راهنمای خرید کادو و هدیه

معنی و مفهوم رنگ های مختلف گل رز + ویدئو

گل رز قرمز بگیرم یا گل رز سفید؟گل رز زرد نشانه تنفر است ؟دسته گل بگیرم یا شاخه گل؟و سوالهای مشابه دیگر. ( مفهوم رنگ های مختلف گل رز )

حتما برای شما هم پیش آمده که باید به مراسمی برید و نیاز به خرید دسته گل دارید یا اصلا می خواهید یک شاخه گل بخرید و طرفتان را خوشحال کنید,اگر بخت باهاتون یار نباشه و طرفتون معنی و مفهوم رنگ های مختلف گل رو بدونه که شاید اتفاق های بدی براتون بیفته .یا اصلا می تونید مثل ۹۸ درصد افراد و به ویژه آقایان دسته گل قرمز بخرید و خودتونو راحت کنید.

خوشبختانه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اسپری های رنگ میتونید انواع اقسام گل های رز را در رنگ های مختلف  در فروشگاه ها و به ویژه سر چهار راه ها ببینید.ولی ما درویدئوی زیر قصد داریم به طور تخصصی به رنگ های اصلی گل رز بپردازیم. ومعنی و مفهوم هر کدام را به طور خلاصه برایتان شرح دهیم.

  • رز قرمز

  • رز صورتی

  • رز زرد

  • رز سفید

  • رز بنفش

  • رز نارنجی

 

بهترین خرید هدیه برای خانم ها

۶رنگ اصلی که بدون تغییر ژنتیکی و ماهیتی از ابتدا بوده اند و خواهند بود .در انتخاب نوع رنگ گل انتخابی دقت کنید و سعی کنید مناسب ترین دسته گل و یا جعبه گل را برای طرفتان بخرید. ( مفهوم رنگ های مختلف گل رز )

شاخه گل بیشتر حالت دوستانه و ارتباطات نزدیک را می رساند و دسته گل و سبد گل نشانه رسمی بودن است.باکس گل هم خیلی پیشنهاد خوبی هست .چون حالت فانتزی داره و از حالا روتین و رسمی خارج می شود.می توانید کادوی خود را نیز داخل باکس گل بگزارید که در ویدئوهای بعدی پیشنهاد های خیلی جذابی از ترکیب باکس گل و کادو داریم که مطمئنیم ازش خوشتون خواهد آمد .

هدیه و کادو  ، کسب و کار ماست.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.