راهنمای خرید کادو و هدیه

چگونه یک ساعت اصلی بخریم ؟

چگونه یک ساعت اصلی بخریم ؟

چگونه یک ساعت اصلی بخریم ؟

هیچ کس دوست ندارد سرش کلاه برود به خصوص وقتی که تصمیم دارد یک جنس اورجینال بخرید و پول کافی برای خریدجنس اورجینال هم کنار گذاشته است ،جنس اورجینال یعنی نتیجه سال ها تجربه و پژوهش کارخانه سازنده و تولید کننده و گارانتی کالا و از همه مهمتر کیفیت بالای کالا ،و البته وقتی این مورد اهمت بیشتری پیدا می کند که شما قصد خریدکالایی رو دارید که قرار است چندین سال همراه شما باشد.در این نوشته سعی می کنیم به شما بیاموزیم چگون یک ساعت اورجینال بخرید !!! چگونه یک ساعت اصلی بخریم ؟

اول از همه به سایت اصلی و اورجینال فروشنده ساعت مراجعه کنید و ساعت های موجود را ببینید و مشخصات ساعت مد نظرتونو ببینید و جهت اطمینان چند عکس هم ازش تو گوشیتون سیو کنید ، نکات خیلی مهمی که باید دقت کنید تا ساعت اورجینال بخرید و سرتان کلاه نرود موارد ریز هستند که حتی ساعت های به اصطلاح های کپی نیز نمی توانند آنها را رعایت کنند و همین باعث مشخص شدن فرق ساعت های اصلی و غیر اصلی می شود.مثلا چی؟

  • همیشه بدنه زیر ساعت را نگاه کنید ،برخی مشخصات ساعت و کارخانه ساعت زیر ساعت هک می شوند که ساعت های های کپی آنها را به صورت خیلی بی کیفیت هک می کنند یا اصلا هک نمی کنند.
  • به جنس بند ساعت در سایت اصلی ،زبونه قفل شدن ساعت ،خوب دقت کنید که در سایت اصلی فلزی است یا پلاستیکی ،چرمی یا جیر ،مطمئنا ساعتی که شما می خرید می بایست مشابه همین ساعت باشد.
  • ساعت های های کپی هر چقدر هم شبیه باشند ولی در برخی قسمت ها به اصطلاح گافی دارند که باعث لو رفتنشان می شود ،پس به نکات ریز این چنین دقت کنید !
  • نکته مهم دیگر وزن سبک ساعت های تقلبی است ،در صورتی که شما دو ساعت اورجینال و تقلبی را در دست بگیرید به وضوح متوجه تفاوت وزنی آنها خواهید شد و دلیلش هم کیفیت پایین موتور و متعلقات ساعت می باشد.پس به اختلاف وزن حدود ۵۰ تا ۶۰ گرمی خوب دقت کنید
  • نکته بعدی دیدن قیمت های ساعت های اورجینال است که معمولا به دلار ویورو است .کافیست شما قیمت ساعت اصلی رو در دلار و یوروی روز ضرب کنید و در نهایت ۵۰ درصد حداقل بابت هزینه گمرک و حمل و سود فروشنده اضافه کنید و اگر قیمت ساعتی که می خواهید از این قیمت کمتر بود شک نکنید که تقلبی است.چون به قول معروف هیچ گربه ای مجانی موش نمی گیرد!!!!و اگر فروشنده شروع به توجیحات کرد ،محترمانه خداحافظی کنید و بروید.

مرحله بعدی انتخاب ساعت فروشی هست ،اگر درسایت اصلی بخش نمایندگی ها را ببینید شاید شانس بیاورید و در ایران هم نمایندگی داشته باشد ،در غیر این صورت که باید بروید و به ساعت فروشی های معتبر مراجعه کنید ، ساعت فروشی های معتبر معمولا نمایندگی چند برند معتبر را دارند ،برندهای مثل کاسیو ،سیکو ،امگا ، رولکس ،و…….

ساعت های اورجینال معمولا جعبه ،دفتر چه توضیحات دارند که متاسفانه ساعت های فیک و تقلبی هم جدیدا همین کارو می کنند و تشخیص رو کمی سخت تر می کنند.

مهمترین نکته در خرید ساعت های اورجینال فروش ازفروشگاه های معتبر است.

فروشگاه اینترنتی کادو کارت : بزرگترین مارکت پلیس خرید کادو و هدیه

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.