راهنمای انتخاب کیک :

ویژگی های کیک دلخواه خود را میتوانید بعد از انتخاب کیک در بخش توضیحات سبد خرید ذکر کنید – کیک عروسی گل کاملیا

۱- طعم خامه : وانیلی – نسکافه ای – شکلاتی

۲- نان کیک : شکلاتی – وانیلی – نسکافه ای – ردولوت

۳- مغز : گردو

۴- میوه: موز – توت فرنگی

۵ – نوشته روی کیک

کیک ها همیشه بخش جدایی ناپذیر مهمانی ها و جشن ها و مناسبت ها می باشند ,که از زمان باستان بوده اند البته نه به این شکل و شمایل فعلی , اولین کیک به این صورت با مواد اولیه شکر ،آرد, کره و تخم مرغ از اواسط قرن هجدهم به وجود آمد.

داستان کیک و انواع آن داستانی طولانی دارد که در وبلاگ به آن پرداخته ایم.

در اینجا به مدل های مختلف کیک می پردازیم و همین طور تفاوت ها و راهنمای انتخاب شما عزیزان تامین کنندگان کیک هایی که شما درفروشگاه اینترنتی کادوکارت مشاهده می فرمائید توسط تامین کنندگان و قنادی های خوش نام و معروف تهیه می گردند که هر کدام تجربه فراوانی در این زمینه دارند.

کیک خامه ای:

کیک خامه ای پرفروش ترین و قدیمی ترین نوع کیک می باشد و به جز مراسم عروسی ها که اخیرا در آنها کیک فوندانت استفاده می شود در اکثر مراسم مختلف کیک خامه ای استفاده می گردد , ارزان تر بودن , در دسترس بودن , شکل پذیر بودن باعث افزایش مصرف آن شده است .

تقریبا اکثر افراد کیک را معادل کیک خامه ای می دانند که در همه قنادی ها به صورت آماده یا سفارشی وجود دارد کیک های تصویری که تصویر دلخواه مورد نظر شما بر روی آن با جوهر خوراکی چاپ می شود با استقبال خوبی مواجه شده اند. ماندگاری کیک های خامه ای حداکثر ۳،۴ روز می باشد و یعد از این مدت طعم اولیه خود را از دست خواهد داد

کیک اسفنجی :

این قبیل کیک ها معمولا برای مصارف خانگی استفاده می شوند و با توجه به ظاهر ساده خود زیاد مناسب جشن ها و مناسبت ها نمی باشد.ولی با توجه به نداشتن خامه کم کالری و سالم تر می باشند و البته ماندگاری بیشتری نیز نسبت به کیک های خامه ای دارند.

کیک بستنی :

همین طور که از اسم این کیک مشخص است پایه اولیه این کیک ترکیبی از بستنی و کیک می باشد ,و برای بستنی دوستان بسیار جذاب است . این کیک با توجه به ماهیت بستنی آن به هیچوجه مناسب جشن ها و مهمانی ها نیست و می بایست بعد از تهیه در زمان کمی مصرف شود .

کیک فوندانت :

کیک فوندانت از اواسط سده هجدهم رونق گرفت و در حال حاضر در کشورمان نیز با استقبال خوبی مواجه شده است و برای جشن ها و تولد ها ,عروسی ها بسیار مورد استقبال قرار می گیرد ,کیک فوندانت دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر کیک می باشد ,ولی درست کردن شکل های خاص و رنگ های زنده از خصوصیات بارز این مدل کیک می باشد.