماً نظر کودکان را در رابطه با این امر جویا شوید. برای مثال ممکن است دختر خردسال شما تمایل به برگزاری مهمانی فرضی با والدین خود داشته باشد. بدین ترتیب علاوه بر تشویق کودک خود با او همبازی شده و از علاقه و تمایلات او نیز مطلع خواهید شد. همچنین پسر شما ممکن است از شما بخواهد که در این زمان خاص، خانه را تبدیل به پیست ماشین‌سواری کرده و مسابقه‌ای فرضی را برایش تدارک ببینید. میزان مشارکت و تائید شما برای این کار او را دلگرم و تشویق به انجام کارهای بیشتری می‌کند که از نظر شما لیاقت تشویق را دارد.

بهترین راه تشویق کودک ، تائید شما به عنوان والدین و تائید قلبی شما در قبال کارهایی است که کودک انجام می‌دهد. علاوه بر آن می‌توانید هدایایی را به عنوان جایزه‌ای فیزیکی برای کودک خود خریداری کرده و به او کادو دهید. همچنین هدایای معنوی مانند گردش و تفریح به همراه خانواده با انتخاب خود کودک نیز می‌تواند بهترین روش تشویق کودکان باشد. سایت کادو کارت با دسته‌بندی‌های مختلفی که در زمینه خرید هدیه برای کودک دارد، انتخاب‌های هیجان‌انگیزی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.