راهنمای خرید کادو و هدیه

آقایون با این ۳ متدجذاب تر شوید

متدهای جذابیت برای آقایان

   آقایون با این ۳ روش خوشتیپ و جذاب به نظر برسید

چه کسی هست که از خوش تیپ بودن بدش بیاید؟از اینکه در جمعی که وارد میشود از او تعریف کنند , از مورد نوع لباس هایش ,ارایشگاهی که رفته , مارک ساعتش , مارک ادکلنش و……بعضی ها فکر می کنند خوش تیپ بودن یعنی خوش چهره بودن .ولی خیر ما به ۳ متد زیر به شما می اموزیم چگونه خوشتیپ باشید و جلب توجه کنید . متدهای جذابیت برای آقایان

۱-طرز برخورد و شخصیت:

  • اعتماد به نفس داشته باشید :داشتن اعتما د به نفس حتی از نوع پوشش و مدل مو ,براقی کفش های شما مهمتر است .در نگاه اول چیزی که به ذهن طرف شما می آید نوع راه رفتن , و برخورد شما ست که تمام این موارد نیز از اعتماد به نفس شما سرچشمه می گیرد.پس در مرحله اول تمرین کنید که مطمئن و محکم باشید.
  • راست بایستید و قدم بردارید : سعی کنید قدم های خود را محکم بردارید و درحلیکه سرتان بالاست و حالت راست دارید , مطمئن باشید هیچ کس از آدم های خمیده و شل خوشش نمیاید و برای هیچ کاری هم روشون حساب نمی کنه .
  • لبخند بزنید :لازم نیست مثل دیوونه همش بخندید , ولی داشتن یک لبخند ملایم بر روی لبتان شما را نه تنها جذاب تر می کند بلکه به دیگران این پیغام را نیز می رساند که شما آماده بر خورد و دیدار دوستانه با انها هستید.
  • نوع نگاه : هنگام صحبت کردن با دیگران و یا گوش دادن به سخنان انها به چشمانشان نگاه کنید .منظورم البته زل زدن و خیره شدن نیست , باید به طرف مقابلتان این مفهوم دقت را برسانید .چه گوینده باشید و چه شنونده مطمئنا افراد مقابل شما دوست ندارند نگاه شما به همه جا بچرخد جز آنها.

۲-مد و استایل

  • نوع استایل خود را نشان دهید : نوع پوشش و لباس پوشیدنتان خیلی چیز ها را در مورد شما بازگو می کند.و بر روی نوع برخورد طرف مقابلتان تاثیر می گذارد.لباس های غیر همرنگ یا بزرگ تر از سایزتان نشان می دهد که شما زیاد به طاهرتان اهمیت نمی دهید.
  •   مهمتر از رنگ , ترکیب یندی و ست لباستان , تناسب ان با شماست ,مثلا اگر شما ۳۰ سالتان است و مانند نوجوانان ۱۵ ساله لباس بپوشید نه تنها خوش تیپ و جذاب به نظر نخواهید رسید بلکه باعث خنده و تمسخر هم خواهید شد یا برعکس , یا اگر آدم اخلاقا رسمی و جدی هستید با پوشاک اسپرت به مشکل برخواهید خورد.پس  اول نوع استایلی که به شما می اید را مشخص نمائید.
  • به پوشش افرادی که ظاهری خوش تیپ دارند و در خیابان  یا در فروشگاه مشاهده می کنید خوب دقت کنید چه چیزی از انها در نگاه اول توجه شما را جلب می کنید؟؟؟؟خانم ها در نگاه اول آنچه مورد توجهشان در مردان قرار می گیرد کفش های انهاست.کفش ها خیلی چیز ها در مورد شخصیت شما می گوید.اینکه مرتب , تمیز و هموخوان با سایر پوشش شماست خیلی دارای اهمیت است.
  • استفاده از افراد خوش سلیقه : اگر حوصله گشتن و خرید کردن ندارید , و یا به ذوق و سلیقه خود اطمینان ندارید , از افرادی که دوربرتان هستند و به ذوق و سلیقه انها ایمان کافی دارید کمک بخواهید , از انها بخواهید تا با شما بیایند و در حقیقت کمک کنند تا به استایل خود برسید.
  • امضای خودتان را داشته باشید : سعی کنید همیشه از استایل خاصی برای خودتان استفاده کنید , مثلا نوع پوشش مارک زوکربرگ یا استیو جابزو دقت کنید , همیشه پوشش خاص خودشان را داشتند .

              استفاده از جواهر آلاتی مانند ساعت , انگشتر , دست بند ,بر روی تیپ و ظاهر شما بسیار تاثیرگذار است .انها را با دقت انتخاب کنید.

  • روصدای خود کارکنید : هم ما می توانیم صحبت کنیم , ولی اینکه بتوانیم با صحبت کردن خود بر روی شنونده تاثیر بگذاریم و به قول معروف انها را تحت تاثیر قرار دهید می بایست بتوانید لحن خود را متناسب با نوع مطلبتون تغییر دهید و به صورت یکنواخت صحبت نکنید.

۳-نظافت

  • نظافت دست ها :دستان خود را همیهش بشویید .ناخنهایتان همیشه کوتاه باشد و همچنین زیر ناخن هایتان عاری از باکتری و میکروب و سیاه باشد حتما.قبول کنید ذهنیت ادم در مورد کسی که ناخن های بلندی دارد و تازه کثیف هم هستند زیاد جالب نیست.
  • مو ها : به موهای خو برسیدو برای مرتب کردن انها وقت بگذارید , هیچ وقت با موهای اشفته و به هم ریخته در ملا عام ظاهر نشوید , موهایتان را متناسب با ظاهر و تیپتان ارایش کنید , با ظاهر اسپرت موهای رسمی و درست نکنید و برعکس.
  • پوست :به نظافت پوستتان اهمیت خاصی بدهید .
  • دوش بگیرید :سعی کنید هر روز دوش بگیرید به خصوص اگر ورزش می کنید , حتما دوش بگیرید , و نگذارید بوهای نامطبوعی از شما ساطع شود.
  • غذاهای سالم بخورید: خوردن غذهای سالم به شما کمک می کند ظاهر و اندام خوبی هم داشته باشید.
  • خوب بخوابید و استراحت کنید.
  • به طور مرتب ورزش کنید.

رعایت موارد فوق به شما کمک می کند که در مسیر خوش تیپی قرار گیرید و موارد ریز دیگری نیز هستند که در مقالات بعدی به شما می گوییم .مواردی مثل ست کردن رنگ و سایز و مارک و جنس و……

تهیه و ترجمه شده توسط فروشگاه کادوکارت : بزرگترین مارکت پلیس خرید کادو و هدیه

 

 

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهی در مورد “آقایون با این ۳ متدجذاب تر شوید

  1. Ahmadreza گفت:

    هیکل خوب بیشتر از هر کدوم از این عوامل آقایون رو جذاب میکنه

  2. Ali ostad گفت:

    Manam ba shoma movafegham

  3. Shirin taheri گفت:

    Matalebton kheli jalebe

  4. ilia گفت:

    👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

  5. سارا اغمایی گفت:

    نظافت و تمیز بودن خیلی تو جذاب تاثیر داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.