خرید هدیه برای خانه, راهنمای خرید کادو و هدیه, هدیه برای آقایان, هدیه برای خانم ها

آیا شما هم موقع گرفتن هدیه استرس پیدا می کنید ؟

آیا شما هم موقع گرفتن هدیه استرس پیدا می کنید ؟

حتما برای شما هم پیش آمده است که به مهمانی و مناسبتی دعوت هستید ، می بایست کادو و هدیه ای بخرید و به مهمانی بروید ، شاید اگر بگوئیم 99 درصد افراد دقیقا چند ساعت به مهمانی و مراسم به فکر می افتند که چه چیزی باید کادو و هدیه بخرند اغراق نکرده ایم ، البته باید از عده محدودی که شب قبل از مهمانی یا صبح به یادشان می افتد نیز غافل نباشیم.

اگر به نتیجه خوبی برای خرید کادو برسند و تازه سر راهشان هم باشد که شانس آورده اند ، در غیر این صورت باید به سمت اولین گل فروشی بشتابند ، شاید بتوانند دسته گل یاگلدانی بخرند . و بعد عجله و ردکردن غول ترافیک تا به مهمانی برسند .

یک مورد دیگر هم هست که بیشتر به عنوان راهکار مادران می باشد ، که کادوهای در خانه مانده را به خانه دیگری هدیه می دهند و این چرخه تا زمانی که جعبه و ظاهر کادو سالم است ادامه پیدامی کند .

تمام موارد بالا به اندازه  کافی  استرس زاست و یادآوریش نیز اعصاب انسان را به هم می ریزد ، 2 راه حل برای این مشکل وجود دارد ، راه حل اول این است که بیایم و روی اخلاقیات خودمان کار کنیم و سعی نمائیم همه کارها را به دقیقه 90 موکول نمائیم که پروسه ای زمان بر و شایدبی نتیجه باشد .

راه حل دوم استفاده از خدمات و امکاناتی باشد که این استرس و دغدغه را از ما بگیرد ، اگر خاطرتان باشد و به ماهیت استارتاپ های مختلف نگاه کنید ، هر کدام تا حدودی بار و دغدغه ای را از دوش ما برداشتند ، یکی سرو کله زدن با راننده آژانس ، یکی مشکل سفارش غذا ، مشکل ویزیت مطب ، مشکل گرفتن پیک موتوری  و….را برای ما حل نمودند و الان که فکر می کنیم می بینیم چقدر زندگی بدون آنها سخت بوده است .

استارتاپ کادوکارت ، دقیقا وظیفه حل مشکل شما در خرید کادو و هدیه را بر عهده داره ، یک فروشگاه اینترنتی بزرگ که از صدها فروشگاه و تولید کننده ریز دیگر تشکیل شده است ، تمام آنها آنالیز شدند و پس از اینکه محصولات مناسب کادو وهدیه دادن آنها را جدا کردیم ، در فروشگاه اینترنتی خودمان قرار دادیم .

مزیت بزرگ ما رساندن سریع کالا ها به شماست (کادو اکسپرس ) ، در حال حاضر در کمتر از 3 ساعت در سراسر تهران و برنامه هایی داریم که برای شهرستان ها را نیز به کمتر از 12 ساعت برسانیم .

این کالا ها می تواند شامل ، کالاهای کادویی ، کیک های مختلف و از قنادی های معتبر ، گل و دسته گل ، فینگر فود ، بادکنک و تزئینات جشن و…. باشند . از صفر تا صد یک نیاز های شما برای یک جشن را ما تامین می نمائیم.

مزیت دیگر بیمه کادو می باشد ، یعنی با یک برچسب بر روی کالا به کادو گیرنده شما نشان می دهیم که اگر از کادوی شما خوشش نیامد می تواند کالا را به راحتی داخل سایت عوض کند . این نگرانی شما را برای خرید کادو برای عزیز انتان از بین خواهد برد.

شما داخل کادوکارت می توانید امکانات بسیار گسترده و متنوعی برای خوشحال کردن و غافلگیر کردن عزیزان خود پیدا کنید .

 

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.