هدیه برای خانم ها

چگونه برای زنان کادو بخریم؟

چگونه برای زنان کادو بخریم؟

چگونه برای زنان کادو بخریم؟

هزاران سال است که افراد برای بیان احساسات خود و ابراز تشکر  از   کادو دادن استفاده می کنند , چه از زمانی که  انسانهای  اولیه برای بیان احساس و تشکر خود بخشی از غذا یا خوراکی خود را می دادند و چه در حال حاضر که کادو دادن هیچ محدودیتی بر نمی دارد. چگونه برای زنان کادو بخریم؟

علاوه بر مناسبت های خاص کادودادن مثل هدیه روز زن , هدیه سالگرد ازدواج , هدیه عید نوروز ,خرید کادو تولد , کادو ولنتاین مناسبت های دیگری نیز هست که شما نیاز می بنید برای رساندن منظور خود کادو تهیه کنید.

آنچیزی که مهم است کادو دادن خیلی نکته مهم و خائز اهمیتی می باشد به خصوص اگر کادو دادن برای  خانم ها باشد.ما در اینجا به شما می اموزیم چگونه برای زنان کادو بخرید

۱- رابطه خود را با کادوگیرنده بررسی کنید

آیا او شریک و همسر شماست؟مادرتان است ؟ یا همکارتان است؟با توجه به رابطه تان با او باید کادو بگیرید مثلا خرید یک ماگ برای همکار مناسب است .اما برای همسرتان زیاد مناسب نخواهد بود و نتیجه مناسبی نخواهید گرفت و یا خرید یک لباس زیر برای همکاتان نیز مناسب نخواهد بودphoto_2016-05-04_11-29-32

به مناسبت روز دختر ،  نیز ما طرح تخفیفی برای مشتریان عزیز گذاشته ایم که ، 20.000 تخفیف بیشتر به علاوه ارسال رایگان ، از مزایای خرید دراین 2 روز می باشد .کافیست بر روی بنر زیر کلیک کنید ، سپس کالا های خود راانتخاب کنید و موقع تسویه حساب از کد تخفیف girl_day#98 استفاده کنید .

۲-بودجه خود را مشخص کنید

بودجه خود را برای خرید هدیه مشخص کنید .یک کادوی متفکرانه نیاز نیست گران قیمت باشد.و البته لازم به ذکر هم هست زنان معمولا از فکر و احساس پنهان شده در ورای کادو لذت می برند تا ارزش مادی کادو.پس دنبال کادوی گرانقیمت بیخودی نباشید . خوب فکر کنید و بهترین تصمیم را بگیرید . تا نتیجه مناسبی بگیرید

چگونه برای زنان کادو بخریم؟

 ۳-علاقه مندی ها , سرگرمی ها ,و موارد موردتوجهش را بررسی کنید

شما چقدر درباره اومی دانید,سعی کنید وقت بگذارید علاقه مندیها  , نکات قابل توجه او , علاقه مندیهایش  و کارهایی که برای اوقات فراغت انجام می دهد را پیدا کنید و از انها ایده بگیرید . می توانید به شبکه های مجازی او سر بزنید ، مثلا اینستاگرام او ، و ببینید چه صفحاتی را دنبال می کند ، همین مطمئنا به شما کمک خواهد کرد تا بفهمید او بیشتر اهل چیست ؟ مد و فشن یا مطالعه یا اصلا خوراکی یا ورزش و……

چگونه برای زنان کادو بخریم؟

چگونه برای زنان کادو بخریم؟

۴-یه کادوی احساسی بدهید.

از خریدن کادوهایی که کاربرد عمومی دارد مثل لباس , وسایل ارایش , و موارد مشابه خود داری کنید , هدیه هایی بخرید که احساس شما را برساند.یکسری کادوها هستند که اصلا خریدشان قدغن و ممنوع می باشد. خواستان باشد کالایی نخرید که به شما هم خیری برساند .

چگونه برای زنان کادو بخریم؟

چگونه برای زنان کادو بخریم؟

۵-به اشاره ها و رفتارهای او دقت کنید.

زنان معمولا ازچیزهایی که متنفرند یا دوست دارند را به زبان می آورند این نکات را خوب به خاطر بسپارید تا بتوانید تا در اینجور مواقع از انها استفاده کنید.

photo_2016-05-04_11-29-22

۶-یک لیست مشترک تهیه کنید

بسیاری از زوج های دارای علایق مشترکی هستند که برای هر دوی انها لذت بخش است .پس شما می توانید در کمال آرامش  از همسرتان بخواهید تا علاقه مندیهایش را برای شما بگوید تا بتوانید لیست کاملی از انها تهیه کنید. چگونه برای زنان کادو بخریم؟ چگونه برای زنان کادو بخریم؟

 

photo_2016-05-04_11-29-15

 

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “چگونه برای زنان کادو بخریم؟

  1. عماد گفت:

    واقعا خرید هدیه برای خانم ها از مشکل ترین کارای دنیاس

  2. Farideravi33 گفت:

    بنظرم بهترین کادو برای خانم ها طلاس

  3. Mina najafi گفت:

    Na man ke intoori nistam

  4. نیره برومند گفت:

    هر هدیه ای که با عشق‌ خریده بشه برای خانم ها دوس‌داشتنیه

  5. ابراهیمی گفت:

    گل برای من بهترین هدیه دنیاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.